שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.3/10
הסרט נחמד אבל קצת צולע בהתחלה אבל סוף נחמד
סרט לא ברור. מהפעמים הבודדות שיצאתי מסרט בקולנוע, לא מעוניין אפילו לדעת איך הסתיים. ראיתי את רובו, אך לא התחברתי לשום דבר ממה שהוא הציע.
איטי מאוד אבל סיפור מצוין וסרט אימה טוב מאוד