כשראיתי את הטריילר הסרט סיקרן אותי ממש. חיכיתי לו, וזה היה שווה וענה על הציפיות. הוא מאוד מבהיל בהרבה חלקים ממנו. אני אהבתי את הסרט. קודם כל הרעיון הוא טוב ולדעתי מצליח להפחיד את קהל הצופים, העלילה טובה והשחקנים טובים. אהבתי את זה שהקללה עברה אליהם ולא רק לרכב ואן עצמו. יש הרבה רגעי מתח ופחד שמצליחים ממש להקפיץ ולהפתיע. רואים שהתקציב של הסרט לא היה גבוה במיוחד ועדיין הוציאו סרט על רמה לפחות לדעתי. הסוף לדעתי לא משהו אבל זה עדיין לא הרס לי את הסרט, מומלץ. 8 מתוך 10.
אין הרבה סרטי אימה שהעלילה בהם דלה אבל הם מפחידים בדיוק ברמה שסרט אימה צריך להיות. הסרט הזה עומד בציפיות.
אומנם הסרט היה בסדר וגם דיי מבהיל מה שהיה מעצבן שהיו בסרט ילדים תנהגו כמו בגנון וגם לא נהנתי וגם לא הבנתי את סרט בגלל הרעש של ילדים
בימוי מצוין, כמה שוטים ארוכים מרהיבים במיוחד, מפחיד במידה מספקת. אהבתי מאוד, כיף של סרט אימה. רוצה עוד כאלה
סרט מעולה. הפתיחה שלו, קו העלילה והדמויות נפלאות. ישנן סצנות לא צפויות, ניסיון מצוין להעביר את האימה דרך ואנים ונסיעות ברחבי הכביש. הסוף קצת היה מוזר, ולכן לא יקבל ממני דירוג מושלם. עם זאת, סרט שכל חובב אימה צריך לראות וליהנות.
סרט אימה מצויין סרט לא צפוי עם המון טויסטים מפחידים משאיר אותך במתח לכל הסרט משחק מצויין שלכ כל הדמויות מומלץ ל 18+ ממש לא ל 14+ מי שאוהב סרטי אימה לא צפויים יהנה מהסרט הזה.