6.1/10
דרמת מתח חמורת סבר, כבדה ודידקטית שמזדחלת לאיטה למרות ההופעה המוצלחת של צוות השחקנים, "עבירה" מתאר בצורה אמינה ומדויקת כרוניקה של טיוח משטרתי אשר נובע מלחץ ומשיקול דעת לקוי, ובמקביל נוגע באופן מעט שטחי ומאולץ במפגע תאונות הדרכים וביחס הקשה כלפי מהגרים באוסטרליה.
תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים! הסרט הוא סרט דרמה העוסק בתופעת הנהיגה בשכרות. סרט דרמה נחמד מאוד. מומלץ לצפייה בטלוויזיה ולא בקולנוע על מנת לחסוך את העלות.
משעמם ! משעמם ! משעמם ! איפה המתח? איפה הפעולה? בעלי נרדם ...
סרט נחמד, ממש לא מחייב לראות בקולנוע
סרט מותח מעלה בעיות מוסריות בקרב ארגון במקרה זה המשטרה אבל יכול להראות בכל חברה וארגון ציבורי ממשלתי. העלמת עדויות . שמור לי ואשמור לך וכו. הפקרת קורבנות דרכים אינו זר לחברה המערבית כולל אצלינו. ראוי לראות את הסרט.
הסרט משקף במהותו את צמד המילים "עכמה בדיעבעד " במידה והשוטר היה עורךביקורת מקיפה קרי: בדיקה האם השוטר שתה אלכוהול , כך היה מאשש את דבריוו של השוטר שמלכתחילה הודה ששתה אלכוהול כאשר נעצר לביקורת , וההשלכות המחפירות שלוו בהמשך היו נמנעות . היו בודקים ורואים את רמת האלכוהול ומלווים את השוטר בבטחה לביתו לחיק משפחתו . לעניות דעתי סרט חובה לבני נוער בכלל ולנהגים בפרט . סרט מדויק עשוי הייטב מותח . ומוכיח כמה כח שיש לאדם מחד יכול לעזור לחלש ומאידך לרמוס אותו . בכפר הגלובלי בו אנו חיים .
זוהי דרמה על נושא אקטואלי - פגע וברח של שוטר . הסרט מתחיל טוב, במתח גבוה והמשחק מעולה אך הוא מתארך ונעשה איטי וצפוי. מומלץ לאוהבי פסיכולוגית הנפש האנושית.
סרט דרמה אוסטרלי טוב. לא אקשן בקצב מהיר ולא מותחן מסחרר, אבל דרמה אנושית על ''המעשה הנכון'' ורגשות אשם. שווה צפייה, גם אם לא דווקא בקולנוע (בגלל המחיר)
הסרט טןב מאד השחקנים משכנעים ןהעלילה מתאימה לתקופתנו. בסרט השחקן הראשי מעלים את העובדה שהחבר שלו דרס למוות נער שרכב על אןפניו החבר השוטר לא דואג למשפחת הנדרס אלא דואג לכבוד המשטרה.סיפור מוכר לצערנו.
תודה לאתר סרט על הכרטיסים הסרט עצמו מעניין מרתק ומעורר מחשבה
סרט שמשאיר אותך כל הזמן במתח ובציפייה אחרי המתרחש. לא סרט גדול אבל בהחלט מעניין וגורם לך לתהות מה נכון היה לעשות כמו גיבור הסרט או אחרת.
סרט מצוין, אמנם קצת כבד אבל מעניין ומחזיק אותך במתח במשך מרבית הסרט. מציג דילמות מוסריות בסיטואציות אשר נמצאות יום יום במוקד האקטואליה. הדילמה המוסרית (בעיקר מצד אנשי החוק) אל מול הרצון לשרוד הקיים בכל אדם. מומלץ בחום.
תודה לאתר סרט על הכרטיסים לסרט זה. סרט מתח. מראה את הצד של נהג שפוגע ובורח. וכאן בסרט זה לא פשוט,כי הוא איש משטרה. הסרט מראה את השתלשלות העניינים מרגע הפגיעה ועד לסוף ,אותו כמובן לא אכתוב....
התייחסות המבקרים לטעות שיכולה לקרות לכל אחד אינה ראויה כשמדובר בנהג שיכור. תרבות ההסתרה רווחת אך אינה ראויה אף היא. הסרט עשוי כהלכה אך ארוך בחצי שעה מהנדרש להיותו טוב הרבה יותר.
סרט מתח אוסטרלי טוב העוסק בדילמה מוסרית קשה שעולה בעקבות מקרה מצער שיכול לקרות לכל אחד. כל השחקנים שיחקו מצויין, הסרט היה מעניין וריתק את הצופים לכל אורכו. הייתי נותנת לו ציון 10 אם הסוף לא היה כל כך מאכזב. כמה חבל שהחליטו לסיימו כך. בכל מקרה ממליצה לראותו.
הסוף של הסרט גי מאכזב. סרט חמוד
אכזבה. עלילה איטית, משעממת ודי צפויה מראש.
הסרט מעניין המעמיד במבחן את רמת המוסר האישי של שוטר מצטיין שבסך הכל טעה וגרם לתאונה שלא באשמתו. הדילמה קשה כשיש קולגות החושבים אחרת ומצד שני משפחה העלולה לאבד את היקר לה. סרט מעורר מחשבה ששווה לראות.
דרמת מתח טובה. סרט אוסטרלי ברמה בריטית. משחק מצויין.