6.7/10
סרט פעולה קומי מצויין , סוחף ומהנה שמצליח לשמור על הצופה עירני למרות אורכו
מאכזב. זהו סרט הממשיך את העלילה של הסרט הראשון. אציין שהסרט הראשון היה טוב אבל הנוכחי פשוט אכזב. עלילה לא ממש אמינה, סצינות מגעילות ללא סיבה, לא הצלחתי ממש להתרגש. מצד שני, הרבה קטעי אקשן. לדעתי כדאי לראות את הסרט הראשון ואילו את הנוכחי לשים בעדיפות נמוכה.
סרט מזעזע עם סצנות קניבליזם. מכניסים בן אדם למטחנת בשר ענקית ואחת מהדמויות אוכלת את ההמבורגר עם בשר האדם. זה נחשב להומור?! לא מוכנה להבין את הראש של הישראלי שבחר להקרין את הסרט הזה בישראל. גם לא מוכנה לקבל את הבחירה משום בחינה. דוחה ביותר.
סרט סביר ומאכזב. השחקנים לא רעים בכלל, הצילום יוצא מן הכלל (בעיקר בסצנות האקשן), הפס-קול נהדר, סצנות האקשן סוחפות ומהפנטות במיוחד והדיאלוגים קלילים ונחמדים אבל התסריט והעלילה די צפויים, יכלו להיות יותר יצירתיים ומקוריים, חצי-אפויים, בעלי קצב מהיר מידי בחצי הראשון ולא ממומשים מספיק. בקיצור, אחד מהאכזבות הגדולות של השנה. אפשר לראות.
omg אני עכשיו סיימתי לראות הסרט והוא היה מעולה
הסרט ממשיך מנקודת הסיום של הראשון פחות או יותר. סצינות האקשן ממש מתוחכמות כמו בסרט הראשון. סרט חמוד בעיקרון - לא חובה לראות בקולנוע.
סרט ההמשך לקינגסמן שהיה הפתעה נעימה בסרט הראשון קצת מאכזב. העלילה מאוד דלה והסרט מלא בקטעי אקשן. כמות קטעי האקשן בשלב מסויים כבר מעייפת ומאריכה את הסרט לשעתיים ורבע שנמתחים יתר על המידה. חבל. אוסף של שחקנים טובים שמבצעים דמויות מאוד שטוחות ומנסים לשעשע (יותר מדי קרש לטעמי) וכאמור עלילה שלא יכולה להחזיק סרט, בטח לא באורך כזה. אין מה להשוות לסרט הראשון. לדעתי? אפשר לוותר. אולי רק לשם ההמשכיות (אני מניח שיהיה עוד סרט אחד לפחות) כדאי לצפות. תעשו את זה בבית.
ראשית כל תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים !!! הסרט קינגסמן השני מאכזב מבחינת עלילה, נכון שיש קטעי אקשם טובים אבל הייחודיות נעלמה, משום מה גם הסרט ארוך מדי.
סרט מגניב ,משלב פעולה ,צחוק מתח גם יחד . לאוהבי ג''ימס בונד עם קריצה בריטית יותר אינליגנטית . מלא גאדג''טים ובדיחות פנימיות לחובבי קולנוע. שחקנים מצוינים וגם פסקול מצוין . כיאה לז''אנר יש ארגון פשע בינלאומי שסוכני ארגון ביון מנסים להשמידו במסע חובק עולם . קיצר פאן טהור מומלץ
סרט המשך לקלישאה בריטית ופרודית על סרטי ג''יימס בונד, אך מתוחזקת היטב. סרט מהנה, כיפי ומתעלה על החלק הראשון בסדרה. חביב!
נפתח ונאמר שהסרט הראשון הרבה יותר טוב מהשני. נתחיל בפלוסים: העלילה של הסרט שני זורמת ומעניינת, ליהוק שחקנים אדיר, אפקטים מעולים ואקשן נהדר! המינוסים: אני מבין שהסרט לא לוקח את עצמו ברצינות וטוען לכתר שבין "ג''יימס בונד" ל"אוסטין פאוארס" אבל קצת מאבד את הגבולות שלו והולך לאיבוד. יש סצנות וולגריות מידי (השתלת הטרקר בפסטיבל), דוחות מידי (השלב השלישי של הוירוס), ופשוט מגעילות מידי (טוחן הבשר וההמשך הגובל בגרוטסקיות שלו). לא ברור על מה הבמאי היה כשאישר את הסצנות האלה אבל בטח היה מעורב שם סם של פופי...
אחד הסרטים הטובים ביותר שראיתי בחיים !!!!!!!!!!! הסרט הוא באמת ארוך..אבל בכל דקה יש עלילה!! יש אקשן!! יש מתח!!! סרט מאוד יפה !!! הסרט עשוי טוב, מצולם מעולם! עם אפקטים יפים! שחקנים מדהימים !! שווה צפייה של כמה פעמים!!!!!!!!
מי שאהב את הסרט הראשון, יאהב גם את הסרט הזה. אני מאוד אהבתי.
קומדיית מתח/פעולה חביבה, משעשעת ומהנה
המשך מוצלח. מבדר ואפקטיבי ומכיל את כל מה שעשה את הסרט הראשון כייפי בטירוף. אמנם זה לא טוב כמו הראשון אך מי שנהנה בראשון כמעט בוודאות יהנה כאן. אחת מההפתעות הכי טובות בסרט הייתה ההופעת אורח קורעת וכייפית של אלטון ג''ון. מומלץ.
הטוב : משוחק היטב, קרבות מרהיבים ומצולם נפלא, הרע : עלילה על הפנים, לא ממש מושך, וארוך מידי, שורה תחתונה : נחמד ומהנה - לא יותר.
תודה לאתר על הכרטיסים אחרי כל הביקורות המאכזבות באתי לסרט בצפיות נמוכות יותר מהסרט הראשון ולשמחתי הרבה הסרט עלה על הציפיות שלי ההומור הבריטי וקטעי הצילום של סצנות הפעולה עדיין משובחות אבל, המינוס הגדול הוא החיבור של הקטע הבריטי לקטע האמריקאי ועוד למערב הפרוע, פגע הרבה בסרט לולא החיבור המיותר הזה והמשך הסתמכות על הקטע שכבש אותי בסרט וזה ההומור והסטייל הבריטי כנראה שהסרט היה מושלם
סרט המשך מצוין, ממשיך ממש לאחר הנקודה שבה הסתיים הסרט הראשון ולכן כדאי לראות קודם את הסרט הקודם. סרט רווי מתח, אקשן וגם קומדיה. הרבה סצנות בלתי נשכחות.. טיפה ארוך (140 דקות) אבל הסרט עבר לי מהר וכלל לא הרגשתי שזה היה כה ארוך. מומלץ!
סרט זורם ומהנה. סצינות האקשן מגוחכות - רק צריך לבוא במצב רוח מתאים.
תודה רבה לאתר "seret" על הכרטיסים מתנה!!!! אין ספק ששדרג את חווית הצפייה :-) למרות שיש טיפה בעיות בעלילה והסצנות אקשן טיפה מוגזמות לדעתי סרט מבדר וכיף שמומלץ לכל מי שאוהב סרטי אקשן.