חדשות קולנוע וסרטים

טעם האהבה - עונה שנייה - ביקורת טלוויזיה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: רון פוגל

פעם, לפני המון שנים (עשרים ליתר דיוק), קמה בניו יורק אחת מלהקות הראפ החשובות והמשפיעות ביותר בתחום המוסיקה השחורה. "פבליק אנמי" היתה בין הלהקות הראשונות ששילבו במוסיקת הראפ מסר פוליטי חריף. אלבומים כ"צריך אומה של מיליונים כדי לעצור אותנו" ו"פחד מכוכב שחור" נחשבים עד היום למופת של עשייה מוסיקלית המשולבת במסר עצבני ולעיתים מתלהם. עד היום שירם "הלחם בכוח" fight the power (מתוך "עשה את הדבר הנכון" המופתי של ספייק לי) אני מצמרר...

אבל זה היה מזמן, הראפ הפך לממוסחר ו"אויבי הציבור" ירדו מגדולתם. אחד מחברי ההרכב (וללא ספק הצבעוני שבינהם) – ויליאם ג'ונתן דרייטון ג'וניור, שידוע בפי כולם כ"פלייבור פלאב", הסתובב באפס מעשה וחיפש מה לעשות עם עצמו. למזלו של פלאב (ואולי במקרה) הוא הגיע לתוכנית ריאלטי שנקראה "החיים הסוריאליסטים" ועסקה בחייהם של כוכבי עבר שתהילתם מאחוריהם. פלאב הפך לאחד מכוכבי התוכנית ואף ניהל במהלכה רומן מתוקשר עם בריג'יט נילסון, האקסית של סילבסטר סטלון.

[*]

המפיקים שקלטו שפלאב הוא בדיוק מה שתוכנית ריאליטי הזויה צריכה-רועש, צבעוני ומחוק באופן כללי מיהרו ויצרו ספין אוף שנקרא "אהבה מוזרה" ועסק כולם ביחסי פלאב עם נילסן הגבוהה ממנו בכמה ראשים.

ומריאליטי לריאלטי חזר ודרך כוכבו של פלאב ואת האיצטדיונים מלאי אוהדי הראפ הוא החליף באור מצלמות הטלוויזיה. לאחר שפלאב ונילסן נפרדו בסיום סוחט דמעות לתוכנית, שב פלאב והופיע – הפעם בריאליטי משל עצמו בשם "טעם האהבה" שם מנסה פלאב למצוא, שוב, את אהובתו האמיתית (ונעזוב את זה שיש לו כבר שבעה ילדים מכמה סטוצים בעברו).

[*]

"טעם האהבה" היא גרסת הטראש לתוכנית הריאלטי "הרווק" (לא שזה נחשב לפאר היצירה). בסדרה, מגיעות עשרים בנות לאחוזתו הטלוויזיונית של פלאב (אין לי מושג אם הוא באמת גר שם) ומנסות לקנות את ליבו ולהוכיח לו שכל אחת מהן היא היחידה בשבילו.

תוכניות שידוכים טלוויזיוניות נמצאות איתנו מראשית ימי הטלוויזיה, גם בארצנו ניסו רבקה מיכאלי, גלית גוטמן ודנה מודן לשחק אותה קופידון ולגרום לשני זרים מוחלטים להתאהב. גוטמן הודתה בעבר כי מעולם לא יצא שידוך מהתוכנית שלה ולא נראה שגם המשתתפים באמת מאמינים בסיכויי הצלחה בסיטואציה כה מזויפת.

[*]

"הרווק" ושכפוליה כמו "קחי אותי שרון" הנוראית הלכו הרבה יותר רחוק ויצרו מציאות מופרכת המתארת מעין שלמה מודרני שצריך לבחור לו אחת מתוך עשרים מתחנחנות הנשפכות לרגליו.

ואם חשבתם שזה מקומם, סקסיסטי ועלוב, באה "טעם האהבה" ומוכיחה שתמיד אפשר לקחת את הטעם הרע עוד צעד אחד (או עשרה במקרה הזה) קדימה.

[*]

פלאב שנראה תמיד מסומם בטוח שהוא התגלמות השאיפות של כל אישה עלי אדמות, העצוב הוא שיש כנראה מספיק נשים שחושבות כמוהו ומוכנות להשתתף בדבר הנורא הזה שקשה מאוד להגדירו כתוכנית טלוויזיה.

פלאב מעניק לבנות כינויים כ"עסיסית", "מתוקה", "שיכורה" ועוד שמות משעשעים שכאלה. הבנות משתכרות בסלון העצום, הולכות מכות, חושפות טפח וגם טפחיים ואתה שואל את עצמך אם לא העברת בטעות לערוץ הפורנו.

[*]

בסיום העונה הראשונה של הסדרה, גילה פלאב שנערת חלומותיו היא לא באמת כזו ולכן הוא חזר לעונה שנייה שהיום תוכלו לצפות בה בלווין ב"יס סטארס" 1 בשעה 21:15.

עוד שני דברים לסיום: לא להאמין אבל בעקבות "טעם האהבה" נוצרו שתי סדרות ספין אוף: "הבנות של טעם האהבה" ו"אני אוהב את ניו יורק" סדרה שהנציחה את מעללי אחת הנערות שהופיעו ב"טעם האהבה".

[*]

חשוב מאוד, אם כבר החלטתם לראות את התוכנית, אל תחמיצו את סצינת הסיום של הפרק הראשון, אם זה לא טעם רע – אז מה כן?

ובנוסף, כנראה שפלאב לא ממש לומד מהניסיון, או שהוא ממש אוהב את אור הזרקורים. אחרי שתי עונות, משהו השתבש, ולמרות שלעונה השנייה יש מנצחת (לא נגלה לכם כי יש סיכוי שאי שם יהיה מישהו שבאמת יתעניין ויעקוב) השניים לא החזיקו הרבה זמן מעמד ובימים אלו נערכים האודישנים לעונה השלישית.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט