חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: "דוג מן", "חלום של רובוט", "מסכנים שכאלה" ועוד

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: דוג מן, חלום של רובוט, מסכנים שכאלה ועוד
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עורך מדור הביקורות יאיר הוכנר עם 5 המלצות צפייה לסוף השבוע: "מסכנים שכאלה" - זוכה האוסקר לשחקנית הטובה ביותר, אמה סטון - מגיע לדיסני פלוס, סרטו החדש של לוק בסון "דוג מן", סרט האנימציה המועמד לאוסקר "חלום של רובוט", הקומדיה הרומנטית "Upgraded" באמזון פריים וידאו וסדרת האקשן "בית הנינג'ות" בנטפליקס
חלום של רובוט (בבתי הקולנוע)

מיועד: לאוהבי אנימציה איכותית. 4 כוכבים

סרט האנימציה המופלא של פבלו ברגר היה מועמד לאוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, והלוואי שהיה זוכה. הסרט אולי נראה כמו יצירה תמימה לילדים, אבל כל מבוגר עם לב הולך להתרגש בו עד מאוד. בקיצור, אל תפסידו. העלילה הלכאורה פשוטה מספרת על כלב בודד המזמין רובוט שיהיה החבר הכי טוב שלו. הרקע להתרחשות הפנטסטית היא ניו יורק התוססת והמאוירת של האייטיז. בילוי בחוף הים בלונג איילנד משנה את גורלם המשותף לנצח. סרט עם לב גדול ורגיש מאוד.



מסכנים שכאלה (דיסני פלוס ובבתי הקולנוע)

מיועד: לאוהבי הקולנוע של יורגוס לנתימוס. 4.5 כוכבים

הפתעה ענקית לכבוד סוף השבוע! הסרט שזכה ממש עתה בארבעה פרסי אוסקר, ביניהם לשחקנית הטובה ביותר, התלבושות, עיצוב תפאורה והאיפור/שיער נחת בשירות הסטרימינג של דיסני פלוס, כאשר הוא עדיין מציג בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר של השנה החולפת ובכלל ביצירה קולנועית, מרשימה, נועזת, מצחיקה, מטרידה ומאוד מפתיעה.

קומדיה סוריאליסטית על גילוי עצמי, גיבוש זהות על אשה בוגרת המושתל בגופה מוח של תינוק, בלונדון של פעם שנראית כמו שילוב של עבר ועתיד בו זמנית. הגרסה הפמיניסטית והמשוחררת מינית של פרנקנשטיין עם דמות נשית ראשית וגברים שהולכים לעבור חינוך מחדש בזכות אותה גיבורה מדהימה בשם בלה בקסטר. אמה סטון מספקת כאן הופעה מדהימה שעוד תילמד בבתי ספר למשחק.



דוג מן (בבתי קולנוע)

מיועד: למעריצי לוק בסון. 3 כוכבים

סרטו החדש של במאי סרטי הפעולה הצרפתי לוק בסון הוא לא סרט אחיד ברמתו ועל אף שבמרבית הזמן התוצאה אפקטיבית ומספקת את הסחורה, יש בה חוסר הגיון עלילתי בסיסי. נראה שהתוצאה רחוקה מלממש את כל הפוטנציאל והסרט עצמו מתקשה להחליט האם הוא יצירה רצינית או פרועה וקומיקסית לאקסטרים. בכל מקרה, הסרט מיועד לקהל בוגר. הדבר היחיד שאחיד ברמתו כאן היא ההופעה המחשמלת של שחקן האופי, קיילב לנדרי ג'ונס הזכור לקהל הרחב מ"תברח", "שלושה שלטים מחוץ לאבינג מיזורי" או "X-Men First Class" ולחובבי האיכות מיצירות כמו "אנטי-ויראל" ו"פרויקט פלורידה". הוא אחד השחקנים הכי לא ממומשים הקיימים בהוליווד. נראה שהחיבור שלו עם לוק בסון מספק לו את אחת הדמויות הייחודיות והחריגות שהוא כל כך מצטיין בהן. לא משיאי הקריירה של בסון, אבל בהחלט תפקיד ענק לקיילב לנדרי ג'ונס כצעיר, קרוס-דרסר, חובב דראג, נכה המסתייע ברגליים מכניות, המנהל קשר טלפתי על טבעי עם כלבים ומבצע בעזרתם פשעים.



בית הנינג'ות (נטפליקס)

מיועד: לחובבי אומנויות לחימה וטלוויזיה יפנית. 4 כוכבים

סדרת מתח ופעולה נפלאה על משפחת שינובי, משפחה בעלת מסורת של מאות שנים וכישרון לחימה שעובר מדור לדור. כך קורה שמהסבתא עד בן הזקונים כולם בעלי כשרון לחימה. אב המשפחה רוצה לצאת לפנסיה, יש גם בן שנרצח ולפתע חוזר משום מקום, סיפור אהבה אסור, סבתא שובבה, אח קטן המגלה את כוחותיו לראשונה וכל זה לצד סצנות קרב עשויות בצורה מעולה. הסדרה מצליחה לשלב דרמה משפחתית, קנוניות פוליטיות, הומור וגם קצת טלנובלה. בידור יפני מושלם להעביר מולו את הזמן.

Upgraded (אמזון פריים)

מיועד: לחובבי קומדיות רומנטיות. 3 כוכבים

קמילה מנדס, הזכורה מהסדרה "ריברדייל" ומתפקידים בסרטים כמו "Do Revenge" ו"פאלם ספרינגס", מתגלה כשחקנית שיכולה להחזיק לחלוטין קומדיה רומנטית קלילה על כתפיה הקטנות. צעירה העובדת כמתמחה בגלריית אומנות ניו יורקית שיקית מוצאת את עצמה משודרגת בטיסה ללונדון למחלקה ראשונה. היא פוגשת עלם חמודות ומסתבכת בעלילה המזכירה שילוב בין "נערה עובדת" הקלאסי עם מלאני גריפית' וסיגורני וויבר ל"השטן לובשת פראדה" הקלאסי לא פחות עם מריל סטריפ. לתפקיד הבוסית המרשעת נכנסת בחינניות מריסה טומיי המושלמת. בתפקיד מיליונרית אקסצנטרית לנה אולין המעולה. גם אנתוני הד מ"באפי מחסלת הערפדים" ו"טד לאסו" נמצא כאן כאמן לא ממש מיוסר. ממתק קומי רומנטי קליל ולא מחייב.

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אמה סטון
 
חיפוש בארכיון 2010
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט