רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: נודלמן, שוויצר וסולטן בסרט ההמשך ללהיט הישראלי הגדול

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: נודלמן, שוויצר וסולטן בסרט ההמשך ללהיט הישראלי הגדול
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: ליהוקים מסקרנים ל"בחורים טובים 2", כוכב פוטבול טוען כי ג'ימי קימל היה בין לקוחותיו של ג'פרי אפשטיין, בגיל 100: גליניס ג׳ונס (״מרי פופינס״) הלכה לעולמה, האלי ביילי ("בת הים הקטנה") הפכה לאמא ומה קרה בין קיילי ג'נר לטיילור סוויפט בגלובוס הזהב?
ליהוקים מסקרנים ל"בחורים טובים 2"

תוך פחות מ-24 שעות - שני ליהוקים לשובר הקופות הישראלי: עומר נודלמן תגלם חרדית הנקלעת למשולש אהבה יחד עם ברוך, אותו מגלם מאור שוויצר לצד בחורה נוספת (אותה תגלם אשתו בחיים ניב סולטן) בסרט "בחורים טובים 2" שיצטלם בחודש הבא, המשך ללהיט הגדול של 2022 בקולנוע הישראלי. "שבע שנים אחרי הפרויקט האחרון שעשינו יחד וגרם לנו להפוך לבעל ואישה, סוף סוף חוזרים לצלם יחד", כתב שוויצר בסטורי שהעלה.



(עומר נודלמן. קרדיט: שי ארבל)

מה קרה בין קיילי ג'נר לטיילור סוויפט בגלובוס הזהב?

טקס פרסי גלובוס הזהב שנערך בלילה שבין ראשון לשני, הביא, כמיטב המסורת, את הכוכבים הגדולים של הוליווד ושמות גדולים נוספים. רוב תשומת הלב הלכה לכיוונו של כוכב הקולנוע הכובש טימותי שאלאמה, שהגיע עם בת זוגו, כוכבת העל קיילי ג׳נר. הבת הצעירה למשפחת קרדשיאן לא משכה את רוב תשומת הלב בגלל הזוגיות הנוצצת, אלא כתוצאה מהיריבות הפומבית שלה עם שתי כוכבות נוספות שנכחו בטקס - טיילור סוויפט וסלינה גומז. מיד לאחר הטקס, נפוצו שמועות רבות על כך שאחת המצלמות תפסה את גומז מספרת לסוויפט כי היא ביקשה תמונה עם שאלאמה, אך ג'נר סירבה לה.

אך כיממה לאחר הטקס, מקורב לגומז סיפר לאתר רכילויות אמריקאי כי היא מכחישה בתוקף את העובדה שהיא ריכלה על הזוג עם טיילור סוויפט, ושהיא לא ניגשה אליהם במהלך כל הטקס. סוויפט יצרה חרושת שמועות משל עצמה, לאחר שהחליטה לעזוב מוקדם את הטקס. חלק מהנוכחים במקום טענו כי סוויפט נראתה זועפת לאחר שהמנחה והקומיקאי ג׳ו קוי סיפר בדיחה על חשבונה: "ההבדל העיקרי בין טקס פרסי גלובוס הזהב למשחק פוטבול, הוא שבגלובוס הזהב יש פחות צילומים של טיילור סוויפט". לפי חלק מהדיווחים, סוויפט כעסה על הבדיחה והחליטה לחתוך מוקדם.



כוכב פוטבול טוען כי ג'ימי קימל היה בין לקוחותיו של ג'פרי אפשטיין

כוכב הפוטבול והקוורטרבק של הניו יורק ג'טס, ארון רוג'רס, התארח בטוק שואו Pat McAfee Show ביום שלישי האחרון, ויצר סערה בשל חלק מדבריו. מה שעורר את המהומה היו דבריו על ג'פרי אפשטיין, שהורשע בעבר בסחר בנשים ועבירות מין שונות, והתאבד בכלא זמן קצר לאחר מכן. לאפשטיין, לפי הדיווחים, היו כ-170 לקוחות, שידעו על פשעיו ואף לקחו חלק בהם. לפני כחודש בית המשפט בארה״ב קבע כי הרשימה תהפוך לפומבית, ועל כך אמר רוג׳רס: "יש הרבה אנשים, ביניהם ג'ימי קימל, שמאוד מקווים שהיא לא תפורסם". חלק מהאנשים טענו כי רודג׳ס ניסה להתנקם בקימל, לאחר שהאחרון לגלג עליו באחת מתוכניותיו האחרונות. קימל שידר קטע בו רוג'רס דיבר על קשר בין רשימת הלקוחות של אפשטיין לבין חייזרים, ומיד אחריו אמר בעוקצנות: "הגיע הזמן לחדד את נהלי זעזוע המוח, ארון". קימל מצידו, לא נותר חייב, מיהר להכחיש ועלה להתקפה בחשבון הטוויטר שלו: "אידיוט יקר, לפרוטוקול – מעולם לא פגשתי, טסתי, ביקרתי או היה לי קשר כלשהו עם אפשטיין, ולא תמצא את שמי באף 'רשימה', מלבד בשטויות השקריות שמשוגעים מטומטמים כמוך לא יודעים להבדיל ביניהן לבין המציאות. המילים המזיקות שלך מסכנות את המשפחה שלי. תמשיך עם זה ונמשיך לדון בעובדות בבית המשפט".

בגיל 100: גליניס ג׳ונס (״מרי פופינס״) הלכה לעולמה

השחקנית גליניס ג'ונס נפטרה ביום חמישי האחרון, בגיל 100. השחקנית הבריטית נפטרה מסיבות טבעיות, בבית אבות בלוס אנג'לס. המנהל האישי שלה, מיטש קלם, מסר בהודעה לתקשורת: "אנחנו לא מתאבלים רק על מותה של גליניס היקרה שלנו, אלא שאנו מתאבלים על סוף תור הזהב של הוליווד". ג'ונס מוכרת בעיקר בזכות תפקידה המפורסם בסרט ״מרי פופינס״, בשנת 1964. היא שיחקה בסרט בתור גברת בנקס, ששוכרת את מרי פופינס לעבודה.

ג'ונס נולדה בדרום אפריקה ועברה עם משפחתה לאנגליה אחר כך. היא החלה את הקריירה שלה בתור רקדנית, ובסוף שנות השלושים החלה לשחק בקולנוע. בשנת 1960 הייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה בסרט "אנשי השקיעה", וארבע שנים אחר כך שיחקה, כאמור, בקלאסיקה ״מרי פופינס״. היא שיחקה גם במחזמרים ובתיאטרון, וב-1973 זכתה בפרס הטוני על תפקידה במחזמר "מוזיקת לילה זעירה" של סטיבן סונדהיים. תפקידה האחרון היה בסרט הקומדיה "סופרסטאר" ב-1999. היא הייתה נשואה ארבע פעמים, אך היה לה בן אחד בלבד שנפטר בגיל 62, כתוצאה מהתקף לב.



האלי ביילי הפכה לאמא

השחקנית האמריקאית, האלי ביילי, הודיעה ביום ראשון כי היא הפכה לאמא. ביילי בת ה-23 פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה לשמונת מיליון עוקביה, תמונה שלה מחזיקה את יד התינוק. הפעוט ענד גם צמיד עם שמו - היילו. ביילי הוסיפה וכתבה: "למרות שאנחנו רק כמה ימים לתוך השנה החדשה, הדבר הטוב ביותר ש-2023 עשתה עבורי הייתה להביא לי את בני. ברוך הבא לעולם היילו, העולם משתוקק להכיר אותך". ביילי ואבי התינוק, הראפר DDG החלו לצאת לפני שנתיים. ביילי ניסתה להסתיר את העובדה שהיא בהריון, אך התקשתה לעשות זאת. עוקבים רבים שאלו אותה על כך, כאשר פעם אחת טוקבקיסט כתב כי יש לה ״אף של הריון״. ביילי כעסה על האמירה ומיהרה להגיב: "אם אני אראה עוד מישהו אחד שיגיד משהו על האף שלי, הוא ישלם על זה ביוקר. יודעים למה? כי אני שחורה. אני אוהבת את האף שלי. למה האף שלי מעניין אתכם? עזבו אותי בשקט". ביילי היא שחקנית וזמרת, ששיחקה במספר סדרות טלוויזיה, והשנה שיחקה בסרטים ״בת הים הקטנה״ ו״הצבע ארגמן״.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט