רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: בגיל 48 - הילרי סוונק הופכת לאמא לתאומים

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: בגיל 48 - הילרי סוונק הופכת לאמא לתאומים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: השחקנית זוכת האוסקר הופכת לאם לראשונה בגיל מבוגר, רגע לפני הפרידה - הנכס היקר הערך שג׳ו אלווין וטיילור סוויפט תכננו לרכוש, הפרוד של אמרטה מסתבך בזמן שהיא נהנית עם הארי סטיילס, אנג'לינה ג'ולי נפגשת עם בן משפחת רוטשילד והתביעה נגד גווינת' פאלטרו
הנכס יקר הערך שג׳ו אלווין וטיילור סוויפט תכננו לרכוש רגע לפני הפרידה

בשבוע שעבר נודע כי לאחר כשש וחצי שנים של זוגיות, השחקן ג׳ו אלווין ("המועדפת") ובת זוגו הזמרת טיילור סוויפט נפרדו. מקורב לשניים סיפר שהפרידה נעשתה ברוח טובה: "לא הייתה שם דרמה, הם פשוט מיצו את הקשר". כעת מתברר כי תקופה קצרה לפני שהשניים החליטו להיפרד הם הגישו הצעה לרכישת אחוזה ענקית בצפון לונדון, אליה תכננו לעבור לגור. האחוזה בשווי של לא פחות מ-8.3 מיליון פאונד (כ-38 מיליון ש"ח) הינה בעלת שבעה חדרי שינה, מרתף יין ואזור מגורי צוות. עכשיו נאלץ להמתין מי מהשניים יגור בכנס, ואם הם בכלל ישלימו את הרכישה.

הפרידה התרחשה לאחר שבאתרי הבידור צצה שמועה כי השניים התארסו בחשאי, אך התברר כי ההפך הוא הנכון. השניים הכירו באירוע המט גאלה בשנת 2016, זמן קצר לאחר שסוויפט נפרדה מהשחקן טום הידלסטון ("לוקי"). לאורך השנים הם שמרו על חשאיות כמעט מוחלטת ועל מרחק מאור הזרקורים, כאשר קיימים צילומי פפראצי מעטים מאוד של שניהם ביחד.

אלווין הסביר בראיון בשנת 2018: "אני מבין שאנשים סקרנים לדעת לגבי חיים של אחרים, אבל זה לא משהו שאני רוצה לספר עליו ולתת לכאלה שאין להם שום קשר אלינו או ידע לגבינו אפשרות לדון בזה". סוויפט ידועה כמי שכותבת שירים על חברי עבר ולעיתים אף משמיצה אותם. כעת, המעריצים מחכים לראות אם באלבום הבא שלה נקבל הצצה לאירועים שמאחורי הפרידה.



בעלה הפרוד של אמרטה נחשד ב"התנהגות מינית בלתי הולמת", בעוד היא מבלה עם הארי סטיילס

סבסטיאן בר-מקלארד, בעלה הפרוד של השחקנית והדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (אמרטה) ומפיק קולנוע מצליח, חשוד ב"התנהגות מינית בלתי הולמת" כלפי כמה נשים צעירות, אחת מהן בת 17 בלבד, שלפי החשד חיזר אחריהן ושכב איתן - כל זאת בזמן שהיה נשוי לאמרטה.

לפי עדויות שהגיעו לידי מגזין Variety בר-מקלארד שלח הודעה בשנת 2016 לנערה בת 17 באינסטגרם ופתח איתה בשיחה, במהלכה הבטיח לה תפקיד בסרט" Good Time" בהפקתו. אותה נערה, היום אישה בת 24, מספרת שכשהגיעה לסט הצילומים היא התבקשה להתפשט לעיני כל הצוות, שכלל קרוב לתריסר גברים. בנוסף מספרת האישה שציוותו אותה לשחקן ששוחרר זמן קצר לפני כן מהכלא: "הייתי המומה ואחוזת אימה. הפחד שלי גבר כשהשחקן שאל אותי לפתע בלחישה אם הוא 'יכול לדחוף לי אותו פנימה' בזמן שהמצלמה תפעל. סירבתי". מיותר לציין שהסצנה לא נכללה בסרט. לאחר המקרה, השניים החלו לקיים יחסי מין ומערכת היחסים שלהם נמשכה יותר משנתיים. חשוב לומר - בניו יורק גיל ההסכמה הוא 17 – הגיל שבו הייתה האישה באותו הזמן. לפי הדיווחים, ישנן נשים נוספות שהתלוננו נגד המפיק, ביניהן אישה שהאשימה אותו ב"התנהגות מטרידה" ואחת נוספת שטוענת שבזמן הקשר עמו הייתה בת 15 בלבד - אך פרטים נוספים על עדויותיהן לא ידועים. בני הזוג לשעבר התחתנו בשנת 2018 – אחרי שיצאו ביחד במשך שבועיים. הם נפרדו לפני כשנה לאחר שנפוצו שמועות על הבגידות של בר-מקלארד, ומאז נמצאים במאבק משפטי. לשניים יש בן משותף, סילבסטר, ורטאייקאוסקי דורשת לקבל עליו משמורת בלעדית.

בינתיים, למרות ההאשמות החמורות שבן זוגה לשעבר מתמודד איתן, השחקנית והדוגמנית האמריקאית לא נראית מוטרדת במיוחד, כאשר צלמי פפראצי תפסו אותה מתנשקת ברחוב עם הזמר הארי סטיילס. השניים נראו ביחד כאשר הסתתרו מהגשם, ובסרטון שפורסם באתר של ״דיילי מייל״, ניתן לראות אותם מתנשקים ארוכות, כאשר הם לא נותנים לצלמים או לעוברי האורח להפריע להם.

בשבועות האחרונים החלו לצוץ שמועות על בת זוג חדשה של הארי. "הארי יוצא עם מישהי", אישר מקורב לזמר ל"מירור". "הוא עושה מאמצים רבים כדי לשמור על זהותה בסוד לאחר הקרקס שהיה סביב מערכת היחסים שלו ושל אוליביה ויילד. אבל המעגל הקרוב שלו יודע על הרומן ולמרות שמדובר ממש בהתחלה - נראה שהדברים הולכים טוב". כעת די ברור על מי הוא דיבר.

ואם חסרה דרמה בחייה של רטאייקאוסקי, כעת מתפרסמים דיווחים על קרע ביחסיה עם השחקנית אוליביה ווילד. כזכור, רק לפני ארבעה חודשים סטיילס נפרד מווילד לאחר תקופה של כמעט שנתיים שהם יצאו. רטאייקאוסקי ווילד הן חברות טובות מזה זמן, אך ככל הנראה שהרומן החדש של אמילי ישפיע לרעה על החברות שלהן.



אנג'לינה ג'ולי נצפתה במפגש של שלוש שעות עם בן למשפחת רוטשילד

שבע שנים עברו מאז פרידתם של בראד פיט ואנג׳לינה ג׳ולי, ובעוד פיט נצפה עם בחורות רבות, ג׳ולי לא נראתה בציבור עם גבר אחר. כעת, עושה רושם שהיא חזרה לעולם הדייטינג. ג׳ולי נראתה לפני מספר ימים במאליבו, קליפורניה, כאשר היא מסתובבת במשך שלוש שעות עם המיליארדר דיוויד מאיר דה רוטשילד. דיוויד, איש עסקים יהודי ובן למשפחת רוטשילד הידועה, הוא אקטיביסט סביבתי נלהב ותורם המון למען שיפור הסביבה. כידוע, גם ג׳ולי עוסקת לא מעט בפעילויות חברתיות וסביבתיות, כך שקיימת השערה כי השניים היו בפגישת עסקים או שהם עובדים על מיזם חברתי משותף. קשה לדעת בשלב זה, ואנו נמשיך לעקוב.
בגיל 48: הילארי סוואנק הפכה לאם וילדה תאומים

השחקנית האמריקאית זוכת האוסקר הילרי סוואנק ("מיליון דולר בייבי", "בנים אינם בוכים") הפכה לראשונה לאמא בגיל מבוגר במיוחד כשילדה השבוע תאומים בגיל 48. הילרי ובעלה, איש העסקים פיליפ שניידר, זכו לקבל בן ובת לכבוד חג הפסחא שהם חוגגים. השניים התחתנו בשנת 2018, ועבור שניהם מדובר בילדים ראשונים.



גווינת' פאלטרו נתבעת בגלל תאונת סקי

השחקנית זוכת האוסקר גווינת' פאלטרו נמצאת על דוכן הנאשמים בבית המשפט. פאלטרו נתבעת על ידי אדם שטוען שבשנת 2016 התנגשה בו הכוכבת בתאונת סקי והותירה אותו עם זעזוע מוח, 4 צלעות שבורות ונזק מוחי קבוע. התובע, ד"ר טרי סנדרסון, טוען שהכוכבת גרמה לתאונה לאחר שגלשה במדרון הסקי בחוסר אחריות. בנוסף, הוא טוען, לאחר שפגעה בו ברחה והמשיכה לגלוש מבלי לסייע לו או לפחות לבדוק לשלומו.

פאלטרו מצדה, טוענת כי הוא האשם בתאונה והגישה תביעה נגדית בה היא דורשת פיצוי של דולר אחד והחזר על הוצאות המשפט. סנדרסון מבקש כשלוש מאות אלף דולר, זאת לאחר שבית המשפט קבע כי הסכום המקורי שביקש, 3.1 מיליון דולר, היה מוגזם. סנדרסון סיפר שהתאונה גרמה לו ל"כאבים, סבל, פגיעה באיכות חייו ומתח נפשי". נוירולוג מומחה שהעיד מטעמו, סיפר על הפגיעות מהן סבל בעקבות התאונה וסיפר שאישיותו השתנתה לחלוטין: "הוא היה פעיל מאוד בחיי היום-יום שלו, נפגש עם חברים, עשה סקי, יצא לטעימות יין והתנדב בארגונים שונים, אבל אחרי התאונה התנהגותו התדרדרה בפתאומיות" .

מהצד השני, פאלטרו טענה כי סנדרסון היה זה שהתנגש בגבה: "המגלשיים שלו נכנסו בשלי ועיקמו את רגליי, ואז גופו נלחץ לשלי והיה קול אנחה מאוד מוזר. מוחי ניסה להבין מה קורה, האם מישהו מותח אותי? מישהו תוקף אותי מינית? זה היה מאוד מוזר".
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אפריל
 
חיפוש בארכיון 2023
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט