חדשות קולנוע וסרטים

"זה מטורף, חיכיתי שבע שנים לעשות את התפקיד הזה"

זה מטורף, חיכיתי שבע שנים לעשות את התפקיד הזה
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לפני 16 שנה הסרט "מלצרית" עורר הדים בעולם לאחר שאחת מכוכבותיו, אדריאן שלי, נרצחה באכזריות. לאחר שהפך למחזמר מצליח בברודווי, מגיעה גרסת המיוזיקל של תיאטרון הקאמרי בכיכובה של מרי קליינשטיין אותה תפסנו לשיחה קצרה: "הדמות שאני משחקת היא גיבורת עולם"
לפני 16 שנה, בשנת 2007 עלה לאקרנים סרט אינדי דל תקציב בשם "מלצרית" שהתפרסם בעיקר בשל הטרגדיה שעטפה אותו. יוצרת הסרט ואחת השחקניות הראשיות, אדריאן שלי, נרצחה באכזריות בגיל 40, שנה לפני יציאת הסרט לאקרנים ולא זכתה לצפות בתוצר הסופי – סיפור ששווה לעשות עליו סרט בפני עצמו. הסרט בכיכובה של קרי ראסל ("הדיפלומטית", "האמריקאים") שהייתה מוכרת בזמנו מהסדרה "פליסיטי", מספר את סיפורה של מלצרית אפרורית בשם ג'נה שממלצרת בדיינר יחד עם חברותיה - דון החולמנית שמחפשת את האחד ובקי שנאלצת לטפל בבעלה הנכה.

ג'נה היא קונדיטורית בחסד שמתמחה באפיית עוגות פאי וחולמת לנצח בתחרות אפייה. היא נמצאת בנישואים לא מאושרים לארל שמתעלל בה נפשית ופיזית ולאחר שהיא מנסה לעזוב אותו, מגלה שהיא בהריון. ההריון הלא מתוכנן מגיע לה בהפתעה ולמרות שאינה מעוניינת בעובר, היא ממשיכה בו. ההריון אמנם מטרפד את תכניותיה אך כשהיא פוגשת ברופא הנשים החתיך, ג'ים פומטר, שמטפל בה בזמן ההיריון, חייה הופכים צבעוניים ומרגשים יותר.

סיפורים על חברות נשית, אומץ, מערכת יחסים מתעללת ורצון לזוגיות שמתובלים בהרבה מתיקות וסוכר הם תמיד נושאים טובים לדיון. נראה באופן פרדוקסלי כי למרות שעבר לא מעט זמן (16 שנה), הסרט רלוונטי מתמיד ותואם את רוח התקופה. שמונה שנים לאחר עליית הסרט לאקרנים (ב-2015) עלתה גרסתו הבימתית, על במות התיאטרון בברודווי, שם עלו על הפוטנציאל העצום של הסרט להפוך למחזמר מצליח ולאחר מכן גם במקומות שונים בעולם.



כעת, שבע שנים אחרי ברודוויי, השכיל לקחת על עצמו את האתגר תיאטרון הקאמרי בניצוחו של אחד הבמאים הכישרוניים שיש, עידו רוזנברג (שביים את המחזמר "אפס ביחסי אנוש" המצליח שעדין רץ בתאטרון בית ליסין), תזמורת חיה וקאסט שחקנים כישרוני ביותר. לנעליה של קרי ראסל נכנסת משי קלינשטיין, נוי הלפרין מגלמת את דון (התפקיד שגילמה אדריאן שלי ז"ל) וטלי אורן את בקי. גם הליהוק הגברי נהדר: את ארל הבעל המתעלל, שמגלם בסרט ג'רמי סיסטו ("פרברי הגיהנום") מגלם גלעד שמואלי, את הרופא החתיך שגילם נתן פיליון ("סריניטי") מגלם עופרי ביטרמן ואלי גורנשטיין נכנס לנעליו של ג'ו הזקן. לפי הפרזנטציה המושקעת, זאת הולכת להיות אחת ההפקות המצליחות עם שירים שלא יוצאים מהראש. ההצגה הראשונה תעלה ב-13.9 – מומלץ לשריין כרטיסים כי זה הולך להיות שלאגר מטורף. השחקנית הראשית של המחזמר, משי קלינשטיין (31) היא בתם של ריטה ורמי קליינשטיין. אבל היא כבר מזמן לא הבת של ונחשבת טאלנט בפני עצמה שחולשת על המדיומים השונים. בטלוויזיה ("בת אל הבתולה"), כמנחה ("פרפר נחמד"), בקולנוע ("תמונת הניצחון"), כמדבבת סרטים ("אדומה אש") וגם על במות התיאטרון ("אפס ביחסי אנוש"). וכעת היא חוזרת לבמת הקאמרי. היא התחילה בו במחזמר "שיער" ולאחר מכן ב"סיפור הפרברים" לצידו של השחקן ובמאי עידו רוזנברג.

מאז הספיקה לככב בתאטרון בית ליסין במחזמר המצליח "אפס ביחסי אנוש" (בו היא עדיין ממשיכה לשחק) אותו מביים עידו וכעת שניהם חוזרים לתיאטרון הקאמרי. את ההפקה הזאת חלמה משי לעשות כבר שבע שנים. עידו רוזנברג סיפור באירוע הפרזנטציה כי כשקיבל את ההצעה לביים את "מלצרית" בקאמרי הוא התלבט משום שחש לא מספיק בקיא בחומר. אבל לאחר שבקשתו כי משי תגלם את התפקיד הראשי, עליו חלמה שבע שנים התקבלה – הוא לא היסס. תפסתי את משי קלינשטיין למספר שאלות.



(משי קליינשטיין. צילום: מיכל ליבר רונן)

זה שיתוף פעולה שישי שלך ושל עידו יחד אחרי "שיער", "סיפור הפרברים", "אפס ביחסי אנוש", "היירספריי" והקליפ "ליליה אחרון בחיפה" של עילי בוטנר. איך זה עובד? "אנחנו החלטנו שאנחנו לא נעשה דברים לא ביחד. זה פשוט עובד אז למה להחליף סוס מנצח".

והפכתם להיות גם חברים טובים. "הוא החבר הכי טוב שלי. אנחנו פה נמצאים מהבוקר עד אחרי הצהריים ואז עוד מדברים בטלפון ואז עוד מתגעגעים אחד לשנייה".

איך זה לעבוד לצידה של נוי (הלפרין) שהחליפה אותך ב"אפס ביחסי אנוש"? "נוי חברה שלי עוד מ'היירספריי' ואפילו לפני ואנחנו אוהבות מאוד אחת את השנייה".

איך נכנסת לדמות? זו דמות די אפרורית. "באמת? התחושה שלי היא שהיא גיבורת עולם. היא לא מסכנה. יש לה דברים מצערים בחיים כמו לכולם. היא לוחמת וגיבורה אמיתית עם כוחות על".

ראית את הסרט? המחזמר מאוד דומה לסרט. "ראיתי את הסרט. זה מאוד מאוד דומה. גם דומה למחזה. חיכיתי שבע שנים לעשות את התפקיד הזה".

ואיך היה להגשים את החלום? "מטורף".

ומה החלום הבא שלך? "זה. רגע – לאט, לאט. חלום חלום".

בקרוב גם אחותה של משי, נועם תופיע במחזמר המבוסס על סרט ישראלי מצליח, "בלוז לחופש הגדול" בתיאטרון המתחרה: בית ליסין. כך שנראה שהאחיות קלינשטיין יככבו במחזות הזמר היותר מסקרנים של השנה בקרב ראש בראש. זאת הולכת להיות שנה מעניינת על במות התאטרון.
מיכל ליבר רונן - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מלצרית (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט