חדשות קולנוע וסרטים

לכבוד החנוכה: לאיזה סרט כדאי ללכת עם הילדים בקולנוע?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חנוכה הגיע וההורים מוצפים כרגיל בעשרות הצעות לפעילויות עם הילדים. גם בבתי הקולנוע מנצלים המפיצים את הצורך ומציפים את השוק במגוון רחב של סרטי ילדים, חלק מהם מוצלחים וחלק ממש לא שווים את הזמן והכסף שלכם. כדי לעזור לכם לסנן את הסרטים אנו מצרפים את דירוג סרטי הילדים המוצגים כעת בקולנוע. סדר הדירוג הוא על פי ציון הגולשים באתר סרט
לשיר 2

קהל יעד: לכל המשפחה ולחובבי שירי פופ

ציון גולשים (מתוך 10): 9.3

תקציר: המשך לסרט האנימציה משנת 2016. הקואלה האופטימי תמיד, באסטר מון, וצוות השחקנים שלו מתכוננים להשיק את המופע החדש, הנוצץ, הענק והמוגזם שלהם על הבמה המסנוורת ביותר בבירת הבידור של העולם. יש רק בעיה אחת: תחילה עליהם לשכנע כוכב רוק מתבודד ומופנם להצטרף אליהם או שיאבדו את הכל.

דבר המבקרת: "חוויה מוזיקלית מהנה לכל המשפחה. אנימציה מרהיבה, קורטוב הומור והמון מוזיקה – לא צריך יותר". (מיכל ליבר רונן)



מכסחי השדים: החיים שאחרי

קהל יעד: גילאי 8 ומעלה והורים נוסטלגיים

ציון גולשים: 8.1

ציון בטבלת המבקרים: (מתוך 5) 2.9

תקציר: אם חד הורית ושני ילדיה עוברים לעיירה קטנה ומגלים את הקשר שלהם למכסחי השדים המקוריים ולמורשת הסודית של סבא שלהם.

דבר המבקרת: "בסופו של דבר מדובר בעוד מוצר הוליוודי ואכן מרגישים שהיוצרים שלו באמת אוהבים את מה שהם ניסו לעשות ואת המסורת שהם ממשיכים, אבל זה לא מספיק". (יאיר הוכנר)



אנקאנטו

קהל יעד: לחובבי סרטי דיסני עמוסים בשירים.

ציון גולשים: 7.9

ציון בטבלת המבקרים (מתוך 5) : 2.5

תקציר: משפחת מדריגל מתגוררת בבית קסום במקום מופלא בשם "אנקאנטו". הקסם של אנקאנטו בירך כל ילד במשפחת מדריגל במתנה יוצאת דופן פרט לילדה אחת, מיראבל. כאשר היא מגלה שהקסם העוטף את העיירה בסכנה, מיראבל מחליטה שהיא - בת משפחת מדריגל היחידה ללא כוחות על - עשויה להיות התקווה האחרונה של משפחתה המופלאה.

דבר המבקרת: "סרט מרגש, משעשע ובעל מסרים חשובים עם אנימציה מרהיבה של דיסני. הנאה מובטחת לילדים, קצת פחות למבוגרים" (מיכל ליבר רונן).



קליפורד הכלב האדום הגדול

קהל יעד: גילאי 5 ומעלה

ציון גולשים: 7.9 תקציר: עיבוד לייב אקשן לסדרת ספרי הילדים ותכנית הילדים. כאשר תלמידת חטיבת הביניים אמילי אליזבת פוגשת אדם קסום אשר מציל בעלי חיים ומקבלת במתנה גור כלבים אדמדם, היא לא מצפה להתעורר בוקר לאחר מכן עם כלב ענקי בגובה 3 מטרים, בתוך דירתה הקטנטנה בניו יורק. בעוד האם החד הורית נמצאת בנסיעת עסקים, אמילי ודודה הספונטני קייסי יוצאים להרפתקה.

דבר המבקרת: "סרט מרגש ומשעשע עם מסרים חינוכיים על בריונות, אמונה עצמית וקבלת השונה". (מיכל ליבר רונן)



לרכב על דרקון

קהל יעד: גילאי 3-12

ציון גולשים: 7.6

תקציר: שלישיית גיבורים בעל כורחם - דרקון, ילד צעיר ונערת שדונים, יוצאים להרפתקה כדי למצוא את תקוותם האחרונה של הדרקונים - עמק נסתר בשם פאתי שמיים - מקום מקלט מיתולוגי לכל הדרקונים. המסע יוביל אותם מהיערות של צפון אירופה, מסביב לעולם עד לפסגות המושלגות של הרי ההימאליה.

דבר המבקרת: "סרט אנימציה מוצלח עם סיפור מעניין, אנקדוטות מצחיקות וסצנות מרגשות. הילדים ייהנו מאוד. מומלץ בחום!". (מיכל ליבר רונן)



מפרץ ההרפתקאות: הסרט

קהל יעד: גילאי 3-7

ציון גולשים: 7.6

תקציר: מבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה. כשיריבם המר ביותר, המדינגר, הופך לראש העיר השכנה, ‘עיר ההרפתקאות’, ומתחיל לעשות צרות - ריידר והגורים האמיצים נכנסים להילוך גבוה על מנת להתגבר על האתגר. בעוד שאחד הכלבלבים נדרש להתמודד עם עברו בעיר ההרפתקאות, הצוות נעזר בחברה חדשה – כלבלבת התחש רבת התושייה, ליברטי. יחד הם נלחמים כדי להציל את תושבי עיר ההרפתקאות.

דבר המבקרת: "סרט משעשע ושנון עם הרבה אקשן שמתאים לגילאי שלוש עד שבע שהם גם חובבי הסדרה. ההורים ישרדו". (מיכל ליבר רונן)

בייבי בוס 2: עסק משפחתי

קהל יעד: לכל המשפחה

ציון גולשים: 7.4

תקציר: טים ואחיו הקטן טד התבגרו והתרחקו זה מזה. טים הוא כיום אבא בעצמו וגר בבית פרברים עם אשתו ושתי בנותיו. טד הוא מנכ"ל קרן גידור מצליח. כשהתינוקת טינה תגלה שהיא סוכנת חשאית בכירה של בייבי קורפ במשימה לחשוף את הסודות האפלים שמאחורי בית הספר המקומי, האחים טים וטד יתאחדו וילמדו מחדש להעריך את משמעות המשפחה וחברות.



משפחת אדמס 2

קהל יעד: גילאי 6 ומעלה

ציון גולשי האתר 7

תקציר: מורטישיה וגומז מוטרדים מכמה מהר ילדיהם גדלים ומכך שהם מבריזים מארוחות משפחתיות ומכלים את כל זמנם בעיסוקים שלהם. על מנת להחיות את הקשר המשפחתי מחליטים ההורים לדחוס את וונסדיי, פאגסלי, הדוד פסטר ושאר החבורה אל תוך הקרוואן הרדוף שלהם ולצאת לחופשה משפחתית אומללה אחרונה.

דבר המבקרת: "בידור מורבידי לילדים עם אנימציה מרהיבה, פסקול קצבי והרבה הומור" (מיכל ליבר רונן).



הקרקס של טורו

קהל יעד: גילאי 3-6

ציון גולשים: 6.5

תקציר: טורו היא תרנגולת שאינה מסוגלת להטיל ביצים וניחנת במראה יוצא דופן. המפגש שלה עם איזבל, בעלת חווה קשישה, מאפשר לה לגלות את הכשרונות החבויים שיש לה - להבין ולדבר עם בני אדם ולשיר בקול מרהיב. איזבל, שחוששת שבני אדם אחרים ינצלו את טורו כאשר יגלו את כשרונותיה הרבים, מסתירה אותה בחווה שלה. צירוף מקרים מוביל את טורו להכיר את מטיאס, ילד בן עשר, ואת אביו, בעל קרקס נודד. במהרה טורו הופכת להיות הכוכבת הראשית בקרקס ועוברת סדרה של הרפתקאות המגלות לה את החשיבות של חברות אמת.

דבר המבקרת: "זהו סרט שילדים קטנים (עד גיל שש) ייהנו ממנו. מעל גיל זה ילדים, ובטח הוריהם, יתקשו למצוא עניין בסרט זה" (מיכל ליבר רונן)

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט