שני טקסים חשובים נערכו בשבת האחרונה. טקס חלוקת פרסי איגוד התסריטאים וטקס חלוקת פרסי האנני, האוסקר של האנימציה.
"התרסקות" ו"הר ברוקבק" זכו בפרסי איגוד התסריטאים. "התרסקות", שעוסק במתח הבין-גזעי בלוס אנג'לס מנקודת מבט של קבוצות אתניות שונות, זכה בפרס התסריט המקורי שכתבו פול האגיס (שכתב את 'מליון דולר בייבי') ובובי מורסקו.
הפרס ל"הר ברוקבק", שמבוסס על ספור קצר ובמרכזו סיפור אהבה בין שני בוקרים הנפרש על פני כמה עשורים, ניתן לדיאנה אוסנה ולרי מקמרטרי עבור התסריט המעובד הטוב ביותר מטעם האיגוד.
פרסי האיגוד הם האחרונים בשורה של פרסים ש"התרסקות" ו"הר ברוקבק" זכו מטעם הקבוצות השונות. "הר ברוקבק" זכה בפרסי המפיקים והבמאים , "התרסקות" קטף את פרס צוות השחקנים של איגוד השחקנים .
פרס של כבוד הוענק לתסריטאים של "לילה טוב ובהצלחה", ג'ורג' קלוני וגראנט הסלוב, על תסריט שמגלם ברוחו סוגיות של חוק וזכויות אדם.
בתחום הטלוויזיה זכתה הסדרה "אבודים" בפרס סדרת הדרמה, ולארי דיוויד זכה בפרס הסדרה הקומית עבור "תרגיע".
"וואלאס וגרומיט והארנב הקטלני" (בתמונה הגדולה) זכה בפרס סרט האנימציה הטוב ביותר במסגרת פרסי ה"אנני" שהוענקו זו השנה ה-33 להישגים בתחום האנימציה בקולנוע ובטלוויזיה.
"וואלאס וגרומיט", שהוא סרט שעשוי בטכניקת 'סטופ מושין' (או כמו שאוהבים לקרוא לזה בארץ, אנימצית פלסטלינה) עושה שימוש מועט בלבד באנימציה ממוחשבת והצליח לגבור על סרטים כמו "צ'יקן ליטל" ו"מדגסקר" שאומנם זכו לאהדת הצופים ונחשבים לשוברי קופות אך מצד שני זכו גם לחיצי הביקורת. אגב, אף לא אחד משלושת הסרטים המועמדים לאוסקר בתחום האנימציה הוא סרט אנימציה ממוחשבת בשלמותו. בנוסף ל"וואלאס וגרומיט", לפרס האוסקר מועמדים "חתונת הרפאים" של טים ברטון (שגם עשוי בטכניקת 'סטופ-מושין) ו"הטירה הנעה" של היאו מיאזקי, שרובו עשוי באנימציה קלאסית.
"וואלאס וגרומיט" קטף גם את פרסי הבימוי עבור ניק פארק וסטיב בוקס, הפס-קול והתסריט. השחקן הבריטי פיטר סאליס, שב-1 בפברואר חגג 85, זכה בפרס על דיבוב דמותו של וואלאס בסרט.