חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יאיר הוכנר, עורך מדור ביקורות הקולנוע ומבקר הקולנוע הראשי של אתר סרט מזה 20 שנה, ממליץ על הסרטים והסדרות שכדאי לראות באולמות הקולנוע וגם בטלוויזיה בבית, והפעם: העונה השלישית של "המנדלוריאן", העונה החמישית של "גברת מייזל המופלאה", העונה השלישית והאחרונה של "פיקארד", הסרט הספרדי "התופעות" בנטפליקס ואזהרה מפני הסרט "ריטואל לרצח" בקולנוע בכיכובו של מורגן פרימן
גברת מייזל המופלאה (אמזון פריים)

מיועד: אוהבי הומור יהודי, סדרות תקופתיות, נשים חזקות וסטנד-אפ. 5 כוכבים

העונה החמישית והאחרונה בהחלט של אחת מסדרות הכתר של אמזון פריים, הגיעה אל מסכי הטלוויזיה וכבר משני הפרקים הראשונים אפשר להכתיר אותה כמוצלחת יותר מהעונה הרביעית. מרים "מידג" מייזל היא עקרת בית ממנהטן שהפכה לקומיקאית המנסה לפרוץ בגדול בשנות ה-60 ומתמודדת עם המציאות האמריקאית השמרנית ותעשייה המורכבת מגברים שוביניסטים. הסדרה נוצרה על ידי איימי שרמן-פלאדינו, המוכרת בזכות הטקסטים השנונים הנאמרים במהירות על ידי השחקנים שלה כמו במשחק טניס שולחן. רייצ'ל ברוסנהאן נפלאה כרגיל וגם כל הקאסט סביבה. ניקוי ראש אלגנטי שעשוי באופן אינטליגנטי.



פיקארד (אמזון פריים)

מיועד: מעריצי סדרת הטלוויזיה וסרטי "מסע בין כוכבים הדור הבא". 4 כוכבים

בתום העונה השלישית והאחרונה ניתן להכריז שהיא צפיית חובה למעריצים כמוני, אבל מי שלא בקיא בחומרים עלול להתאכזב ולא להבין על מה המהומה. בגיל 82, פטריק סטיוארט חוזר לגלם בפעם האחרונה את קפטן ז'אן לוק פיקארד. הפרק העשירי והאחרון שעלה היום (21.4) הוא סיכום מושלם לדמותו וגם לדמויות והשחקנים מהסדרה המקורית (שניתנת לצפייה בנטפליקס).

בפרקים הראשונים של העונה החדשה משתתפת אמנדה פלאמר ("פישר קינג", "ספרות זולה") כמשנת צורה מרושעת וכל שנייה שלה זה ללקק דבש. הופעת אורח נהדרת של אליס קרייג כמלכת הבורג, האויבת הכי מרושעת שהיתה לפיקארד בפרק האחרון. יש הפתעה באמצע הקרדיטים בסוף אז אל תמהרו להעביר.



המנדלוריאן (דיסני+)

מיועד: לחובבי מלחמת הכוכבים ופנטזיה מדע בדיונית. 4 כוכבים

העונה השלישית מתמקדת פחות בדמויותיהם של צייד הראשים ובן חסותו גרוגו הצעיר ובמערכת היחסים הייחודית בין המחסל קר הרוח המתגלה כדמות אב אוהבת לג'דיי המאוד צעיר שעדיין לא יודע לדבר אך בעל כוחות מפתיעים במיוחד. העונה הנוכחית מתמקדת באיחוד השבטים והניסיון להחזיר את המנדלוריאן לכוכב הבית, מנדולור. גם דמותו המפוקפקת של מוף גדעון (ג'יאנקרלו אספוזיטו, "שובר שורות") כאויב המרכזי חוזרת וגם השחקנית, קייטי סאקהוף ("בטלסטאר גלקטיקה,) חוזרת לגלם את המנהיגה הכריזמטית, בו-קאטן ועושה זאת נפלא. לאורך העונה יש מספר הופעות אורח משעשעות ומהנות במיוחד שרק מראות עד כמה הסדרה פופולרית.



התופעות (נטפליקס)

מיועד: לחובבי קולנוע ספרדי המשלב אימה, קומדיה ושחקניות גדולות מהחיים. 3 כוכבים

הסרט הזה כל כך מהנה מהסיבות הלא ממש נכונות אבל באופן מפתיע סרטו של קרלוס ת'רון עם שלוש השחקניות הוותיקות בלן רואדה, גרציה אולאיו וטוני אקוסטה הוא חוויה משעשעת במיוחד לצפייה לילית נטולת מחשבה. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי שגם הוא מאוד מפוקפק. שלוש נשים בעלות כוחות על טבעיים שהתפרסמו בעקבות מקרה מהעבר, יוצאות למשימה משותפת כדי לברר מה מתרחש בחנות עתיקות. התסריט בעל הומור קאמפי, הבימוי מוגזם, השחקניות נראה שנהנות מהסיטואציה ועל אף דלות ההפקה המורגשת הסרט מבדר ומספק 90 דקות של ניקוי ראש לחובבי טראש ספרדי המשלב יחדיו גם אימה, קומדיה והמון קאמפ.

ריטואל לרצח (בבתי הקולנוע)

מיועד: לחובבי הסרטים הגרועים של מורגן פרימן. כוכב אחד

קצת עצוב לכתוב על שחקנים גדולים מהעבר שנאלצים, מסיבותיהם הם, להשתתף בסרטים שאינם ראויים לצפיית בני אנוש. "ריטואל לרצח", שיצא לפני מספר ימים גם בבתי הקולנוע בארה"ב במקביל להפצה אינטרנטית, הוא אחד המוצרים הדלוחים האלה ששחקנים ותיקים עם המון גרושות, ילדים, בתים ושאר צרות חייבים לעשות כדי לממן את חיי המותרות. עצוב לצפות בשחקן בקליבר של פרימן מתבזה כאשר הסצנה בה אנחנו נחשפים אליו היא כמרצה באוניברסיטה שבה ניצבים מפוהקים ומשועממים מנסים לשרוד הרצאה שלו.

פרימן הוא בכלל דמות משנית, העלילה עוקבת אחרי בלש משטרה, בגילומו של קול האוזר (האיום), שרודף אחרי רוצח סדרתי המבצע ריטואלים שבטיים מאפריקה. התוצאה לא מפחידה, הסרט נראה רע, השחקנים כולם ללא יוצא מהכלל איומים. באופן מפתיע דווקא סצנת המרדף הקצרה בתחילת הסרט היא הדבר הכי טוב בו, והיא בכלל מתרחשת באיטליה ללא גיבורי הסרט.

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מורגן פרימן
 
חיפוש בארכיון 2010
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט