חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: "לא לוקחים קשה", "טיילר ריק: חילוץ 2" ועוד

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: לא לוקחים קשה, טיילר ריק: חילוץ 2 ועוד
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יאיר הוכנר, עורך מדור ביקורות הקולנוע ומבקר הקולנוע הראשי של אתר סרט מזה 20 שנה, ממליץ על הסרטים והסדרות שכדאי לראות באולמות הקולנוע וגם בטלוויזיה בבית, והפעם: הקומדיה בכיכובה של ג'ניפר לורנס "לא לוקחים קשה", סרט ההמשך ללהיט האקשן של נטפליקס, הקומדיה המוזיקלית "וירד: סיפורו של אל ינקוביק" בכיכובו של דניאל רדקליף על הזמר הפארודי, סרטה הראשון של אווה לונגוריה כבמאית Flamin' Hot" וסרטו החדש של הבמאי הוותיק דן וולמן, "הבשורה על פי יהודה"
לא לוקחים קשה (בבתי הקולנוע)

מיועד: לחובבי קומדיות פרועות וסקסיות. 3.5 כוכבים

אם איברי גוף חשופים, סקס, מיניות ושאר מיצים שהגוף מפריש עושים לכם את זה, הקומדיה נטולת פוליטיקלי קורקט של הבמאי ג'ין סטופינסקי בכיכובה של זוכת האוסקר המתקמבקת, ג'ניפר לורנס, היא המנה המושלמת עבורכן. מאדי נמצאת בסוף שנות העשרים לחייה ועומדת לאבד את בית ילדותה. נואשת לעבודה, היא מוצאת מודעה שהורים עשירים פרסמו שהם מחפשים "דייט" לבנם בן ה-19, פרסי, לפני שהוא עוזב לקולג'.

להפתעתה, מאדי מגלה במהרה שהיא דווקא מאוד מחבבת את פרסי והוא לא עוד אחד מהבחורים שהיא הכירה ונפנפה לאורך השנים - הוא הרבה יותר מסתם עבודה. לורנס תמיד הייתה בעלת חוש הומור אבל אף פעם לא השתתפה בקומדיה כל כך פרועה שהיא עומדת במרכזה. התוצאה אולי לא מתוחכמת או אנינת טעם, אולם היא מאוד מצחיקה ולורנס נהדרת בתפקיד הראשי. זה אולי סרט גס אבל יש לו גם לב גדול שמספק לו רובד רגשי בעיקר בזכות לורנס והשחקן הצעיר והלא ממש מוכר לצידה, אנדרו בארת' פלדמן.



טיילר ריק: חילוץ 2 (נטפליקס)

מיועד: למי שאוהבים אקשן חזק ועוצר נשימה. 3.5 כוכבים

סרט המשך ללהיט של נטפליקס מ-2020, מצליח לעשות את הלא ייאמן והוא מתעלה על הסרט המקורי שכלל כמה מסצנות הפעולה הטובות של תקופתנו. הפעם מדובר בסצנת בריחה מבית כלא שמתחילה רגוע והולכת ומסתבכת ובמשך 20 דקות עוצרות נשימה אנחנו נמצאים באחת מסצנות הפעולה הקולנועיות הטובות ביותר של תקופתנו, אפילו יותר טובות מאלו של סרטי "ג'ון וויק".

הגדולה של הסצנות היא שהן מפורטות עד לפרטים הקטנים, נראות הגיוניות ונראה שהגיבורים באמת חווים את האקשן בו במקום, לכן הן גם כל כך אפקטיביות. כל מי שאוהב פעולה – אסור לו להפסיד את הסרט הזה. החיסרון – עלילה דיקט ודמויות פלקט, לא שזה מפריע למי שמגיע לראות אקשן.

Flamin' Hot (דיסני+)

מיועד: לחובבי אוכל מקסיקני. 3 כוכבים

עם פרס חביב הקהל בפסטיבל SXSW ופרס הבמאית המבטיחה בפאלם ספרינגס, סרט הקולנוע הראשון בבימויה של השחקנית/מפיקה ועכשיו גם הבמאית אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות") הגיע לדיסני+. זהו סרט קולנוע עלילתי ראשון שלה, לאחר שהיא כבר ביימה סרט תיעודי על אגרוף, פרקים בסדרות שונות וגם סרטים קצרים.

נראה שגיבור הסרט, בחור צעיר שעובד בניקיון במפעל לחטיפים שעולה על רעיון שישנה את עולם המזון ומחליט לתפוס יוזמה, עורר בה הזדהות. העשייה הקולנועית של הסרט צנועה במחלקה הטכנית, כתובה היטב, משוחקת נפלא ומעוררת סימפטיה לכל אורכה. והכי חשוב, זה מבוסס על סיפור אמיתי אז זה נותן תקווה לכל מי שיש רעיונות וזקוק לדחיפה אחת קטנה ליוזמה.



וירד: סיפורו של אל ינקוביק ( yes)

מיועד: לאוהבי ביוגרפיות על מוזיקאים. 3.5 כוכבים

הביוגרפיה הקולנועית הקורעת מצחוק של המוזיקאי וירד אל ינקוביק היא מוזרה לא פחות מהקריירה המטורללת של המוזיקאי, שביסס את כל עשייתו על ביצועי פארודיות מוזיקליות פרועות ומטורללות של להיטים מוכרים. דניאל רדקליף, שהתגלה עם השנים כשחקן בעל תעוזה עם הופעות מעולות בסרטים מוזרים כמו: Swiss Army Man, Kill Your Darlings, Horns ועוד, נטמע בתוך דמותו של המוזיקאי. התסריט הפרוע והבימוי הקולח עוזרים לו להפוך את "וירד: סיפורו של אל ינקוביק" לעוד הפתעה ביזארית לטובה בקריירה של הארי פוטר לשעבר. לטובה אפשר לציין גם את אוון רייצ'ל ווד המגלמת את מדונה כאשת עסקים חריפה ועבריינית למדי.

הבשורה על פי יהודה (בבתי הקולנוע)

מיועד: לאוהבי קולנוע פיוטי וספרותי. (4 כוכבים)

דן וולמן, מבכירי במאי הקולנוע הישראלי ובהחלט הוותיק מביניהם, חוזר בגיל אל בתי הקולנוע עם סרט חדש לפי ספרו של עמוס עוז. מדובר ביצירה אינטימית לשלושה שחקנים, מרביתה שיחות פילוסופיות. העלילה מתרחשת בחורף 1959, בירושלים החצויה. דורון תבורי המעולה מגלם את גרשום ואלד, אינטלקטואל נכה כבן שבעים המתגורר בבית אבן ירושלמי ישן.

איתו מתגוררת עתליה (עינב מרקל), אלמנתו היפה והמהפנטת של מיכה, בנו היחיד של גרשום שנפל במלחמה. אליהם מצטרף שמואל אש, סטודנט כבן 26, שמגיע כדי להתגורר ולארח לחברה לגרשום. השניים מנהלים שיחות ביניהם על עבודת המחקר המהפכנית של שמואל, על יהודה איש קריות ושורשיה של האנטישמיות. על אף שמדובר בסרט תקופתי, הוא כמובן רלוונטי באופן טראגי למציאות הישראלית יותר מתמיד.

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'ניפר לורנס
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט