חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: הנרי קאביל חוזר לנעלי סופרמן והטריילרים החדשים של מארוול

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבועיים האחרונים היו עמוסים בחדשות אודות עולם הקומיקס, ושתי החברות המובילות בתחום מארוול ודי.סי התחרו על תשומת הלב של המעריצים ופרסמו ידיעות מרגשות וחדשות רבות: הנרי קאביל חזר באופן רשמי לגלם את דמותו של סופרמן ביקום הקולנועי של די.סי שינוהל כעת בידי ג'יימס גאן. במקביל, מארוול משחררים טריילרים ומודיעים על סדרות וליהוקים חדשים
התגעגעתם? הנרי קאביל חוזר לתפקיד סופרמן

מדובר באחת הידיעות הגדולות ביותר של התקופה האחרונה בעולם הקומיקס: שובו של השחקן הבריטי הנרי קאביל כסופרמן. הידיעה הגיעה בהפתעה מוחלטת כשהכוכב הופיע לאחרונה (אזהרת ספוילר) בסצנת הקרדיטים של הסרט החדש של די. סי "בלאק אדם" בכיכובו של דווין ג'ונסון, בו נפגשו השניים והבטיחו עתיד מעניין במיוחד לדמויות שלהם. כזכור, הפעם האחרונה בה קאביל נכנס לטייץ ועטה גלימה הייתה ב"ליגת הצדק" בשנת 2017 ומאז הוכרזה הפסקת שיתוף הפעולה של האחים וורנר עם קאביל, שלא היה אמור לחזור לגלם את הדמות.

בסרטון שהעלה השחקן לאינסטגרם הוא אישר את חזרתו באופן רשמי: "מה שראיתם ב'בלאק אדם' הייתה טעימה קטנה ממה שעתיד להגיע". עדיין לא ידוע על פרויקטים עתידיים בהם הוא צפוי לשחק, אך ככל הנראה נזכה לראות אותו בסרט ההמשך ל"איש הפלדה" ואולי גם בשיתוף פעולה נוסף עם בן אפלק, שאישר גם הוא את חזרתו ליקום הקולנועי כבאטמן בסרט ההמשך ל"אקווהמן" מאוחר יותר השנה.

עקב חזרתו לתפקידו כסופרמן, נאלץ קאביל להפסיק את גילום הדמות הראשית 'גראלט' בסדרה "המכשף" של נטפליקס. לנעליו עתיד להיכנס השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת', שיחליף אותו החל מהעונה הרביעית. אין ספק שהמעריצים של די.סי חייבים את תודתם לדה רוק על כך שהפעיל לחץ רב על האולפנים והשפיע על ההחלטה להמשיך ללהק את הנרי קאביל.

[*]

התפקיד החדש והמלהיב של ג'יימס גאן

חדשות נוספות שהגיעו השבוע מאולפני הקומיקס של די.סי, הן משמחות לא פחות - תפקידו החדש של ג'יימס גאן כמוביל החדש של חטיבת האולפנים ביחד עם המפיק פיטר זפרן. גאן, שאחראי ליצירת שני הפרויקטים המצליחים ביקום הקולנועי של די.סי "יחידת המתאבדים" וסדרת ההמשך שלה "פיסמייקר", החל השבוע באופן רשמי לשמש כמוביל המדיה של אולפני די.סי באחים וורנר, בין היתר גם על תכנים שאינם בתוך היקום הקולנועי כמו סדרות מצוירות וסרטי סולו בדומה ל"ג'וקר" עם חואקין פיניקס ו"באטמן" של רוברט פטינסון.

זוהי מכה גדולה למארוול, כיוון וגאן אחראי לפרנצ'ייז המוביל "שומרי הגלקסיה" ואף ביים את ספיישל חג המולד שיצא בהמשך החודש. המפגש עם אולפני די.סי הגיע בעקבות פיטוריו על על ציוצים גסים ישנים שנמצאו בעמוד הטוויטר שלו. בדיעבד נראה שהפיטורים השתלמו כי הוא זכה לעבוד בחברה המתחרה ואף להתמנות ל"מקבילו" של קווין פייגי בדי.סי וגם לחזור לסיים את הטרילוגיה של "שומרי הגלקסיה" באולפני מארוול. ג'יימס גאן דאג להרגיע את מעריצי מארוול וסיפר שקווין פייגי הוא האדם הראשון לו סיפר את הבשורות, אותן הוא קיבל בשמחה ואף בירך את גאן. בשטיח האדום של הקרנת הבכורה של "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח", הסרט החדש של מארוול, נשאל פייגי על המשרה החדשה של גאן והשיב: "אני אהיה הראשון בתור לראות כל מה שהוא מייצר עבורם". נחמד לראות שלמרות האולפנים המתחרים האנשים הבכירים יודעים לפרגן ולקדם את ההצלחה אחד של השני. כל שנותר לקוות הוא ג'יימס גאן ופיטר זפרן יצליחו לבנות תכנית עקבית ליקום של די.סי ויחזירו אותם למסלול.

הטריילרים והסדרות החדשות של מארוול

מארוול לא נשארו חייבים והסבו את תשומת לב המעריצים אליהם כששחררו טריילרים לפרויקטים הקרובים וגם הכריזו על כמה סדרות נוספות. הטריילר הראשון שהופץ הוא "אנטמן והצרעה: קוואנטומניה" שייצא במרץ הקרוב ואמור להמשיך את סיפורם של סקוט לאנג ומשפחת פים במחקר אודות עולם הקוונטים ובהתמודדות עם האיום הגדול החדש - קאנג הכובש.

הטריילר מציג לנו את הדמויות האהובות בלוקים חדשים, פול ראד כסקוט לאנג (אנטמן) ואוונג'לין לילי כהופ וואן דיים (הצרעה) לצד התוספת הטרייה קתרין ניטון שתשחק את הגרסה הבוגרת יותר של בתו של לאנג קאסי, וגם לה תהיה חליפה מתכווצת בדומה לאביה. מי שללא ספג גונב את ההצגה הוא ג'ונתן מג'ורס כקאנג, הנבל הראשי של הסרט. מג'ורס מופיע במראה שדומה הרבה יותר להופעתו בקומיקס של דמותו של קאנג והוא אף הצהיר שהגרסה הזו שונה בהרבה מזו שראינו ב"לוקי", מתוחכמת וחזקה יותר.



מארוול שחררו גם את הטריילר לספיישל חג המולד של "שומרי הגלקסיה", גם הוא בבימויו של ג'יימס גאן ויחזרו לשחק בו כל הקאסט המקורי כפי שהופיעו לאחרונה ב"נוקמים: סוף המשחק" ו"תור: אהבה ורעם", ללא גאמורה שמקום הימצאותה טרם ידוע. הטריילר משאיר רושם שהספיישל יהיה קליל ומהנה, ועם הומור שתואם את הזיכיון של הפרנצ'ייז. עלילת הספיישל מתרחשת בחג המולד בה מנסים חברי הקבוצה לשפר את מצב רוחו של סטאר לורד (כריס פראט), המרגיש במרחק של גמורה ממנו ובחוסר של כדור הארץ. קווין בייקון ישחק את עצמו ואנחנו צפויים לזכות לצפות גם בגרסה מבוגרת יותר של גרוט, וצעירה יותר מזו שהופיעה בסרט הראשון.

אולפן הקומיקס הכריז גם על סדרות חדשות שנמצאות בפיתוח, בין היתר סדרת המשך ל"וונדהו-ויז'ן" שתקרא "ויז'ן - קווסט" ותעסוק בדמותו של וויז'ן הלבן כפי שהופיעה בסוף הסדרה. ככל הנראה נזכה לשובה של אליזבת' אולסן בתפקיד וונדה, אך השמועה טרם אושרה בידי מארוול. כמו כן מארוול פרסמו ליהוק חדש לסדרה העתידית "וונדר מן" שגם היא נמצאת בפיתוח מתקדם, ותעסוק בגיבור העל בעל אותו השם. מי שיגלם את הדמות הוא השחקן יאיא עבדול-מאטין השני, שמשחק את דמותו של בלאק מנטה בסרטי "אקווהמן" של דיסי.

ואת הטוב שמרנו לסוף - לקראת עליית הסרט החדש של "הפנתר השחור" אי אפשר שלא לציין את מה שמשך את תשומת ליבם של המעריצים בייחוד לאור הגורם המוצלח ביותר בסרט הקודם, אלבום הפסקול שיצא השבוע באופן סופי יחד עם סינגל חדש בשם Lift me up של הזמרת ריהאנה שזה הסינגל הראשון שלה מזה 6 שנים.

דניאל לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית פול ראד
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט