6.0/10
לא מדובר בסרט מדהים. העלילה בו מעט מטופשת, וההומור בו לא מוצלח כמו בסרטים הקודמים בטרילוגיה. אך עדיין סרט מהנה, שמשמש כהתחלה טובה לשלב החמישי של אולפני מארוול.
לאוהבי מדע בדיוני סרט נפלא
למרות פאנל שחקנים משובח, אפשר לוותר..
המלצה: אפשר לוותר. אנטמן הוא גיבור על חמוד. לא מאיים וזועם כמו הענק הירוק (וגם לא חכם כמוהו או כמו איירון מן), לא חזק וחתיך כמו קפטן אמריקה או תור, לא שולט באומנות לחימה או כלי נשק כמו האלמנה השחורה או החץ - בקיצור גיבור על חמוד. הוא ממשיך להיות חמוד גם בסרט הזה. הגרפיקה מהממת (היצורים בסרט? כאילו העבירו לשמיים את כל מה שבים, והוסיפו חרקים ורכיכות לקינוח), וחלק מהבדיחות נחמדות. אבל העלילה של הסרט הזה כ"כ קלושה. אנטמן והצרעה חיים באושר יחסי עם הבת שלהם, וההורים של הצרעה. ואז מסתבר שהבת שלהם חקרה את עולם הקוונטים התת אטומי,והצליחה ליצור מודל שלו מחוות נמלים.זה כמובן רע מאוד, כי חמותו של אנטמן בדיוק חזרה משם אחרי עימות עם הכובש שכבר הרס מלא יקומים - והוא מנסה להשתחרר מהעולם התת אטומי. אז כולם נשאבים לעולם התת אטומי,ועוזרים למורדים להילחם בכובש שמנסה להשתחרר בעזרתם, ובעזרת מודוק - בינה מלאכותית שמבוססת על החבר של אנטמן, ותוכנתה להרוג, שחוזרת בתשובה בסוף הסרט. לא מומלץ לראות ב4D. או לראות בכלל.