חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "תישאר קרוב" ע"פ ספרו של הרלן קובן מגיעה לנטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: תכנים חדשים בנטפליקס - הסרט החדש של אולפני 'ג'יבלי', הסדרה "תישאר קרוב" על פי ספרו של הרלן קובן, סדרת הטבע "החיה" וסדרה תיעודית של דיוויד פינצ'ר • וגם: הסדרה "Y The Last Man" בוטלה על ידי 'הולו' ופניוורת' על המשרת אלפרד של ברוס וויין עוברת ל-HBO MAX
הסרט החדש של אולפני 'ג'יבלי' בדרך לנטפליקס

סרט האנימציה האחרון מבית אולפני ג'יבלי -"Earwig And The Witch" - מגיע לנטפליקס בחודש הבא, ומרחיב את הקטלוג הנרחב של שירות הסטרימינג: מאז 2020, 21 סרטים של אולפני ג'יבלי זמינים בנטפליקס בכל העולם (למעט ארצות הברית ויפן). "אנו נרגשים מכך שהסרט שלנו יגיע למדינות ולטריטוריות רבות באמצעות נטפליקס", אמר הבמאי גורו מיאזאקי. "הסרט הוא סרט ה-CGI התלת-ממדי הראשון של אולפני ג'יבלי, שהוביל אותנו לאתגר מרגש לשקף את הרוח והגאווה של האולפן שלנו באמצעות צורת האמנות החדשה הזו. דרך החוויה הזו פגשנו את Earwig, הגיבורה הסוררת שלנו שמתגברת על קשיים באמצעות השכל והאנרגיה הבלתי פוסקת שלה. אנו מקווים שתאהבו את Earwig שלנו, בדיוק כמו שנהניתם לבלות עם הדמויות הראשיות ב-21 הסרטים האחרונים שלנו".

הסרט, כאמור, מגולל את סיפורה של ילדה צעירה ועקשנית שגדלה בבית יתומים. חייה משתנים באופן דרמטי כאשר זוג מוזר לוקח אותה, והיא נאלצת לחיות עם מכשפה אנוכית. בבימויו של גורו מיאזאקי, על פי רעיון של הייאו מיאזאקי ותסריט של קיקו ניווה ואמי גונג'י, הסרט מבוסס על רומן בעל אותו שם מאת הסופרת האנגלייה דיאנה ווין ג'ונס. הסרט "Earwig and the Witch" יהיו זמין בנטפליקס ישראל ב-18 בנובמבר, 2021.



הסדרה "Y The Last Man" בוטלה על ידי Hulu

סיפורו של יוריק בראון יישאר לא גמור (בינתיים?): הסדרה ""Y The Last Man" בוטלה על ידי FX של חברת הולו, כך הודיעה המפיקה הבכירה אליזה קלארק באמצעות טוויטר ביום ראשון. "למדנו שלא נתקדם עם הסדרה לעונה 2 בהולו", כתבה קלארק. "מעולם לא הייתי מחויבת יותר לסיפור, ויש עוד הרבה מה לספר... זה הדבר הכי שיתופי, הגשמי והיפה ביותר שהייתי חלק ממנו. אנחנו לא רוצים שזה ייגמר". נכון לעכשיו, יוצרי הסדרה מחפשים אחר בית חדש להמשך הפקתה.

נטפליקס חושפת טריילר לסדרה תיעודית של הבמאי דיוויד פינצ'ר

שירות הסטרימינג חוזר ליוצר הסרטים המועמד שלוש פעמים לאוסקר בסדרה תיעודית חדשה: "Voir", מסה חזותית שתחגוג את עולם הקולנוע. הסדרה "Voir" תעלה לראשונה בבכורה ב-AFI Fest, שתתקיים בין 10 ל-14 בנובמבר וטרם פורסם תאריך השידור בנטפליקס ישראל. לפינצ'ר יש מערכת יחסים ארוכה ומתמשכת עם נטפליקס, עם סדרת הבינג' הראשונה, שזכתה בשבעה פרסי אמי: "בית הקלפים" (ביים שני פרקים), הסדרה המועמדת לאמי: "מיינד האנטר" (ביים שבעה פרקים), סדרת האנימציה "אהבה, מוות ורובוטים" - שם שימש כמפיק על וכן והסרט "מאנק" אותו ביים אשר זכה בשני פרסי אוסקר. מוקדם יותר השנה, פורסם המיזם "Killer", פרויקט המפגיש מחדש את פינצ'ר עם התסריטאי של "שבעה חטאים" - אנדרו קווין ווקר, בסיפור המבוסס על סדרת הרומן הגרפי של אלקסיס נולנט. מייקל פסבנדר נמצא בשיחות לתפקיד השחקן הראשי.



הסדרה "Pennyworth" עוברת ל-HBO Max לקראת עונה 3

דרמת הקומיקס של DC "Pennyworth", שעוקבת אחר שנותיו הראשונות של המשרת אלפרד של ברוס וויין, עוברת ל-HBO Max בעונתה השלישית. הסדרה שהופקה על ידי האחים וורנר שודרה במשך שתי העונות הראשונות שלה ב-Epix, חברת כבלים בבעלות MGM. אבל עכשיו, כש-HBO Max היא מרכז היקום של WarnerMedia, מזמן היה צפוי ש"פניוורת''" תקפוץ לפלטפורמה הביתית לעונה 3, ורשת HBO Max הזמינה 10 פרקים. שתי העונות הראשונות של הסדרה תהיינה זמינות ב-HBO Max בתחילת השנה הבאה. אין מידע על תאריך בכורה של עונה 3.



הסדרה החדשה על פי ספרו של הרלן קובן: "תישאר קרוב"

נטפליקס מפרסמת כי העיבוד הקרוב שלה למותחן המסתורין "תישאר קרוב" של הרלן קובן יגיע בסוף דצמבר. בסדרה בת שמונה הפרקים מככבים קוש ג'מבו ("האישה הטובה"), ג'יימס נסביט ("מאחורי עיניה") וריצ'רד ארמיטאז' ("אדם זר") בשלושת התפקידים הראשיים. שחקנים נוספים כוללים את שרה פאריש ("בנקרופט"), אדי איזארד ("קסם של מפלצת"), ג'ו ג'וינר ("איסטנדרס"), דניאל פרנסיס ("עד עצם היום הזה"), אנדי אושו ("בשירות החוק") ובת'אני אנטוניה ("סוגרות חשבון").
העלילה עוקבת אחר שלושה אנשים החיים חיים נוחים, כל אחד מסתיר סודות אפלים שאפילו קרוביהם לא יודעים. מייגן (ג'מבו) - אם עובדת לשלושה ילדים; ריי (ארמיטאז') - הצלם הדוקומנטרי המבטיח שתקוע כעת בצילום עשירים אובססיביים, וברום (נסביט) - בלש שאינו מסוגל לוותר על מקרה של נעדרת. לוריין (פאריש), חברה ותיקה מעברה של מייגן, מספקת חדשות מזעזעות שישפיעו על כל שלוש הדמויות. כשהעבר חוזר לרדוף אותם, מאיים להרוס את חייהם ושל הסובבים אותם, מה יהיה המהלך הבא שלהם? חברת ההפקה Red צילמה את הסדרה במנצ'סטר ובסביבתה. Red יצרה גם שני כותרים נוספים של קובן עבור נטפליקס: "מוגנים" ו"אדם זר". כותרים אחרים של הסופר אשר נמצאים בנטפליקס ישראל כוללים את הסדרה הפולנית: "ביער", הסדרה הספרדית "התמימים" והסדרה הצרפתית "הנעלמים". 31 בדצמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.

[*]

בריאן קרנסטון, ראשידה ג'ונס ורבל ווילסון ידובבו את הסדרה לכל המשפחה "החיה"

עונה ראשונה של "החיה" - סדרת הטבע מבית "פלימסול" ("חיי לילה"), נוחתת בנטפליקס בנובמבר. הסדרה עוקבת אחר שמונה משפחות בעולם הטבע, כולל לביאה, משפחה של כלבי בר, קנגורו ותמנון ענק. בכל פרק קריין מפורסם ינפיש את החיות בין הקריינים: בריאן קרנסטון, ראשידה ג'ונס, רבל ווילסון ופדרו פסקל. הפרויקט צולם כמעט כולו במהלך הקורונה, כלומר הצוות השתמש בצלמים מקומיים כדי לצלם במדינות שאינן נגישות בשל מגבלות נסיעה. עונה שנייה לסדרה כבר קיבלה אישור על ידי נטפליקס, ותכלול קריינים כמו אנדי סרקיס, אנתוני מאקי, דיוויד הארבור ואוזו אדובה ותתמקד בדולפינים, דובים, עופות דורסים וקופים. עונה זו תעלה בבכורה בשנת 2022. 10 בנובמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט