חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: הסדרה החדשה של יוצרי "בוג'ק הורסמן"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: יוצרי סדרת האנימציה הפופולרית של נטפליקס עוברים לאמזון עם סדרה חדשה, "מראה שחורה" מחודשת לעונה רביעית, סרט פריקוול ל"סופרנוס" יגיע לאקרנים וטריילר חדש וטריפי במיוחד ל"לגיון"
טריילר חדש וטריפי במיוחד ל"לגיון"

"דברים מוזרים" מגניבה והכל, אבל היא לא הסדרה הפסיכדלית בהשפעה מהאסתטיקה של עשור קולנועי מסוים הכי טובה שיצאה בשנים האחרונות בשום צורה. נוסטלגיה חמודה לאייטיז זה נחמד אבל הריפרורים והמחווה לפסיכודליה של שנות ה-60 (בואו נודה בזה, מדובר בעשור מגניב יותר) שיוצר הסדרה "לגיון" נוח האוולי פיזר על העונה הראשונה זה השיט האמיתי. בוודאי כשאלו מגיעים רק כחלק צדדי לדרמה העמוקה והעוצמתית של הסדרה הזו ודמויותיה ועם עומק פילוסופי שמוגש בנונשלנטיות אדירה. כן, "לגיון" היא מעולה ואני ממליץ להתעדכן על העונה הראשונה אם עוד לא עשיתם זאת.

בשלישי באפריל תתחיל העונה השנייה של הסדרה הזו, על סיפורו של דן סטיבנס ("היפה והחיה", "אחוזת דאונטון") כמוטנט שמאובחן (כנראה שלא בצדק) בסכיזופרניה, ועל מסעו בתוך הראש של עצמו וגם פה ושם הקרב שלו בשד אפל שנדבק לתודעה שלו - אוברי פלאזה ("מחלקת גנים ונוף") בתפקיד הכי טוב שלה עד כה. עד שמחכים לעונה החדשה, שוחרר בשלישי האחרון טריילר מלא ראשון, אחרי כמה ימים שבהם שוחררו סדרה של טיזרים ניסיוניים ומשונים למדי. החוש הפסיכדלי הזה שהיה נוכח בכל הקמפיין השיווקי לעונה וגם בעונה הקודמת כמובן נוכח ומלהיב פה במיוחד. יאללה, שיגיע כבר ה-3 באפריל!



סרט פריקוול ל"סופרנוס" מתקדם

הסדרה "הסופרנוס", שכולנו אוהבים לדבר על כמה היא שינתה את הטלוויזיה ולקרוא לה הסדרה הכי טובה אי פעם (למרות שהיו סדרות יותר טובות), חוזרת וכסרט. ה"וושינגטון פוסט" דיווחו בשישי על הידיעה, וציינו שאולפני "וורנר" קנו והחלו לפתח תסריט של יוצר הסדרה דיוויד צ'ייס ושל לורנס קונר ("כוכב הקופים", כמה פרקים של הסדרה). הסרט הוא פריקוול (משמע שהוא מתרחש לפני אירועי הסדרה), מה שאומר שלא תינתן בו תשובה לסוף השנוי במחלוקת. הוא יתרחש ב-1967 במהומות הגזע של ניוארק, שזה אירוע היסטורי די מעניין. התסריט מספר על משפחת סופרנו בתוך האירוע האמיתי הזה.

[*] היוצרים של "בוג'ק הורסמן" בסדרת אנימציה חדשה ל"אמזון"

ענקית האינטרנט הפופולרית "אמזון" הזמינה השבוע את הסדרה החדשה "Undone", שתעלה ב-2019 ונכתבת על ידי היוצר והכותב הראשי של "בוג'ק הורסמן", בוב רפאל ווקסברג, שחולק את כס ה"שואוראנר" כאן עם קייט פורדי, אחת הכותבות של "בוג'אק". הסדרה תחקור את המציאות דרך עיניה של הדמות הראשית, שמדובבת על ידי רוזה סלזאר ("אליטה: מלאך קרב", סרטי "הרץ במבוך"), שלאחר תאונת רכב קשה מפתחת "מערכת יחסים חדשה עם הזמן". זה נשמע כמו קונספט בסיסי מסקרן למדי, וחשוב גם לציין שזוהי סדרת האנימציה בפורמט ארוך (של חצי שעה) הראשונה מבית "אמזון", ושלרגל סדרה זו "גנבו" מנטפליקס את היוצרים של אחת הסדרות הנחשבות והאהובות ביותר שלה.

[*]

"מראה שחורה" מחודשת לעונה רביעית

סדרת האנתולוגיה המד"בית מקבלת עוד עונה מנטפליקס, כך אושר בעמוד הטוויטר של הסדרה. הועלה סרטון קצר עם קליפים מעונות קודמות עם ההבטחה לשוב לעונה חדשה, והכותרת "העתיד יהיה בהיר יותר מתמיד". זה הזמן להזכיר לרגע כמה אני שונא את צוות השיווק של הסדרה הזו, עם אינספור הפרסומות המתחכמות והכביכול-שנונות-אבל-מעפנות-לחלוטין שהם מספקים לנו. גם הטריילרים של העונה הקודמת נדפו מהזחיחות הציניקנית הזו. אבל זה לא אומר שזו לא תהיה עונה טובה. בגלל הקבלה הפושרת למדי של העונה האחרונה בקרב מבקרים וקהל, לא היה ברור לגמרי אם "מראה שחורה" תחזור לעוד עונה. אבל היא תחזור, לטוב או לרע. אינטואיטיבית נראה לי שתהליך ההידרדרות ימשיך, אבל מי יודע.

יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ לגיון (עמוד סדרה)
חץ הסופרנוס (עמוד סדרה)
חץ מראה שחורה (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט