חדשות טלוויזיה / סדרות

חום יולי-אוגוסט: הסדרות החמות של הקיץ

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הסדרה החדשה של יוצר "משפחת סימפסון", סדרת המתח של במאי "שקרים קטנים גדולים" בכיכובה של איימי אדמס, עונות חדשות ל"כתום זה השחור החדש" ו"סמוך על סול" וגם תום יער שלנו עושה בגרות - אלו הסדרות שאנו הכי מצפים להן הקיץ
עונת הקיץ הטלוויזיונית מתחילה ממש בימים אלו, וכדאי לעצור ולבדוק מראש את הסדרות המסקרנות שעומדות להגיע בהמשך יוני, ביולי ובאוגוסט למסכים השונים שלנו. הכנתי רשימה של עשרות סדרות שעומדות להגיע אלינו בקרוב. רובן מעניינות אותי, כמה משעממות אותי במיוחד אבל כללתי אותן כי מי יודע, בטח מישהו ישמח לדעת עליהן.

נתחיל מהכי קרוב: ב-29 ליוני העונה השנייה של הסדרה הסופר-כיפית ותכל'ס די מעולה "Glow", עולה לנטפליקס. הסדרה שמספרת על חייהן של הכוכבות של תכנית איגרוף נשים תיאטרלית בשנות ה-80 ומבוססת ברפיפות על אירועים אמיתיים מאחורי תכנית דומה שהייתה. העונה הראשונה התחילה סיפור אינטימי ושנון על חבורת הנשים הללו, בהנהגה של אליסון ברי ("מאד מן", "קומיוניטי"), המצוינת. מדובר באחת הסדרות שאני הכי מצפה להן בעונה הטלוויזיונית הזו, ואחת הסדרות הכי טובות בנטפליקס. אני מאמין ומקווה שהיא תצמח להיות כוח טלוויזיוני גדול יותר ויותר ומחכה בקוצר רוח לעונה החדשה.



נטפליקס משחררת בקיץ הזה עונות חדשות גם לסדרת גיבור העל/החבר הכי פחות משעמם של ג'סיקה ג'ונס, "לוק קייג'" (עונה שנייה, 22 ביוני), לסדרת העיבוד החמודה ל"האסופית", "Anne with an E" (עונה שנייה, 6 ביולי), לדרמת בית הכלא האהובה מיוצרות "Glow", "כתום זה השחור החדש" (עונה שישית, 27 ביולי, בארץ העונה זמינה בהוט ולא בנטפליקס) ולטוק שואו הטרחנית והזחוחה שאיבדה כל קסם אישי של ג'רי סיינפלד הטרחן והזחוח, "קומיקאים במכוניות שותים קפה" (עונה עשירית שמישהו יסיים את זה, 6 ביולי).

אבל מעניינת יותר מכל אלו היא הסדרה החדשה שלהם שמגיעה ב17 באוגוסט, "Disenchanted". הסדרה היא אנימציית פנטזיה מבית היוצר של מאט גרונינג האגדי ("פיוצ'רמה", "משפחת סימפסון") ואיזה כיף זה פשוט לראות סדרה חדשה שלו. מככבים בה אבי ג'ייקובסון ("ברוד סיטי") כנסיכה אלכוהוליסטית, הקומיקאי והתסריטאי נאט פאקסון בתור המלווה שלה ואריק אדרה ("The Eric Andre show") בתור ה"שדון המלווה" שלה. זו סדרת פנטזיה של מאט גרונינג שזה מלהיב מאוד בפני עצמו, ורק לדמיין אותו עובד עם אריק אנדרה, שניהם פוצים חמודים למדי, שווה את קיום הפרויקט הזה עוד יותר. זו הסדרה המקורית החדשה שלו מאז ש"פיוצ'רמה" התחילה ב-99, וכשאדם לוקח מספיק זמן בין כל סדרה וסדרה שלו ועובד עליה טוב מאוד, במיוחד כאשר שתי הקודמות שלו היו יצירות מופת של אנימציה קומית, אפשר לשער שיהיה פה משהו שווה צפייה בהחלט. אגב, משום מה ראפר אוסטרלי בשם בריגס הוא אחד הכותבים ותעשו עם זה מה שנראה לכם.

[*] HBO מביאה עונות המשך ל"לא בטוחה", הסדרה המוערכת והחדשנית של איסה ריי על החוויה של להיות אישה שחורה כיום בארה"ב (עונה 2, 12 באוגוסט), לקומדיה המוזרה והמצוירת שהיא בית נהדר לקומיקאים צעירים מעט פרינג'יים "אנימלס" (עונה 3, 3 באוגוסט) וגם משום מה ל"בולרז", הסדרה של דווין "דה רוק" ג'ונסון שמשום מה עדיין קיימת (עונה 4, 12 באוגוסט). מסקרנת במיוחד נראית המיני-סדרה החדשה שלהם, "חפצים חדים", מותחן פסיכולוגי שמבוסס על ספרה של גיליאן פלין ("נעלמת") עם שיווק מאוד מוזר (טריילר גנרי למדי שלא נותן שום רמז לגבי איכות או סוג הסדרה, חוץ מהיותה מותחן) אבל צוות יצירתי מאוד מבטיח.

הסדרה, על אישה שחוזרת לעיירת ילדותה כעיתונאית לחקור רצח של שתי ילדות, בוימה על ידי ז'אן מארק ואלה ("שקרים קטנים גדולים" המופתית) ונכתבה על ידי אישה חשובה למדי בעולם כותבי הטלוויזיה, מארטי נוקסון (כתבה ב"גלי", ב"מד מן" והייתה מהכותבים הראשיים של "באפי"). מפיק בפועל בין השאר ג'ייסון בלום ("וויפלאש" ו"תברח") ומככבת איימי אדמס, אחת מהשחקניות הגדולות של דורנו, לצד פטרישיה קלארקסון ("עמוק באדמה") ואליזבת' פרקינס ("העשב של השכן"). יש לא מעט אנשים מוכשרים וחשובים מאוד ברשימה הזו, ולפעמים זה מספיק לחכות לסדרה. הסדרות של HBO יעלו כמובן בהוט וביס.

[*]

"הולו" מביאה הקיץ עונה חדשה ל"הארלוטס", הדרמה התקופתית האנגלית על בית בושת שהצליחה למדי שנה שעברה (עונה 2, 11 ביולי, תעלה ביס) וכן סדרה חדשה בשם "קאסל רוק" המתרחשת בעיירה דרי בה מתרחשים מרבית ספריו של סטיבן קינג, מעין עיבוד משותף לעבודותיו השונות עם דמויות שונות שלו. הסדרה היא בכתיבתם של סאם שו ("הסקס של מאסטרס") וג'יי ג'יי אברהמס ("הכוח מתעורר", "אבודים", "סטאר טרק" והרשימה ממשיכה). לקראת סיום הרשימה נציין כמובן את "סמוך על סול", סדרת הבת המצוינת של "שובר שורות" שחוזרת לעונה רביעית (6 באוגוסט) וכן את "ג'יין הבתולה", הסדרה האהובה והחמודה של CW שחוזרת לעונה שלישית (1 לאוגוסט).

ולסיום, אזכיר שתי קומדיות ישראליות. עונת ההמשך ל"שביל ישראל", "תום יער עושה בגרות", בה הקומיקאית המצוינת משלימה בגרויות וחוזרת לבית הספר בו היא למדה. אה, ואני משתתף באחד הפרקים אם זה איכשהו במקרה משכנע אתכם לראות, ויהיה מצחיק בהחלט. סדרה נוספת שכדאי להזכיר, והרחבתי עליה בביקורת אתמול, היא "משיח" החדשה.



זה מה שהרגשתי ששווה להזכיר בעונה הטלוויזיונית הזו, אם כמובן מתעלמים מלא מעט סדרות מצוינות שכבר רצות כרגע ומכמה שבוודאי פספסתי. הרשימה כאן מלאה בלא מעט דברים ששווה במיוחד לחכות להם ולשרוף עליהם את הקיץ. בהחלט יהיה מה לעשות ביולי-אוגוסט הזה, וב"לעשות" אני מתכוון כמובן, לצפות.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
3מנסה שוב כי לא קיבלתי תשובה על השאלה השנייה: ״וכן סדרה חדשה המתרחשת בעיירה דרי בה מתרחשים מרבית ספריו של סטיבן קינג, מעין עיבוד משותף לעבודותיו השונות עם דמויות שונות שלו. הסדרה היא בכתיבתם של סאם שו ("הסקס של מאסטרס") וג'יי ג'יי אברהמס ("הכוח מתעורר", "אבודים", "סטאר טרק" והרשימה ממשיכה). ״ לא כתבת את שם הסדרה אורית ליכטנייר גיל (38) | 04/07/2018 09:13:21
2הסדרה, על אישה שחוזרת לעיירת ילדותה כעיתונאית לחקור רצח של שתי ילדות, בוימה על ידי ז'אן מארק ואלה ("שקרים קטנים גדולים" המופתית) ונכתבה על ידי אישה חשובה ל... לא רשמת את שם הסדרה, האם הכוונה היא לחפצים חדים? אורית ליכטנייר גיל (38) | 01/07/2018 11:19:08
1וכן סדרה חדשה המתרחשת בעיירה דרי בה מתרחשים מרבית ספריו של סטיבן קינג, מעין עיבוד משותף לעבודותיו השונות עם דמויות שונות שלו. הסדרה היא בכתיבתם של סאם שו ("הסקס של מאסטרס") וג'יי ג'יי אברהמס ("הכוח מתעורר", "אבודים", "סטאר טרק" והרשימה ממשיכה). לא כתבת את שם הסדרה אורית ליכטנייר גיל (38) | 01/07/2018 11:17:16
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט