חדשות קולנוע וסרטים

מי יהיו הזוכים באוסקר 2018? הניחושים של מבקרי האתר

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לקראת טקס האוסקר שיתקיים ביום ראשון ויועבר בלייב בלוג באתר, התכנסו מבקרי ועורך האתר לנחש מי יהיו הזוכים הגדולים בקטגוריות הסרט, הבמאי, השחקן, שחקנית, סרט זר וסרט אנימציה. היכנסו ותוכלו גם אתם לנחש ולזכות בפרסים
הסרט הטוב ביותר

יאיר הוכנר: "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי": כי זה הכי נכון פוליטית לתקופה שאנחנו חיים בה ופאקינג הסרט הזה ראוי.

רון פוגל: "צורת המים" - בגלל שבתוך סרט אימה סטייל שנות ה-50 מסתתר שיר הלל לאהבה וגם לקולנוע.

אלעד שלו: ""שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי": חד, שנון ובועט. לא סרט אוסקרים טיפוסי ודווקא בזכות זה הזכייה מגיעה לו כל כך. מסר חשוב לאזורנו שמראה כיצד זעם ויצר נקמה רק גורר אלימות קשה יותר ומוביל להרס שלנו כבני אדם.

ערן איצקוביץ: "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" - הוא עשוי בצורה מעולה, הוא מפיל מצחוק, הוא מותח והוא מרגש - הסרט הזה הוא לגמרי אחד הטובים של שנת 2017, והזכייה שלו באוסקר תהיה מאוד מוצדקת. אה כן, יש לו גם קאסט רחב ונפלא שנותן תצוגות משחק פנטסטיות, ומעל הכל - תסריט של פעם בחיים.

מור קומפני: "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" - אני נמצאת בעמדת מיעוט שלא אהבה את הסרט הזה כלל וכלל. התסריט שלו מביך, קלישאתי ורווי חורים משמעותיים ואני מבינה שהוא המקרה הקלאסי של בלבול הקהל בין שחקנית מצוינת לסרט טוב. עם זאת, לפי תחושת בטן ותחושת הקרקע, על אף שערוריות הגזע סביבו, אני משוכנעת שהוא זה שיקטוף את הפרס, פשוט כי האקדמיה ממשיכה שוב ושוב בכל שנה לפספס את הסרטים הטובים באמת. זאת על אף שבמאי הסרט לא מועמד בקטגוריית הבימוי, מה שיהפוך את הזכייה של הסרט הזה למשונה בהחלט.



הבמאי הטוב ביותר:

מור קומפני: גיירמו דל טורו ("צורת המים") - המגע המשובח של המקסיקני המטורף ואשף הקסם הוויזואלי המהפנט פשוט בלתי ניתן לתיאור. הוא יוצר שכבות קולנועיות מרהיבות וכל פריים שלו מהפנט יותר מקודמו.

ערן איצקוביץ: גיירמו דל טורו. הבמאי הנפלא הזה, שלאורך הקריירה הארוכה שלו יצר סרטים ברמות איכות משתנות, מציג פה את שיאו הקולנועי שכולל את כל ה"מוזרות" הידועה והאהובה שלו ומנגיש אותה לצופה בצורה קצת יותר קלה לעיכול, אבל כזו שכולה דל טורו שכולנו אוהבים.

אלעד שלו: גיירמו דל טורו – החזון הקולנועי המוקפד והגותי של הבמאי המקסיקני מגיע לשיאו בפנטזיה הרגישה למבוגרים שהוא טווה. "צורת המים" הוא סרט של אוטר, כפי שרק דל טורו יכול היה ליצור, ולכן פרס הבימוי מגיע לו על כך.

רון פוגל: גיירמו דל טורו - כי הגיע הזמן להכיר בכישרון של אחד הבמאים הכי יצירתיים.

יאיר הוכנר: גיירמו דל טורו - כי הוא יצר את הסרט הכי הוליוודי, הכי רומנטי והוא גם סרט בעל ממדים פוליטיים, וחברתיים למרות שמדובר בפנטזיה רומנטית.

השחקן הטוב ביותר:

רון פוגל: גארי אולדמן ("שעה אפלה") - משחק מבריק, אולדמן הופך לצ'רציל ומרים סרט בינוני לרמות גבוהות.

יאיר הוכנר: גארי אולדמן - כי עדיין אין לו אוסקר וגם כי הוא מאופר בכבדות ולובש תחפושת כבדה במיוחד.

מור קומפני: גארי אולדמן

אלעד שלו: דניאל דיי לואיס ("חוטים נסתרים") – כי מישהו צריך להמר נגד אולדמן וכי דיי לואיס מזכיר בהופעת האחרונה בקריירה למה הוא גדול השחקנים בני דורו.

ערן איצקוביץ: גארי אולדמן. שחקן ותיק ואהוב שמגלם את אחד האנשים הידועים בהיסטוריה באחת התקופות הקשוחות בהיסטוריה? נו, באמת, עוד לפני שהסרט עלה על הנייר, אפשר היה לדעת שהוא הולך לזכות במיליון אוסקרים.



השחקנית הטובה ביותר:

רון פוגל: פרנסס מקדורמנד ("שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") - משחק עילאי שנע בין שמחה לעצב, בין שנאה לחמלה. לא יאומן כי ישוחק.

ערן איצקוביץ: פרנסס מקדורמנד - היא אחת השחקניות הנפלאות ביותר שפועלות כיום, ועדיין - מקדורמנד היא לא סופרסטאר, לפחות לא בקרב הקהל הרחב. היא יכולה להיות הרבה יותר גדולה, למשוך קהל גדול אפילו יותר, אבל היא בוחרת את הפרויקטים שלה בקפידה, וכשהיא עושה זאת, כמו פה, היא עושה זאת בצורה מפעימה ומדויקת.

יאיר הוכנר: פרנסס מקדורמנד - אין כאן אפילו תחרות. היא בולעת את המסך באגרסיביות שלה ובמקביל מצליחה לגעת בלב של הצופים ולרגש.

אלעד שלו: פרנסס מקדורמנד – תפקיד שתפור למידותיה בהופעתה הגדולה עד היום. הזכייה בקטגוריה רשומה על שמה.

מור קומפני: פרנסיס מקדורמנד - תפקיד אוסקרים קלאסי של שחקנית נהדרת באמת בסרט לא טוב, שמצליחה להציל ולסחוט קצת מכבודו של תסריט בעייתי.

[*]

הסרט הזר:

ערן איצקוביץ: "אישה פנטסטית", צ'ילה. בואו נודה, גם פה יש כמה וכמה רכיבים שהוליווד כל כך אוהבת, ועם המסר שהסרט מעניק לצופה אי אפשר יהיה לטעות ולהעניק את הפרס לאף מתחרה אחר שלו.

יאיר הוכנר: "אישה פנטסטית" - כי נמאס מפוליטיקה וסרטים יומרניים. סרט עם לב ונשמה בלתי נגמרים.

אלעד שלו: "הריבוע" – כי זה בדיוק מסוג הסרטים האינטלקטואליים והעוקצניים שמבקרים אוהבים וכי קשה להמר נגד זוכה פסטיבל קאן.

רון פוגל: "אישה פנטסטית" - הכי פחות מעודן מהמתמודדים. שורט, בועט ונושך.

מור קומפני: "אישה פנטסטית".

סרט אנימציה:

מור קומפני: "קוקו" - אנימציה גדולה מהחיים. שירים כיפיים וסיפור מקורי ומרגש שפורט על כל נימי הנפש. נוסחה מנצחת וראויה.

יאיר הוכנר: "קוקו" - כי לא נותנים פרסים לסרטים זרים מעולים מחו"ל ויתר הסרטים האמריקאים ממש לא ראויים.

רון פוגל: "קוקו" - פנטזיה מתוחכמת על קשרי משפחה, הגירה ומיעוטים שטובלת בשירים קיטשיים להפליא.

אלעד שלו – "קוקו" – לא מהמרים נגד סרט של דיסני-פיקסאר.

ערן איצקוביץ: "קוקו" - עוד סרט של "פיקסאר" שלוקח את הקטגוריה הזו בהליכה? אבל כשזה מוצדק זה מוצדק. זהו סרט סוחף, מצחיק, נוגע ללב וגם סופר מרגש (בחיי שבכל השנה האחרונה לא בכיתי כמו שבכיתי בסצנת הסיום של הסרט), והכיף הגדול? הוא מתאים לגדולים וקטנים כאחד. מזל שעדיין יוצרים סרטים כאלה, ועוד כל כך טוב.



רוצים גם אתם לנחש את הזוכים באוסקר? כמו בשנה שעברה, אנו מקיימים גם השנה תחרות מיוחדת בין גולשי האתר. איך משתתפים? היכנסו למתחם האוסקר המיוחד של האתר עם כל המועמדויות, נחשו מהם הזוכים בכל קטגוריה והגיבו בתחתית המתחם בשדה תגובות הפייסבוק. הזוכה שינחש את מספר הניחושים הגדול ביותר יזכה בשלושה כרטיסים זוגיים לסרטים לבחירתו מבין המבצעים באתר בחודשים מרץ-יוני. המקום השני יזכה בכרטיס זוגי לסרט לבחירתו מבין המבצעים באתר והמקום השלישי יזכה בהזמנה זוגית לאחת מההקרנות המיוחדות של Seret לבחירתו. אז למה אתם מחכים? היכנסו, בחרו והחזיקו אצבעות למועמדים שלכם בטקס האוסקר.
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט