חדשות טלוויזיה / סדרות

הסדרות הישראליות של HOT שאנחנו הכי מצפים להן ב-2019

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אירוע פתיחת 2019 של הוט התקיים שלשום בנמל תל אביב בו הם הציגו את הסדרות הישראליות השונות ששבות ועולות למסך השנה בפלטפורמה שלהם. כתב הטלוויזיה יוחאי גורלי אסף את שלושת הסדרות שהוא מתרגש לקראת חזרתן וכן רשימה של 8 סדרות חדשות שהוצגו באירוע שהוא מחכה לראות לראשונה
סדרות חדשות

נחמה - "נחמה" היא הסדרה החדשה של הסטנדאפיסט והתסריטאי החמוד תמיד רשף לוי (במאי וכותב "לצוד פילים" בין השאר), בו הוא מככב בתור יריב, שמתעמת עם הפחד המוכר להורים רבים - להתאלמן, ולגדל את ילדיו לבד. מוקדם בסדרה אנו בוחנים דווקא את מחלתו שלו. משחקים פה גם יובל שרף, שלום מיכאלשוולי, ערן זרחוביץ', שלומי קוריאט ועוד רבים. ל"נחמה" יש טון אינטימי שבכנות הרגשתי שחסר קצת בדרמות ובקומדיות של הוט, ונהדר שהוא שם.



האדם השחור - בוגר "האח הגדול" אינדל קבדה יוצר ומככב בסדרה מהפוליטיות יותר ברשימה, על נער אתיופי שהופך לאט לאט למנהיג מהפכה ואיום מסוים מול משטרת ישראל. לא ידוע עוד על הסדרה הזו, אבל מה שידוע מעניין מאוד.

קיבוצניקים - "קיבוצניקים" משתייכת לז'אנר הכביכול נמוך שנקרא "דרמה יומית", והיא נראית כמו אנטיתזה לזלזול שיכול להתעורר מכך: שלישיית היוצרים יונה רוזנקיאר, אבנר שפע ועמיתי אשכנזי מגישים סדרה על מורשת הקיבוץ, שמתארת קבוצת צעירים שגדלו ביחד בבית ילדים ונאלצים בעקבות נסיבות שונות לחזור לגור שם ביחד. מככבים רועי ניק, ליהי קורונובסקי, שי אביבי ועוד.



בת אל הבתולה - אי אפשר שלא להזכיר כאן את אחד הרעיונות ההזויים של השנים האחרונות שבטח ממש יעבוד: עיבוד ל"ג'יין הבתולה" האמריקנית כטלנובלת הוט ישראלית קלאסית. "בת אל הבתולה" נראית, לפי המעט שנחשף לנו ממנה, כמו קאמפ טלנובלי קומי שיכול להיות כיף מאוד. מככבות משי קליינשטיין, רובי פורת שובל, תום גרציאני ועוד.

אודיסאה - שתי הסדרות האחרונות ברשימה הן כאלה שאני פחות בטוח לגביהן, אבל יכולות להיות מעולות. אני אודה שאני לא חסיד גדול של "זגורי אימפריה", ובכל זאת אני מתלהב בהיסוס מ"אודיסאה", הסדרה החדשה מבית היוצרים מאור זגורי ואורי וייסבורד, שמספרת על אולם אירועים בין מזרח ירושלים למערבה. העובד אותו נלווה הוא לפי התקציר: "זוהר, מלש"ב ירושלמי, מזרחי ופטריוטי שחולם להיות לוחם מג"ב", והסדרה תספר על איך הוא הופך להיות יד ימינו של המנהל ונסחף לקונפליקטים בין המלצרים היהודים-מזרחים לבין עובדי המטבח הערביים. קשה להכחיש שיש לזגורי ו-וויסבורד המון כישרון תסריטאי שאני מרגיש שהם בהחלט יכולים לנצל כאן לטובה. או שלא.

מצולמים - איזה פארטי פופר אני, לא רק את "זגורי" אני לא אוהב כל-כך, גם את "מה קשור". עם זאת, הסדרה החדשה שלהם היא פורמט מאוד מסקרן: "מצולמים" היא כמו "מחוברים" רק בדיונית ומוקומנטרית. היא מספרת על דמויות מגוחכות שונות שמתעדות את עצמן לתכנית, כולן מגולמות על ידי שלישיית "מה קשור". הומור זה סובייקטיבי למדי כמובן, אבל מה שראינו קורץ גם לי, שלא אוהב את העבודות הקודמות של השלישייה, ונראה כמו משהו אחר ושאפתני יותר. וגם צוחקים על עשירים, שזה נחמד.



סדרות חוזרות:

מטומטמת- עונה 3 - לעונה השלישית של "מטומטמת", קומדיית הפשע המוצלחת של בת חן סבג ושי קפון, מצטרפת דמות חדשה, המגולמת לא בהכרח במפתיע על ידי הקומיקאית והשחקנית אורנה בנאי – בת זוגה של סבג במציאות. הטריילר שהוצג מראה, לצד עלילת סמים נרחבת, את בנאי בתור שוטרת שמחפשת את דמותה של סבג, שככל הנראה נעדרת.

[*]
הברווזון המכוער - "הברווזון המכוער" מסווגת טכנית כסדרה נפרדת, אבל היא משמשת גם כעונת המשך ל"אורי ואלה" המושלמת. העונה תתמקד בדמותו של השף-סלב צוקי, בגילומו הנהדר של פבלו רוזנברג, שהייתה מהדברים הטובים יותר ב"אורי ואלה". הגישה הסמי-אנתולוגית הופיעה גם בכמה וכמה פרקים בעונה הראשונה, שלקחה הרבה פרקים להתמקד בדמות אחת כל פעם. סביר להניח שהפורמט הזה ימשיך, עם התמקדות בעוד דמויות אחרות בכל פרק, ואני מתלהב לקראתו ככלל ולקראת סדרה על הדמות המושלמת הזו בפרט.

[*]

צל של אמת: רוצח כביש החוף - בעוד עונה שנייה שהיא גם משהו אחר, צוות היוצרים של "צל של אמת: הרצח של תאיר ראדה" תוקפים כאן עוד תעלומה משטרתית מהעבר ועובדים הפעם באופן צמוד עם המשטרה במצוד אחר האמת בעקבות רוצח סדרתי שרצח שורה של צעירות על כביש החוף. הטריילר הוא אחד מהטובים שראיתי לדוקו בארץ מזה זמן מה, אפילו סתם מנקודת מבט אסתטית, ונראה שלחובבי הז'אנר דוקומנטרי-פשע בהחלט יהיה כאן משהו מעניין לראות.

יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט