ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 28
א
ונום
5/10
מסכימים?
0  0
אופיר • נער.הפורסם ב 13.9.2019

סרט לא טוב בכלל. האפקטים, האקשן והפעלולים משובחים אבל העלילה ממש גרועה. מומלץ למי שמתלהב מאקשן ופעלולים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
.
ונום
5/10
מסכימים?
0  1
.MOR R • נער.הפורסם ב 19.1.2019

סרט מאכזב ומבולגן. המשחק ברובו לא רע, הצילום מעולה, הפס-קול די מוסיף לאווירה, סצנות האקשן (שמגיעות בעיקר בשליש האחרון) סוחפות ומהנות מאוד, מרבית האפקטים נחמדים ודי טובים והעריכה מעולה אך הדיאלוגים ילדותיים להחריד ולעיתים אפילו מביכים והתסריט והעלילה טיפשיים, חסרי פואנטה, גנריים, לא מעניינים במיוחד, שטוחים, שטחיים, נדושים, מזלזלים בצופים ופשוט גרועים ואפילו לעיתים נוראיים. בקיצור, עדיף לוותר לגמרי (מגיע לו אפילו 4.5).

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 12
פ
ונום
8/10
מסכימים?
1  0
פאוור • בוגר.תפורסם ב 5.1.2019

סרט טוב, קטעים מצחיקים, עושה טעם של עוד. חבל שהקרב האחרון היה כל כך קצר. היו צריכים להוסיף יותר אקשן לדעתי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
ע
ונום
7/10
מסכימים?
2  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 22.12.2018

סרט אקשן נחמד על מדען שמנסה לחבר בין בני אנוש וחייזרים. התוצאה - רעה כמובן. דינאמי וקצבי

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
R
ונום
9/10
מסכימים?
1  0
Ron.A • בוגר.תפורסם ב 6.12.2018

אוי זה סרט נהדר. מצחיק ומהיר ומלא אקשן. שחקנים נהדרים, צילום נהדר. אהבתי מאוד.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בטלוויזיה
E
ונום
8/10
מסכימים?
1  0
Eyal Pery • בוגר.תפורסם ב 25.11.2018

סרט אקשן משולב קומדיה, שומר על אנדרנלין גבוה במהלך כל הסרט. צפיתי בקולנוע עם בת זוגי. אני אישית לא חובב סרטי MARVEL אבל הסרט היה עשוי טוב ומהנה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
T
ונום
9/10
מסכימים?
2  0
TERMINATORR • בוגר.תפורסם ב 10.11.2018

סרט טוב. אני בדרך כלל לא אוהב סרטים של מארוול אבל הפעם שיחקו אותה. הסרט משלב אקשן וקומדיה בצורה כלכ כך טובה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ש
ונום
8/10
מסכימים?
1  0
שי אלימלך • בוגר.תפורסם ב 9.11.2018

ונום הוא סרט העומד בפני עצמו . אין התייחסות לספיידרמן בכלל אלא התמקדמות בדמות ונום עצמה , איך היא נולדה ואיך היא מפתחת חיים משל עצמה ובכך ונום " הרשע " הוא בעצם "הטוב ". בסך הכל סרט כיפי המשלב הרבה הומר. משחר מצויין של השחק הראשי . בהחלט שווה צפייה!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
ס
ונום
8/10
מסכימים?
1  0
סתיו דור • בוגר.תפורסם ב 3.11.2018

סרט חזק ביותר מומלץ מאוד לחובבי הקומיקס והסרטים של Marvel

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
ר
ונום
10/10
מסכימים?
3  0
רונית • בוגר.תפורסם ב 28.10.2018

סרט נפלא .מדע בדיוני באיכותו.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ע
ונום
7/10
מסכימים?
3  0
עופר • בוגר.תפורסם ב 21.10.2018

ראיתי את הסרט שלא בתלת מימד כי לא היה. ההתחלה היתה קצת פושרת, קצת משעמם, בשלב מסוים, כאשר היתה סימביוזה אז התחיל להיות יותר מעניין בעיקר בזכות בקשר בין הטפיל למארח (לא רוצה להרחיב כדי לא לעשות ספוילר)- סהכ לא מהסרטים המוצלחים של מארבל, אבל בהחלט מבטיח, צריך להעמיק קצת את הדמויות, להכניס רגשות אמיתיים קצת, לא רק אהבה ושנאה, כדי ממש לעניין.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
O
ונום
8/10
מסכימים?
1  0
Or • בוגר.תפורסם ב 20.10.2018

סרט שמצטרף לפנתיאון דמויות האנטי-גיבורים לדוגמת דדפול ויחידת המתאבדים כשוונום מצליח לספק את הסחורה ולשמור על קו עלילה אנטי יומרני, לא מחניף, הומור קליל, אקשן שמשתלב היטב עם עבודת CGI וגרפיקה מצוינת ומצליח להחזיק את הצופה עם שלושה שחקנים שעושים את עבודתם נאמנה וזאת בזכות ליהוק חכם וכימיה שעובדת על המסך. כפי שוונום משתלט על הארדי בקלות, גם לצופה צפויה חוויה דומה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
שActive member | חבר מועדון פעיל
ונום
7/10
מסכימים?
1  0
שלומי • בוגר.תפורסם ב 16.10.2018

מדע בדיוני בתוספת של מעט הומור, מדען לא ישר במיוחד מנסה ליצור עבור העתיד, לא בוחל באמצעים שחלקם אינם כשרים. הניסוי משתבש ואדי מקבל כוחות על, כמו רוב הסרטים הטוב נלחם נגד הרע. צילומים יפים, משחק טוב של טום הארדי. לאוהבי הז''אנר.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ש
ונום
10/10
מסכימים?
3  0
שמש • בוגר.תפורסם ב 14.10.2018

סרט מעולה! טום הארדי שחקן מעולה! אין דברים כאלה... סרט מותח ומרתק, מומלץ מאוד

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מ
ונום
9/10
מסכימים?
5  2
מיטל • בוגר.תפורסם ב 11.10.2018

כיפי ורענן. חיכיתי כל הקיץ לסרט כיפי כזה. הופתעתי מהביקורות הרעות שחטף. אחלה של סרט. מומלץ לראות בתלת מימד על מסך קולנוע ענק.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
א
ונום
1/10
מסכימים?
7  6
אלון • בוגר.תפורסם ב 8.10.2018

אני חושב שבועת הסופר-הירוז צריכה להתפוצץ וכמה שיותר מהר. זה פשוט לא אפשרי שבכל פעם שיצא שובר קופות חדש או סרט עטור תקציב שאמור להמם את כולנו, הוא יהיה שייך לנישה של גיבורי-העל. VENOM זה קומיקס גרפי ואלים, למה לעזאזל עשו אותו PG-13? אה, כן - כדי שלא תהיה הגבלת גיל ותאגידי הענק של דיסני יוכלו להרוויח הון תועפות. אין שום דבר מעניין או מרתק בסרט הזה. עלילה לא אחידה, ארוך מדי ומשעמם. האפקטים כבר מזמן איבדו את הקסם שלהם, הצילום-מכל-זווית-אפשרית יוצר בעייתיות שקיימת ברוב הסרטים של הז''אנר הזה - זה נראה פלסטיק ולא אמין. חברים, אם אתם לא סוגדי-מרוול שיושבים על הרשת ומקשקשים לכולם שמרוול זאת פסגת הקולנוע, אני ממליץ בחום רב לוותר על הסרט הזה! רובוטריקים 4 של מייקל ביי יותר מעניין ממנו.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8 עד 17
א
ונום
7/10
מסכימים?
3  0
אבירן דהן • בוגר.תפורסם ב 7.10.2018

סרט כיפי וסתמי בו זמנית אך מומלץ מאוד לחובבי מרוול וספיידרמן. הסרט שעתיים ואכן מתחלק לשני חלקים כשהחלק הראשון מציג את הסיפור ובונה אותו והחלק השני היותר טוב, כבר מוסיף פעולה ומעצים את המתח ואת הדמות הכל כך מפתיעה ''''ונום''''. ממליץ מאוד לצפייה (כן, גם בIMAX)לא רק בגלל שיהיה סרט המשך, אלא גם כי הסרט עצמו ברמה די טובה, לא מרחו את הסרט ובנוסף השחקן הראשי הארדי נתן הצגה טובה, יותר כמו כבידור מאשר כמשחק (נו טוב, סרט של מרוול אחריי הכול) וגם אהבתי את הקטעים המשעשעים איתו, בקיצור שווה צפייה ! **כן ציפיתי ליותר אקשן עם ונום אבל כנראה ישאירו את זה לסרטים הבאים בסדרה. ((( נצפה בIMAX, מומלץ להישאר לאחר הכתוביות סיום))).

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
י
ונום
8/10
מסכימים?
1  0
ירון • בוגר.תפורסם ב 7.10.2018

חביב , נחמד ועשוי טובמומלץ מגיל 9

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)
א
ונום
7/10
מסכימים?
2  1
איתי אור • בוגר.תפורסם ב 7.10.2018

קשה קשה להבין מה קורה פה... מצד אחד תסריט גרוע ובלאגן שלם... מצד אחר טום הארדי והקונפליקט עם ונום ממש טובים. לפי מה שנראה שסרט ההמשך יהיה טוב יותר, בתקווה לבמאי ותסריט טובים יותר. אבל הסרט כן מהנה וחביב.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מ
ונום
9/10
מסכימים?
2  0
מבין עניין • בוגר.תפורסם ב 6.10.2018

ציפיתי בסרט היום עם חברה שלי בקולנוע ונהנינו מכל רגע. יש בסרט הכל - אקשן,מדע בדיוני והרבה הומור! סרט מצחיק,כל הקהל בקולנוע צחק. האפקטים היו מעולים וטום הארדי שיחק מצוין. מומלץ!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13 עד 40
י
ונום
10/10
מסכימים?
1  1
ישראל • בוגר.תפורסם ב 6.10.2018

אחלה סרט לא רציתי שיגמר . מחכה לסרט הבא (יש עוד 2 ) עלילה טוב וכיפית אין יותר מידי עומק שזה טוב, שטוח זה טוב . שחקנים : שחקן ראשי מעולה שחקנית המינוס היחד בסרט הנבל בסדר לסרט ראשון ציון : סרט קולנוע

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
הActive member | חבר מועדון פעיל
ונום
9/10
מסכימים?
1  1
הוד • בוגר.תפורסם ב 6.10.2018

טום הארדי ומישל ויליאמס יצאו מקסימים ריז אחמד איש רשע למופת אבל רשע די חמוד אין האנטי גיבור של ספיידרמן שפותח לי את אוקטובר אבל במקום לבני 12 אני ממליץ לבני 14 לצפות אבל היה בקיצור מאוד יפה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
מ
ונום
10/10
מסכימים?
1  1
מוטי סינבה • ילד.הפורסם ב 6.10.2018

הבנים בגיל 11 נהנו מאוד.לכן הסרט מומלץ.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
י
ונום
8/10
מסכימים?
3  1
יחיאל • בוגר.תפורסם ב 6.10.2018

החצי הראשון לא משהו אבל בחצי השני מתחיל האקשן ואז הסרט כבר הרבה יותר טוב. הפעלולים יפים והבדיחות פה ושם נחמדות. מי שאוהב את העולם של מארוול, כמובן שאסור לו לפספס את הסרט. כמו בכל סרט של מארוול, יש רמז למה שעתיד לקרות בכתוביות אז לא לברוח לפני.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
ל
ונום
10/10
מסכימים?
1  1
ליאור • בוגר.תפורסם ב 5.10.2018

אתמול הייתי בבכורה היה ענק!!!!! והיה רמז על קרנג'' הפעלולים היו אדירים

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
ס
ונום
10/10
מסכימים?
1  2
סתיו • נער.הפורסם ב 5.10.2018

וואו! אין דברים כאלה!! חובה צפייה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
ר
ונום
9/10
מסכימים?
3  3
רז • נער.הפורסם ב 5.10.2018

חייב לומר לכם הופתעתי לטובה! הגעתי לסרט ונום עם ציפיות יחסית נמוכות ועם ידיעה שלא זכה לשבחות בביקורות המוקדמות אבל כשראיתי אותו פשוט נשבתי. הסרט עשוי כמו שצריך, מותח ומהנה. בעידן של הסרטים היום מוציאים אותם אחד אחרי השני אפילו מבלי לבדוק אם הם טובים. סוני קולומביה עשו כאן עבודה טובה ובהחלט שחקו אותה והפכו את ונום לאחד מהפייבורטים שלי בעולם מארוול. כמובן אפרגן לטום הארדי המעולה שמרביץ כרגיל הופעה. קיצור קליל , סוחף ומרתק ! תנו צ''אנס

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ח
ונום
2/10
מסכימים?
6  11
חן פירונדי • בוגר.תפורסם ב 4.10.2018

אני אוהב את הדמות של ונום, אבל הביצוע פשוט על הפנים, הסרט מבולגן, עלילה לא אחידה, והדברים הכי מעניינים היו לזמן ממש קצר ורואים את הרוב סטריליים. מה גם שעשו את הדמות של ונום כמו ילד מתבגר בן 16 "טוב אני לא אוכל את הראש של אנשים טובים, רק איך מזהים אם מישהו טוב או רע?" באמת? זה הכי טוב שהצליחו לעשות עם הדמות? עצוב

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2018)נצפה בקולנוע


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.3/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Kupa Rashit
5קופה ראשית
ציון גולשים
8.6/10
ציון מבקרים
3.3/5
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!