שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ציפינו להרבה יותר לצערי... מכל הביקורות המהללות, היה נשמע שזה סרט מדהים והרבה יותר טוב מהראשון. בפועל, חצי מהסרט משעמם, והיתר די טיפשי. מדי פעם בדיחות חמודות אבל לא מעבר. קטעי מעבר ארוכים ושקטים, אין מספיק אקשן כמו שהיה מצופה מסרט קומיקס עם דמויות פרועות. סך הכל בסדר אבל לא יותר.
סרט מגוחך ביותר. שחקנים נהדרים אבל תסריט כל כך מטומטם, עלילה לא הגיונית ולא מעניינת, ממש היה קשה לצפות ורצינו ללכת באמצע כי חבל על הזמן שלנו. אם היינו צופים בבית היינו לחלוטין מכבים. ניסו להחזיק סרט שלם על אותן בדיחות של ריאן ריינולדס וסמואל ל. ג''קסון שרק אומר "מאדרפאקר". אם אתם בקטע של בדיחות קרש אולי תהנו. אחרת חבל על הזמן שלכם.