שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הלכתי לסרט בלחץ אשתי.סרט אדיר,חובה לכל עם ישראל.יעזור אולי להבין ולקבל את האנשים בעלי צרכים מיוחדים החיים בתוכנו. יצאתי מהסרט עם דמעות בעיניים.להערכתי הוריו של דוויד לא הכינו אותו לחיי היום יום. לצערי אני מדבר מתוך נסיון כי יש לנו נכד בספקטרום האוטיסטי ואני יודע מה הוריו עושים עבור הילד שלהם. זה לא מספיק לתת לו כסף.צריך ללמד אותו כיצד להשתמש בכסף. היה לי מאוד קשה לראות את הסרט. להערכתי לא מומלץ להורים שיש להם ילד בספקטרום האוטיסטי.
ממולץ בחום. אחד הסרטים הטובים שראיתי. עשוי טוב,משחק טוב,אנושי,פס קול נהדר. אין רגע אחד של שיעמום בסוף הסרט יוצאים עם הרגשה שראינו סרט טוב.מומלץ מאוד