שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הערב ראינו את הסרט ורצינו להמליץ מאוד נהננו ,היה מרגש ומרתק ומלמד גם על קבוצת האנשים בעלי מוגבלויות ויחסי הגומלין בינם לחברה הרגילה . מומלץ
לכל המתענינים . היום צפינו בסרט לאחר ששמענו שזה סרט טוב ואכן לא התאכזבנ. ההפך הסרט קולח מעניין ומרגש בצורה בלתי רגילה . מומלץ לכל גיל בברכה מוטי
סרט מצויין . מירי ואני היינו נהננו מאוד ,לא הייתה דקה של שעמום. משחק מצויין ונוגע ללב.