שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מדובר בסרט שהיה יכול להיות ממש מוצלח אלמלא הופעה חלשה מאוד של השחקן הראשי שפשוט לא מצליח לעורר שום אמפטיה. הוא מדבר באותו הטון ובאותה הבעת פנים לאורך כל הסרט וזה די משעמם. דווקא שחקני המשנה עושים עבודה טובה אבל זה לא מספיק...
הסרט מתחיל טוב ומסתיים נהדר האמצע של הסרט מעט איטי ומשעמם וניכר שהתסריט לא מהודק עד הסוף ויש כמה חורים שצריך לנסות ולהשלים לבד (יש כאלה שאוהבים את זה אני אישית פחות) גם ההמשחק עצמו די מאופק ולדעתי הסרט יכול היה להיות מרגש יותר אבל עדיין הבימוי יפה ויש כמה רגעים חזקים מאוד שבשבילם שווה לצפות בסרט כולו.