שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
נהנתי מאוד מהסרט. קראתי גם את הספר ואהבתי.
סרט מדכא ביותר ומוציא אותך במועקה הסרט עשוי היטב. העלילה עצובה. אסון רודף אסון ועצב תהומי מלופף לכל אורכו. הסוף נותן איזו נחמה לאחר כמעט שעתיים קשות. חבל שלא שמתי לביקורת הקודמת שצדקה מאוד. מדכא...
סרט אנושי כבד ותרתי משמע אנסל אלגורט משעמם אותי עד לשמצה והמשחק היה די צפוי וארוך ודי כואב לראות דברים כאלה. מצטער!