שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.7/10
סרט כיפי ומודע לעצמו. המשחק לא רע בכלל, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה השטותית, סצנות האקשן סוחפות במיוחד ועשויות היטב, רוב הבדיחות מצחיקות ומדוייקות (אם כי חלקן ילדותיות), העריכה נהדרת והדיאלוגים שנונים וקלילים אבל התסריט והעלילה צפויים, די קלישאתיים, לא מחדשים שום דבר ובסופו של דבר לא מספקים מעבר ל-99 דקות של כיף. בקיצור, בהחלט אפשרי לצפייה אך לא חובה בקולנוע.
בילוי נחמד וכיפי ! בדיחות טובות !
קודם כל זה סרט מעולה אך הוא כמעט ולא מחדש כלום אך אהבתי את הדמויות החדשות הסרט עצמו מצחיק וכיפי והרבה אקשן וזומבים השחקנים מדהימים והסרט שווה ביותר, רוצו לקולנוע.