זומבילנד: ירייה כפולה ביקורת סרט

Zombieland Double Tap Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "זומבילנד: ירייה כפולה":
"לא מחדש אבל מספק את הסחורה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Zombieland Double Tap
משחק אמה סטון, וודי הרלסון, ג'סי אייזנברג, אביגיל ברסלין, רוסריו דוסון, לוק ווילסון במאי/ת רובן פליישר  
קומדיה
ביקורת סרט לזומבילנד: ירייה כפולה מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"המשך משעשע"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע66.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפני עשר שנים הגיעה למסכים קומדיית האימה "ברוכים הבאים לזומבילנד" והפכה לסרט קאלט אהוב בזכות ההומור מלא המודעות עצמית, רפרנסים תרבותיים הנזרקים לחלל אוויר, אלימות מסוגננת, קאסט עטור כוכבים ותחושה כללית של "באנו לעשות כאן כיף". למרות שההכנסות לא הרקיעו שחקים, הסרט צבר קהל מעריצים אדוק ולכן אין זו הפתעה שכעת יוצא לו סרט המשך בשם "זומבילנד: ירייה כפולה" בכיכוב הקאסט המקורי (מינוס ביל מאריי שזכה לסוף מדמם בסרט הקודם) ובאווירה שממשיכה את תחושת הפאן מהסרט המקורי ומפיחה חיים במוצר הוליוודי די שגרתי.הפעם אנו פוגשים את הגיבורים, קולומבוס (ג'סי אייזנברג), טאלאהאסי (וודי הרלסון), ויצי'טה (אמה סטון) ואחותה ליטל רוק (אביגייל ברסלין( כשהם ממשיכים יחדיו את מסעם בעולם הפוסט-אפוקליפטי שעבר מתקפת זומבים ומוצאים מקום של מנוחה בבית הלבן הנטוש. המשפחה האלטרנטיבית שהם בנו נפגמת לאחר שקולומבוס מציע נישואים לויצי'טה המבוהלת מקשר רציני ולאחר שליטל רוק נפגעת מהיעדר היחס האבהי מצד טאלאהאסי והשתיים בורחות מהבית הלבן.
הדבר יוביל לשרשרת אירועים במהלכה יפגשו הדמויות בניצולה יפה וטיפשה להחריד בשם מדיסון (זואי דויטש), יעשו את דרכם לאחוזתו של אלביס פרסלי בגרייסלנד שבסמוך אליה יפגשו הגברים בצמד הדומה להם באופן יוצא דופן ולבסוף ימשיכו במסע אל עבר כפר היפי שוחר שלום בשם בבילון בו יגיע שיאו המדמם של הסרט.העלילה אינה באמת מהות העניין בסרט, אלא כמות הבדיחות המוצלחות - והן לא מועטות. האווירה הקלילה, הרפליקות השנונות והאופי המנוגד של הדמויות מעניקים כר ללא מעט סצנות משעשעות, שיענגו את צופי הסרט המקורי, אך עובדות גם בזכות עצמן ואינן מיועדות רק למעריצי "זומבילנד". הבעיה היא שכל הדמויות מאופיינות באופן חד ממדי ואינן מתפתחות לאורך הסרט, כך שבסופו של דבר הבדיחות ממצות את עצמן. יש גבול לכמה ניתן לצחוק מטיפשותה המוגזמת של מדיסון לאורך סרט שלם.
גם התפתחות העלילה צפוי למדי ומוביל לעבר הקרב הסופי מול זומבים עמידים וקטלניים במיוחד הנקראים T-800 (בהשראת המחסל "שליחות קטלנית"). יחד עם זאת בזכות הקצב הסוחף, עזרים ויזואליים (כמו החוקים של קולומבוס להישרדות), מספר מספק של בדיחות שעובדות וקאסט שנהנה מהעבודה – "זומבילנד: ירייה כפולה" מספק את העבודה כסרט המשך, גם אם הוא חסר את תחושת הרעננות של המקור.
זומבילנד: ירייה כפולה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1623/10/2019 00:27:15
7/10אייקון ציון
סרט כיפי ומודע לעצמו. המשחק לא רע בכלל, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה השטותית, סצנות האקשן סוחפות במיוחד ועשויות היטב, רוב הבדיחות מצחיקות ומדוייקות (אם כי חלקן ילדותיות), העריכה נהדרת והדיאלוגים שנונים וקלילים אבל התסריט והעלילה צפויים, די קלישאתיים, לא מחדשים שום דבר ובסופו של דבר לא מספקים מעבר ל-99 דקות של כיף. בקיצור, בהחלט אפשרי לצפייה אך לא חובה בקולנוע.
שם: איתיגיל: 3119/10/2019 23:51:22
7/10אייקון ציון
בילוי נחמד וכיפי ! בדיחות טובות !
שם: אסףגיל: 1919/10/2019 10:31:08
9/10אייקון ציון
קודם כל זה סרט מעולה אך הוא כמעט ולא מחדש כלום אך אהבתי את הדמויות החדשות הסרט עצמו מצחיק וכיפי והרבה אקשן וזומבים השחקנים מדהימים והסרט שווה ביותר, רוצו לקולנוע.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט