שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
התחלתי לראות בטלויזיה, והפסקתי. סרט מטופש, עם שחקנים??? בעלי יכולת משחק 0 - לחוג דרמתי לא הייתי לוקח אותם.
צפינו בו היום 4 בני משפחה: ילדים בני 12 ו14 וההורים. סרט כיפי, עשוי טוב ומאוד מהודק. הכל בו במידה. מתאים לכל המשפחה, אך מכוון יותר לילדים גדולים ולנוער.
סרט חמוד מאוד ומרגש מתאים לכל המשפחה ולכל הגילאים! הסרט מזכיר קצת הפקה של חו״ל וסיפור יפה על קבוצה שמצליחה להשאר ביחד ולשרוד כנגד כל הסיכויים. משחק מעולה של כל השחקנים ותסריט ובימוי טוב, אני ממליצה על הסרט בחום!
סרט ממש יפה שמשלב בתוכו מספר זאנרים שווה צפייה