8.0/10
הפקה מרשימה משחק טוב ערב של הנאה.
הסרט מצוין, אולם רק לחובבי הז''אנר. לאחרים הוא יראה ארוך ומתיש. הייתי מגדירו כסרט חובה לחובבי המדע הבדיוני. אני ממתין בקוצר רוח לסרט ההמשך. בניגוד לסרט המקורי, כאן הוא לא מסתיים בצפייה אחת.
סרט ארוך מדי ומאד איטי, יכול להיות נחמד לבית אם אין משהו יותר מעניין לעשות אבל בקולנוע בלי יכולת לעשות הפסקה זה היה די מעיק
אחד הסרטים היותר משעממים שראיתי. נרדמתי יחסית מהר. מעייף, עלילה משעממת. מצד שני שומע אנשים שמאוד אהבו...
סרט נפלאהמשחקהמוסיקההאפקטיםחובה רק במסך גדולורצוי באיימקסטימותי שאלמה...מדהים כרגילמומלץ לקרוא על הסרט לפניי... אחרת קשה להבין במיוחד לאלה שלא קראו את הספר
עלילה מעניינת, סאונד יפה, אפקטים בסדר. לא התלהבתי. מרגיש קצת נמרך בשביל סרט המשך....
סרט ששווה לראות בקולנוע אפילו רק בשביל הסאונד הנהדר. לי הסרט הזכיר את מלחמת הכוכבים. מצד שני הסרט ארוך מידי עם עלילה דלילה
הפקה מרהיבה חזותית אבל יש תחושה שצפינו כבר ביותר מדי סרטים מהסוג הזה. המוזיקה של האנס זימר מדהימה כמו תמיד והופתעתי שבגיל 74 הוא עדיין בשיא כוחו. הליהוק מוצלח לטעמי אך זנדאיה שמופיעה בפוסטר משחקת למעשה כמה דקות בלבד. גם אחרי שעתיים וחצי הסוף לא מגיע וזה הרגיש לי כמו חצי סרט. ועוד נקודה קטנה, תקופת הסרט היא עוד 8000 שנה ונראה שלא הרבה השתנה פה.. מסך גדול חובה!
אחלה אפקטים, פסקול מצויין, עלילה כמעט ולא קיימת. בגדול, שעתיים וחצי של פרולוג שניתן לצמצם בקלות לפחות משעה אם מדלגים על CGI של המראות ונחיתות של חלליות מגניבות.
נהנתי מאוד. יקבל אוסקרים רבים. אהבתי את כל הסרטים של הבמאי דני וילנאב וזה המשובח ביותר. פסקול גדול מהחיים של המלחין זימר.
צפינו בחולית אתמול ואני עדין מוצפת אנדרנלין, כמה שהסרט הזה ענק ועוצמתי וחוויה מטורפת. טימותי שאלמה ליהוק מצוין וכך שאר הקאסט, סצינות קרב ענקיות ומדהימות. והפסקול מטריף. משובח.
סרט מושלם קולנועית, מרהיב. משובח ומדהים מכל אספקט. לא להחמיץ. שווה איימקס בגדול. 10/10