שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.3/10
טוב ואיכותי אבל נמתח יתר על המידה. היה מקום לקצר במעט. אניה ותומאס הם זוג לא נשוי והורים לילדים ביולוגיים וגם כאלו שמאומצים על ידם. שניהם מנהלים קריירות מוצלחות. כשאניה מאובחנת כחולה במחלה קשה, העולם מתהפך עליהם. הסיפור המרכזי הוא, שלמרות אהבתם הכנה זה לזו, הם לא הצליחו במהלך השנים לבטא אותה ומתחת לפני השטח נוצרו משקעים. הסיפור מתחיל בימים שלפני חג המולד ומסתיים מיד לאחר תחילת השנה האזרחית החדשה. תומאס מתכנן מחווה מרגשת לפני שאניה נכנסת לניתוח, אבל דווקא זה מציף את הרגשות ששניהם דיכאו במהלך השנים. אהבתי את הדרך, שבה נושא כזה לא פשוט מטופל. בלי מלודרמתיות מיותרת,מאופק יחסית וענייני. המשחק של שני השחקנים הראשיים הוא מעולה. ציון 7.5.
סרט משפחתי מאוד יפה, מרגש אבל עצוב. לא מבינה למה מורידים אותו מהקרנה רק אחרי שבועיים. אני ממליצה לצפות בו.