7.3/10
לא מתרומם. ההתחלה טובה ,אך מהר מאוד מאבד מומנטום. חוץ מהמשחק שאינו ברמה גבוהה,גם הדיבור לא תמיד ברור מספיק . סיפור על הנער דוד שחי עם אחיו הקטן בדימונה בתוך משפחה לא מתפקדת. אימו נכה שמתקשה לגדל את ילדיה ואביו המנוכר ,הוא סוג של נוכח נפקד.דוד מפרסם את סיפורו האישי ומשפחתו במסגרת של סיפורים קצרים תחת שם בדוי. לא סרט רע,אבל היה מקום להרבה יותר.
אהבתי בצורה קיצונית. משחק משכנע של שני והבן שלה.
הילד מרגש, הסיפורים שכותב ברמה גבוהה וזהו. חוץ מזה, הסרט די משעמם.
התחלת הסרט ניראת מבטיחה וטובה ומאמצע הסרט הסרט ניהיה משעמם, המישחק של שני כהן היה בינוני ומי שהצליחו להרים קצת את הסרט היו יוסי מרשק, אורי פפר ולוסי אהריש הבימוי היה נחמד, אני לא ממליצה למהר ליראות את הסרט הזה.
דרמה משפחתית עצובה. טקסטים ברמה, משחק אמין ומשכנע. שווה צפייה
דרמה משפחתי. סיפור כואב לב ומאוד רגיש. אהבתי וממליצה לצפות בסרט.