שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
נהניתי מכל רגע.צילום ומוסיקה נהדרים.קאסט שחקנים מצוין.ומעל הכל-נופיה הירוקים והמדהימים של אירלנד.
סרט עם הרבה אווירה מוסיקת מערבונים אירית ונופים יפים שחקנים טובים סרט של פעם
סרט אקשן נהדר רוצו לראות
סרט בתקופה של המחתרת האירית. נופים של עיירה כפרית נידחת באירלנד מלווים בעגמומיות ואכזריות. ליאם ניסן במשחק לא משכנע. העלילה לא מעניינת מספיק. תרגום שם הסרט לעברית לא קולע.
סרט בסגנון מערבון.. גם הפסקול, גם הנופים. עלילה נחמדה סך הכל. בעיניי סוג הסרטים האלה בכיכובו של ליאם ניסן מיצה את עצמו.