7.2/10
יצאתי באמצע...אל תלכו
הפתעה של סרט! אני בדרך כלל לא אוהב סרטי מדע בדיוני בטח ובטח כאלה מוגזמים. הטריילר היה מסקרן, אבל מצד שני זה לא הסגנון שאני רואה. התלבטתי עם עוד חבר איזה סרט כדאי לראות והוא ממש רצה ללכת אליו, באתי עם חששות שאני לא יאהב אותו, איך שהסרט התחיל, כמה דקות אחרי, כבר הבנתי שיש פוטנציאל גדול שאני יאהב. הסרט הזה מדהים, עלילה טובה וקלילה, יש פה דרמה, מתח, אקשן ואפילו קומדיה, דמויות שבקלות אפשר להתחבר אליהם. הדיבוב היה מעולה, אהבתי מאוד גם את הסאונדטראק. כאחד שבכלל לא מכיר את המותג של "הטורף", באמת שממש נהנתי ואני מסוקרן לראות גם את הסרטים הקודמים. רוצו לראות! איזה כיף שאמור להיות המשך לסרט הזה. 8.5 מתוך 10.
סרט מעולה רצוי לראות באיימקס הטורף מושלם אפילו מצחיק עים העיניים שלו והשיניים כמו גם שאר היצורים בסרט
מנה גדולה מדיי של מדע בדיוני ילדותי בשבילי