6.6/10
לא הבנתי למה הביקורת של -סרט- החמירה כל כך.טולי כי למבקרי קולנוע יש קריטריונים שלנו אין. לא ראיתי את המחזה של איבסן ולכן לא עשיתי השוואה בין המחזה והסרט. פשוט נהניתי מסיפור טוב על יחסים בתוך משפחה. המשחק היה לדעתי סביר בהחלט ולכן נתתי לסרט ניקוד גבוה
סרט אוסטרלי מעולה.על טרגדיות משפחתיות,על ילדים שמשלמים בטעויות הוריהם, וחשוב לתת קרדיט למשחק מצויין,משכנע.
עיבוד חופשי למחזהו של הנריק איבסן "ברווז הפרא" מהמאה ה 19, המחולק לאפיזודות באמצעות העריכה. מעניין לראות את הקשר שבין מחזה תיאטרוני לעיבוד קולנועי, כשהשיא הוא ביצירת מעין יער בזעיר אנפין, עבור בעלי החיים, השוהים במעין "דיורמה", בהקשר של מציאות קולנועית וחוץ-קולנועית. צילומים איטיים ומרשימים של גזעים עבותים/ כרותים, הנהפכים לקרשים, בעולם שקרי ומלאכותי. הסרט הוא יצירת מופת מכובדת, ופס הקול מרטיט (במיוחד הצ''לו בעל הקול האנושי, והשירה הדתית לקראת הסוף). כל הכבוד ליוצרי הסרט, שהלכו בעקבות קלאסיקה אלמוותית. כדאי למבקרים לטרוח ולהכיר את המקור, לפני שניגשים לשפוט יצירת אמנות מרשימה שכזו, הנשענת על מקורות מוקדמים, וזאת- על מנת שלא להתבזות.
לא מבינה את הביקורת השלילית שהסרט זכה לו.ההתחלה איטית ולא לגמרי ברור מה קורה. לקראת אמצע הסרט יש תפנית דרמטית והדמויות מתגבשות עד לסוף הטראגי הבלתי נמנע.כדאי לראות בסבלנות כי הסרט איכותי
ממש לא מומלץ - הביקורת של מור קומפני מדויקת. סרט סתמי ומתסכל. המניעים והפעולות של הדמות הראשית לא ברורים ומעצבנים, ומהלכי העלילה צפויים לחלוטין. המשחק הטוב לא מחפה על הבנאליות המוחלטת. ג''פרי ראש, שהוא שחקן נפלא, מופיע בסרט בערך עשר דקות בסך הכל והתפקיד שלו סתמי לחלוטין כך שאין שום הצדקה להתשתמש בשמו כדי לקדם את הסרט. לצערי זה היה פשוט בזבוז זמן של שעה וחצי. לא מספק אפילו כסרט טלויזיה.
הבת. נורא ואיום, גיבוב שטויות של תסריט מקוטע וידוע מראש. ממליץ כי בתי ספר לקולנוע יקרינו סרט זה כדוגמא מה לא לעשות.צר לי על השחקנים הטובים, התבישתי בשמם.
לא מתאים למי שהולך לסרטים למטרות בידור בלבד. סרט איטי . צריך קצת סבלנות להבין מה הסוד שמסתתר בסרט. יש שיראו בסרט קינאה או נקמה. אני ראיתי מישהו שלא טוב לו ואז הוא לא מהסס להרוס לאחרים שטוב להם בשם האמת...