6.7/10
באתי בלי ציפיות ויצאתי פעור פה. במהלך עשרות השנים האחרונות נעשו כמה סרטים על קינג קונג וחשבתי לעצמי מה עוד אפשר לחדש. הסרט הזה החזיר אותי למשך כמעט שעתיים לילדות ולסרטים שאהבתי. בשלהי מלחמת וייטנאם יוצאת משלחת לאי מסתורי כדי לחקור אותו. לצורך אבטחתם מתלווים אליהם כוחות צבא ארה"ב שזה עתה סיימו את תפקידם במלחמה. כבר עם הגעתם לאי הם נתקלים בקונג אדיר המימדים. אבל מסתבר שיש שם עוד הרבה יצורים מוזרים ומסוכנים וגם שבט אבוד שאליו הצטרף חייל אמריקאי שהלך לאיבוד במלחמת העולם השנייה. האפקטים מדהימים וברור שלראות בקולנוע זה מעצים אבל גם בטלויזיה זה בסדר. המסר הוא , שהבן אדם יכול להתנהג כחיה וחיה יכולה להתנהג באנושיות. או במילים אחרות, הבן אדם הוא החיה הכי מסוכנת.
האפקטים בסדר... את לוקי תמיד כיף לראות... פה ושם מותח. זהו. כל השאר סתם ממש.
סרט אקשן נחמד... האמת שלא התלהבתי אין כלום מיוחד.
תסריט פשוט מדי אבל סרט טוב בסהכ
סרט הרפתקאות מצויין כולל אפקטיים יחודיים ומתח לכל האורך לא סרט המשך לקינג קונג אבל מבוסס על התמודדותו של צוות המגיע לאי שלא נחשף מעולם עם חיות ענקיות דוגמת קינג קונג , לטאות וחיות אחרות. שווה לראות
לפני חודש בברלין חיפשתי סרט פעולה באנגלית. מצאתי בסוני סנטר את קונג שהיה האלטרנטיבה הכי טובה ואפילו בתלת מימד. ענה על הציפיות
הגעתי לסרט בציפייה שאכן ככה הוא יראה ולכן לא התאכזבתי, עלילה צפויה למדי. עתיר אפקטים! קונג נראה מדהים!
סרט נחמד , משחק טוב של טום הידלסטון ו סמואל ל ג''קסון
סוף סוף הגיע סרט אפקטים שראוי לראות. אומנם מי שמחפש עיניין רב ועלילה מפותלת לא ימצא אותה פה אבל פנטזיית אקשן קייצית בהחלט כן. לציין לטובה: אפקטים בתלת מימד,פעולה סוחפת עם פיצוצים ותמרות עשן, שחזור נחמד לאווירה של 1973 עם מוסיקה תואמת. וגם את סמואל ג'קסון בחזרה בתפקיד נושך ומוביל. נציין לרעה: עלילה טפשית לא אמינה ,רוב הדמויות בסרט שטחיות. וקו מאוד ברור של הסיפור על גבול השממון. לסיכום נחמד וקליל ובהחלט אפשר לצפות המשכון ,הרמז נמצא בסיום הסרט, ללכת ולו רק בגלל האפקטים והצילום.
שבוע שביעי שעה22:00 בלילה האולם מלא זה אומר שסרט ממש טוב. אני מאוד אהבתי את הסרט, השחקן הראשי (לוקי) צריך להיות הגיימס בונד הבאה יש לו את הלוק את המשחק מושלם . השחקנית יותר כמו פוסטר אבל פוסטר ממש יפה (מחכה כבר לראות אותה בקפטן מרוואל ) עלילה סבבה ביצועים מעולים כל שחקן משרת את המשחק שלו בצורה מעולה בקיצור ללכת לראות את הסרט
סרט טוב אך אלו שהתאהבו בקונג בגלל הסרט הראשון שעשה הכל על מנת להגן על בחורה יתרגשו פחות בסרט הזה כיוון שפה מדובר על סרט שונה עם עלילה מאוד מושקעת, בסרט הזה יהיה קצת מדע בדיוני (האויבים של קונג) אך מי שבא לראות גורילה בגודל של בניין בקולנוע שלא יעז להתלונן על כך. בסך הכל סרט טוב, לא וואו גדול אבל בהחלט שווה וצריך לראות.
סרט עם אינסוף אפקטים מדהימים, שחקנים מדהימים. אבל - העלילה מאוד בינונית וצפויה. יותר מזה, הסרט לא מתקדם לשום מקום. כל זה רק גרם לי להתגעגע לסרט מ2005 שהיה הרבה יותר מעניין ומסקרן. הסרט הזה הוא ההפך ממסקרן, אלא אם כן באתם לבחון את האפקטים הוויזואלים של הוליווד.
הבעיה בסרטים כמו קונג היא שהוא מצטרף לרשימה ארוכה מאוד של סרטים שמתחילים טוב ממשיכים נפלא ובשלב מסויים לקראת הסוף מתחילים ''''לזרז'''' את הסרט בצורה שמאוד מזלזלת בצופה עם זאת השחקנים היו מעולים , טום הידלסון וברי לארסון זהרו
מאכזב מאד! הקטעים הטובים הם בטריילר לבד. בסרט מומלץ יותר לילדים ונוער, האפקטים טובים למרות שראינו בתלת מימד ולא היה בזה צורך מיוחד. עלילה סתמית לחלוטין ומשעממת שלא מחזיקה את כל הסרט. יצאנו בתחושת אכזבה. חבל, היה נראה סרט ממש טוב עם הרבה פוטנציאל, שחקנים טובים. לא חובה בכלל.
מבחינת תלת מימד ואפקטים- אחד הסרטים הכי מושקעים שיצא לאחרונה! איכות תלת מימד מדהימה ושימוש באפקטים בצורה נהדרת. מבחינת עלילה- הסרט לא מספק איזה עלילה מיוחדת שמכניסה למתח או מרתקת באופן מיוחד, אולם התלת מימד והאפקטים מחפים על העלילה הלוקה. אם הולכים לראות- אז רק בתלת מימד אחרת לא בטוחה ששווה לבזבז את הזמן והכסף על הצפייה.
מותחן פעולה/הרפתקאות עם עלילה טפשית, אך עשיר באפקטים ויזואליים בקטעים מסויימים
איזה כיף של סרט, אקשן, פיצוצים, מלא אנשים מתים, שחקן מסוקס בבגדים צמודים, שחקנית חתיכה בגופיה וקונג חתיך אחד. ויש קטע אחרי הרולר.
סרט כיפי, מהנה ודי טוב !!! רוב השחקנים מעולים, הצילום מרהיב, הפס-קול נהדר ומתאים מאוד לאווירה ולתסריט, האפקטים עוצרי נשימה, האקשן מהפנט, ה-IMAX מוסיף המון לחווית הצפייה, התלת-מימד עמוק וסוחף ורוב הדיאלוגים מעניינים במרביתם אבל התסריט והעלילה לפעמים לא הכי מעניינים, צפויים ואפילו לפעמים קלישאתיים. בקיצור, סרט פופקורן קליל, שאם רואים, אז כבר ב-IMAX. כדאי לראות !!!
פשוט סרט מעולה, מתאים מאוד לצפייה ב-3D אך גם בהקרנה רגילה מהנה במיוחד. עלילה מעניינת במיוחד ואפקטים ברמה גבוהה במיוחד
סרט ממש מרהיב ויפה,הלכנו בהקרנת בכורה וממש התלהבנו מהאפקטים המרהיבים,וקינג קונג שעשו אותו כול כך ענק. ההתחלה הייתה קצת משעממת כדי להבין תסיפור אבל שטויות. נהנתי מכול רגע ולא מצטער ששילמתי כרטיס לסרט. ממש ממליץ למי שעדיין לא ראה!