6.8/10
אנימציה מעולה וסצנות אקשן סוחפות אבל העלילה די ילדותית, צפויה וחסרת מקוריות. גם וויל סמית לא הציל את הסרט מבחינתי. מומלץ בעיקר לילדים!
ראיתי את הסרט עם שתי הבנות שלי. הן מאוד נהנו. גם אני. סרט מצחיק ומעניין לכל אורכו.
סרט כייפי ומהנה לילדים ואפילו גם להורים
וואו !!! כמה נהניתי מהסרט הזה וגם הבן הקטן שלי בן ה- 10. בדיוק כמו שהמבקר כתב, מגניב ומשעשע. מומלץ בחום.
סרט כיפי קליל ומשעשע, הייתי עם ילד בן תשע וילדה בת ארבע עשרה, צחקנו המון. צפינו בסרט המדובב והדיבוב מעולה.
סרט סביר ושגרתי. האנימציה נהדרת, הדיבוב העברי מפתיע ולא רע בכלל, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה הקלילה, סצנות האקשן סוחפות ומהנות, הבדיחות טובות ומצחיקות, המסרים חשובים וחינוכיים והדיאלוגים קלילים ושנונים אך התסריט והעלילה צפויים מאוד, חסרי מקוריות, די גנריים, די ילדותיים (בכל זאת סרט ילדים), לא תמיד מעניינים במיוחד ולא מרשימים במיוחד. בקיצור, בעיקר ילדים. השאר, לא חובה בכלל.