הבמאי רוברט רודריגז הוא במאי שלוקח מעט כסף משקיע בצורה נכונה והופך אותו לאוצר. רודריגז, שלא מכבר ראינו את סרטו "היו זמנים במכסיקו" ביים בשנת 2001 בתקציב יחסית קטן של 35 מיליון דולרים, את "ספיי קיד". הסלוגן טען כי מדובר ב"מרגלים אמיתיים...רק קטנים יותר". הסרט זכה להצלחה כבירה והכניס 112 מיליון דולרים. סרט ההמשך, "ספיי קידס 2" שנעשה שנה מאוחר יותר, זכה לתקציב של 38 מיליון דולרים ו- 85 מיליון דולרים הכנסות, רק בתחומי ארצות הברית. השנה חוזרים הילדים בפעם השלישית. התקציב, 38 מיליון דולרים, ההכנסות 111 מיליון דולרים, הטריק, סרט בתלת מימד.ספיי קידס 3 מתחיל כסרט רגיל לכל דבר אך לאחר כעשר דקות מתבקש הקהל על ידי אחד מכוכביו הצעירים של הסרט להרכיב את המשקפיים התלת ממדיות ולהתחיל ליהנות מהחוויה הקולנועית אשר הרבה זמן כבר לא נראתה על מסכי הקולנוע. המשקפיים גורמות לצופים לרצות לגעת בדמויות ולהרגיש שהם חלק בלתי נפרד מהסרט.
חברת ההפצה "פורום פילם" הזמינה כבר למעלה ממאה אלף זוגות משקפיים ותחלק אותם לצופים הישראליים שיוכלו לראות את הסרט החל מ- 4 בדצמבר ולאורך כל תקופת חג החנוכה. נזכיר כי בסרט, לצד הילדים, מופיעים כמה מכוכביה הגדולים של הוליווד. שחקנים כמו ג'ורג' קלוני, אנתוניו באנדרס, סלמה האייק וסילבסטר סטאלונה החליטו להשתעשע בעשיית הסרט המטורף הזה. לחצו על התמונה בכדי להגיע לעמוד בו תוכלו לראות את הבקרוב של הסרט.