חדשות טלוויזיה / סדרות

שאולי יגיע לארה"ב? הסדרות הישראליות שהיינו רוצים לראות בגרסה אמריקאית

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הבאנו להם את "הומלנד" ו"אופוריה" שנהפכו ללהיטים וגם את "פאודה" שבגרסה המקורית שברה את נטפליקס ו"הבנים" שהפכה לסדרה הלא דוברת אנגלית השנייה בתולדות HBO. בשנים האחרונות נראה שהרבה חברות הפצה אמריקאיות עושות בינג' על סדרות ישראליות ומנסות לראות כיצד להעביר אותן לאמריקה. כדי לסייע במשימה, הכנו 6 הצעות עבור הסדרות הישראליות הבאות שהיינו רוצים לראות באנגלית
שש פעמים (מבוססת על הסרט הנושא את אותו השם)

רשת: נטפליקס

שחקנים: מייזי ויליאמס(ג'סי\גילי), אוסטין באטלר, ברנדון פלין, קת'רין לנגפורד.

העיבוד הראשון ברשימה שלנו מבוסס דווקא על סרט קולנוע שאותו ביים יונתן גורפינקל ב-2013, עוד טרם פריצת #MeToo לתודעה, וגולל את סיפורה של גילי, תלמידת תיכון חדשה בעירה שבמשך 6 מפגשים מחוץ לבית הספר מנצלת את גופה כדי להתקדם במעמד החברתי ומידרדרת בעקבות הליכתה אחר הבנים המקובלים בשכבה.

בעוד שהסרט התמקד בעיקר בדמותה של ג'סי, מיני-סדרה זו עוקבת אחר אותם שישה מפגשים, כשכל פרק מתאר כל מפגש מזווית הראייה של מספר נערים ונערות. אנו גם רואים מספר דמויות שכן מצליחות להתחבר לג'סי למרות הסטטוס החברתי שלה כ'זורמת' וגם רואים את הצד של מלכי הכיתה (אוסטין באטלר וברנדון פלין), בנוסף לעוד סיפורי משנה שקורים במקביל לסיפורה של ג'סי.



הקבינט (מבוססת על "הפרלמנט")

רשת: CBS

שחקנים: מרטין שין, לורנס פישבורן, סטיב בושמי.

הרבה זמן לא ראינו סדרה תוצרת ארה"ב בכיכובם של קאובויים אמריקאים מהסוג הישן שמנסים להסתגל לעולם המודרני. בעוד שהסדרה של 'קשת' עקבה אחר חבורת בני גיל הזהב שמתכנסים בבית קפה וחולקים דיונים וחוויות, הגרסה שאנחנו מציעים הינה סדרה מוקומנטרית (בדומה ל'משפחה מודרנית' ולפרקים מסוימים בסדרה הישראלית), אשר עוקבת אחר שישה גיבורים יוצאי צבא ששרדו ביחד מלחמות, מהפכות, גירושין ותחלופת משפחות אך הפעם הם צריכים להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלהם עד כה - התמודדות עם העולם המודרני.

לששת הגיבורים אין נכדים ואין ילדים, הם נמצאים כמעט לבדם בעולם ביחד עם נשותיהן ה"נחמדות" ואמריקה חדשה שאותה הם כבר לא מזהים. הם מוצאים נחמה בבית הקפה בו הם יושבים במקום הקבוע עם החברים הקבועים שלהם ומדברים על נושאי היום הקבועים.

[*]

פולישטיין (מבוססת על "פולישוק")

רשת: NBC

שחקנים: מתיו ברודריק (רובי פולישטיין\פולישוק), ג'רמי פיבן (מנפורט\קוזו), טראג'י פ. הנסון (רג'ינה גייטס\סולי) וגם אלק בולדווין (דונלד טראמפ).

אחת הסדרות המתוחכמות והרלוונטיות ביותר שנוצרו בארץ הינה הקומדיה הפוליטית "פולישוק" שנחשבה בעבר למוקצנת, אך כיום לאור המתרחש בפוליטיקה שלנו נדמית כמעודנת ביותר. ובכן, האמריקאים ידועים בהיותם קיצוניים ביותר ואם צפיתם בסדרה הנוראית "קריקטורה של נשיא", כנראה כבר הבנתם שאין להם בעיות לצחוק על הנשיא שלהם. רובי פולישטיין הינו החבר הנשכח ביותר במפלגה הרפובליקנית אשר נבחר באופן מפתיע ע"י דונלד טראמפ בעצמו להחליף את מנהל המשרד לקידום חברתי לאחר שהקודם נעצר בחשד לאונס. פולישטיין הנרגש מבין כי נהפך לשעיר לעזאזל כאשר סקנדלים גדולים נופלים על משרדו, אך למזלו הוא פוגש ברג'ינה גייטס, אישה אפרו-אמריקאית המתנגדת נחרצות לממשלתו של טראמפ. גייטס נהפכת ליועצת החדשה של פולישטיין והשניים סוללים את דרכם בפוליטיקה המודרנית של ארה"ב.



השמינייה

רשת: דיסני+

שחקנים: זאכרי קווינטו (ד"ר רוברטו), ג'ון צ'ו (ד"ר ניאו), לילי (קוני בריטון).

"השמינייה" הייתה, ולדעת כתב זה גם תישאר, מסדרות הנוער הישראליות המוצלחות ביותר שאי פעם נוצרו על גבי המסך הקטן. יחד עם זאת, הגרסה האמריקאית שאנו מציעים היא שונה לא מעט. "השמינייה" עוקבת אחר דוקטור ניאו המקבץ קבוצת ילדים בני 12 (לשם שינוי) בעלי גלי מוח מיוחדים בשם למדא, המאפשרים להם לחשוב בצורה מתקדמת בהרבה יותר מאשר אדם רגיל. ניאו מוביל את השישייה למעבדה סודית הממוקמת מתחת לבית ספרם ובה הוא מאמן אותם להפוך ל'שישייה', קבוצת ילדים אשר תשתמש במוחם על מנת לעזור לפתור תעלומות שהחברה הרגילה לא מצליחה לפתור, וכשצריך גם להציל את העולם.

להפתעתו, הוא מגלה שלילי, ידידה מדענית מבריקה שהלכה לעולמה זה מכבר, שולחת אליו את שני ילדיה, גם הם נושאים עימם למדא. מה שהוא לא יודע הוא שמדובר בשני אנדרואידים אנושיים לחלוטין אותם יצר בן לאחר שתכנן זאת בצעירותו עם ניאו ומדען שלישי. אותו מדען שלישי יודע את סודם של שני האנדרואידים והוא שואף לנצל את גלי הלמדא בכדי לשלוט בעולם. נכון, שמו של המדען הוא רוברטו. הסדרה עוקבת אחרי האנדרואידים שלומדים להסתגל לעולם החדש, להתמודד עם האחראיות של 'השמינייה' ותוך כדי גם להתבגר כמו ילדים רגילים.

[*]
בנגקוק (מבוססת על "נוייורק")

שחקנים: נואה סנטינאו (דניאל בארזיני\יוסי), אלכסנדרה דדאריו (אמיליה\ענת), ג'ק גליסון (ג'ייסון\לירון). בתפקיד אורח: אל פצ'ינו (דון בארזיני\ג'קי אלחריזי).

יוסי אלחריזי הצליח לברוח מהארץ לכיוון ניו-יורק, אך לא התנער מהצרות של משפחת הפשע שלו. מה שכן, הוא הפך לגיבור של אחת מסדרות הפשע המבריקות של ימינו בישראל (לפחות בעונה הראשונה). וכמו שאנחנו נהנים להבריח את הצרות שלנו לארצות הברית, האמריקאים נהנים מאוד להבריח את הצרות שלהם לתאילנד ובמיוחד לעיר הפשע - בנגקוק.

לאחר שאביו נכנס לקומה, דניאל בארזיני נמלט משני אחיו ועולה משיקגו על טיסה לבנגקוק. בעוד שהוא מתחבר לקבוצת אמריקאים שמנסים גם כן להשאיר את הצרות מאחור, לא עובר זמן רב לפני שהוא הולך בעקבות משפחתו ופותח ארגון סחר בסמים בכדי להרוויח כסף בעיר הפשע. העסק מצליח אך אתו גם מגיעות צרות נוספות כשלאוזני משפחת בארזיני מתחילות להגיע שמועות לגבי מקום הימצאו.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ הפרלמנט (עמוד סדרה)
חץ ניו יורק (עמוד סדרה)
חץ שש פעמים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט