חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יאיר הוכנר, עורך מדור ביקורות הקולנוע ומבקר הקולנוע הראשי של האתר מזה 20 שנה, ממליץ על הסרטים שכדאי לראות באולמות הקולנוע וגם בטלוויזיה בבית, והפעם: הסרט החדש של מארוול "אנטמן והצרעה: קוואנטומניה", דרמת בית המלוכה "קורסאז'" בכיכובה של ויקי קריפס, הסרט הקוריאני "החלטה לעזוב" של פארק צ'אן-ווק, הקומדיה הרומנטית של אמזון פריים "מישהו שפעם הכרתי" וסדרת האנימציה "The Legend of Vox Machina"
החלטה לעזוב (בבתי הקולנוע ברחבי הארץ)

סרטו החדש של אמן סרטי המתח והאימה הקוריאני, פארק צ'אן-ווק, זכה בפסטיבל קאן האחרון בפרס הבימוי הטוב ביותר וניתן להגדירו כמחווה למותחנים הרומנטיים והפסיכולוגיים של אלפרד היצ'קוק שבהם לא ברור מי מקדים את מי - הבלש או העבריינית - במשחקי חתול ועכבר רומנטיים ומדממים. בלש משטרה מתאהב באלמנתו של איש שנהרג בתאונת טיפוס אבל האמנם הוא נהרג? או שנרצח?. הסרט באורך 138 דקות אולי היה יכול להיות קצר יותר, אבל חובבי הז'אנר בעלי אורך נשימה ואוהבי הקולנוע של צ'אן-ווק, יעברו חוויה קולנועית מענגת במיוחד.

מיועד: למעריצי הבמאי וכאלו שאוהבים מותחנים פסיכולוגיים מורכבים. 4 כוכבים



קורסאז' (בתי הקולנוע ברחבי הארץ)

ביוגרפיה לא שגרתית עכשווית המזכירה למדי את "מארי אנטואנט" של סופיה קופולה, אבל בלי הפאר האופנתי והתקציב הגדול. הפעם מדובר בסיפורה של הקיסרית האוסטרית אליזבת, שהייתה נערצת על ידי ההמונים אך לא סבלה את בעלה ורצתה לחוות את החיים האמיתיים ופחות לשרת את חצר המלוכה ולעמוד בתנאים הקשוחים שנדרשו מהעמדה.

הסרט הוא יצירה ראויה אך קצת מונוטונית אבל עם בחירות מוזיקליות מעולות ושחקנית אחת מאוד מרשימה, ויקי קרייפס ("חוטים נסתרים", "זמן"), שגם יזמה את הפרויקט והפיקה אותו. הבמאית מארי קרויצר דווקא מדגישה את העליבות והכיעור של חצר המלוכה ואת תחושת הדיכאון של הגיבורה בצבעים אפרוריים עם דגש על המחוך החונק את הגיבורה.

מיועד: לחובבי דרמות על חצרות מלוכה ומעריצי הסדרה "הכתר" ודומיהם. 3 כוכבים



אנטמן והצרעה: קוואנטומניה (בתי הקולנוע ברחבי הארץ)

הסרט, אשר פותח באופן רשמי את השלב החמישי ביקום הסינמטי של מארוול, מחזיר אל המסך הגדול את סקוט לאנג והופ ון דיין המוכרים יותר כ"אנטמן והצרעה". הפעם טעות מובילה את הצמד עם הוריה המדענים של הופ ובתו המרדנית של סקוט אל יקום הקוואנטום. היקום החדש מאפשר לנו ליהנות מעולם מרהיב במיוחד עם יצורים חדשים ומוזרים יותר מאי פעם. יש גם רשע חדש ורשע ישן, אבל הסרט עם כל הכבוד שייך בעיקר למישל פייפר כג'נט אמא של הופ והצרעה המקורית שהייתה לכודה ביקום הקוואנטום ומסתירה סודות ממשפחתה. הנוכחות המאוד מרשימה של פייפר משדרגת את הסרט. התוצאה מהנה אבל ממש לפי הנוסחה הצפויה של מארוול ולכן אין בסרט הפתעות שיהפכו אותו למיוחד.

מיועד: לאוהבי סרטי מארוול ואנטמן, וגם כאלו שמעריצים את מישל פייפר. 3.5 כוכבים



מישהו שפעם הכרתי (אמזון פריים)

כנראה לכבוד הוולנטיין דיי, חברת הסטרימינג הוציאה דרמה-קומית רומנטית המזכירה באופן מחשיד את הלהיט הקלאסי הבלתי נשכח "החתונה של החבר שלי". הפעם הבמאי הוא השחקן והבמאי הדי בינוני, דייב פרנקו ובתפקיד הראשי רעייתו במציאות, אליסון ברי החביבה, השניים גם כתבו את התסריט יחדיו.

העלילה מתארת את חזרתה לעיירה של במאית סדרת ריאליטי (סוג של "הרווק"), המבקרת אצל אמה אחרי ביטול הסדרה. קשר עם אהוב נעורים (גאי אליס החתיך) נרקם מחדש, למרות שזה עומד להתחתן באותו סופשבוע עם מישהי אחרת. בקיצור מקוריות זה לא הצד החזק של הסרט הדי שגרתי הזה אבל בזכות החן של כוכביו הוא סביר לצפייה.

מיועד: לאוהבי אליסון ברי ולמי שממש נואש לקומדיות רומנטיות לא רומנטיות. 2.5 כוכבים



The Legend of Vox Machina (אמזון פריים)

שתי העונות של סדרת האנימציה הפנטסטית למבוגרים הן חוויה אלימה, מצחיקה, מבדרת, סקסית, טיפשית וחכמה להפליא בו זמנית ובעיקר מספקת מדי פרק בידור מושלם לאוהבי הז'אנר. קבוצת גיבורים בעלי כישורים מיוחדים, רצון טוב ושלל בעיות אישיות מתאחדים כדי להציל את הממלכה מרוע והרס. בעונה הראשונה מדובר במכשפים רבי עוצמה ובעונה השנייה בדרקונים מרושעים תאבי זהב. על אף שהעלילה נשמעת מותאמת לילדים, הסדרה עמוסה באיברים מדממים קטועים, עירום, מין ושפה בוטה.

מיועד: לאוהבי סדרות פנטזיה באנימציה בני 18+. 4 כוכבים

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מישל פייפר
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט