חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: כל מה שרציתם לדעת על "רצח כתוב היטב 2"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב חוזר: נטפליקס משדרגת את לוח האנימציה המקורי לילדים עם שלוש סדרות חדשות, טריילר לסדרה החדשה מאת הרלן קובן - "הנעלמים", ארבע סדרות קומיות מבוטלות ע"י נטפליקס, טריילר לסדרת האנימציה הגאה בדיבובה של שר ומי יככב בסרט ההמשך של "רצח כתוב היטב"?
נטפליקס מכריזה על שלוש סדרות מונפשות לכל המשפחה

נטפליקס משדרגת שוב את לוח האנימציה המקורי לילדים - הפעם עם שלוש סדרות קומיות חדשות:

• A Tale Dark & Grimm – בהתבסס על סדרת הספרים הנמכרת ביותר של אדם גידוויץ, סדרת האנימציה עוקבת אחר הנזל וגרטל כשהם בורחים מהבית כדי למצוא הורים טובים יותר... או לפחות כאלה שלא יערפו להם את הראש. בעוד הנזל וגרטל עוזבים את הסיפור עצמו ומסתובבים באגדות קלאסיות אחרות של האחים גרים, מספרים בלתי צפויים מנחים אותנו במפגשיהם עם מכשפות, קוסמים, דרקונים ואפילו השטן עצמו. כשהאחים מסתובבים ביער שופע אויבים מאיימים, הם לומדים את הסיפור האמיתי שמאחורי הסיפורים המפורסמים, כמו גם כיצד לקחת אחריות על גורלם וליצור לעצמם סוף טוב. תאריך עלייה צפוי בנטפליקס ישראל: סתיו 2021.

כלבים בחלל - בעתיד הלא רחוק, כלבים משופרים גנטית נשלחים ברחבי היקום בחיפוש אחר בית חדש למין האנושי. זהו משחק קוסמי כלבלבי ענק, שכן הכלבים מחפשים כוכב לכת שיציל את האנושות ויותר מכך - הם חוזרים לבעליהם האהובים. בנטפליקס ישראל: סתיו 2021.

[*]

Super Giant Robot Brothers - סדרת אנימציה-קומית זו מאת היוצרים ויקטור מלדונדו ואלפרדו טורס ("אהבה, מוות ורובוטים", "ציידי הטרולים") עוקבת אחר שני רובוטים ענקיים שמגלים שהם אחים, כשהם מסייעים בהגנה על כדור הארץ מפני כוחות רעים בין-גלקטיים. בנטפליקס ישראל: סתיו 2022.

טריילר לסדרה החדשה מאת הרלן קובן: "הנעלמים" | Gone for Good

אחרי "אדם זר", "ביער" ו"התמימים" (כולם זמינים בנטפליקס ישראל), מגיעה האובססיה החדשה המבוססת על רב המכר של הרלן קובן. גיים לוקזי מתח קו תחת הטרגדיה הנוראה שפקדה את שני האנשים שהוא הכי אהב: סוניה - אהבתו הראשונה, ופרד - אחיו. עשר שנים מאוחר יותר נעלמה פתאום ג'ודית - ארוסתו. כדי למצוא אותה, גיים יצטרך להתמודד עם כל האמיתות שהסתירו בני משפחתו וחבריו, כמו גם אלה שהחליט להתעלם מהם. לטוב, אבל בעיקר לרעה. ביים: חואן קרלוס מדינה עם פינגן אולדפילד, ניליה הרזונה, גיים גואיס, ניקולה דובאשל, גארנס מארילייר. 13 באוגוסט, 2021, בנטפליקס ישראל.

נטפליקס מבטלת ארבע סדרות קומיות

שירות הסטרימינג הניף גרזן אכזרי במיוחד בסופשבוע וקצר את הסדרות: "דם חדש | The Crew" (הסתיימה לאחר העונה הראשונה), "הרמוניה משפחתית | Country Comfort" (הסתיימה לאחר העונה הראשונה), "מר איגלסיאס" (הסתיימה לאחר העונה השלישית) ו-"בונדינג" (הסתיימה לאחר העונה השנייה).

עם זאת, ובניגוד לסדרות אלו, נטפליקס חתמה על עסקת פיתוח עם קווין ג'יימס וצוות ההפקה של הסדרה "דם חדש" לפתח סדרה קומית חדשה, אשר ג'יימס יככב בה בתפקיד הראשי. נטפליקס אף חתמה על מיזם נוסף עם גייב איגלסיאס מהסדרה "מר איגלסיאס", שבה יצולמו מופעי הסטנד-אפ שלו בקיץ הקרוב. לבסוף, נטפליקס הסכימה לעסקת פיתוח עם יוצר הסדרה "בונדינג" - רייטור דויל - אם כי לא ידוע על פרטי העסקה. ולגבי חידוש? סדרה קומית אחת בלבד צלחה את להב הגרזן וקיבלה לאחרונה אור ירוק על ידי נטפליקס: "איך עושים את זה? | The Upshaws" תשוב לעונה שנייה.

כל מה שאנחנו יודעים על הסרט "רצח כתוב היטב 2"

למי שטרם עודכן בפרטים האחרונים, נטפליקס השקיעה הון עתק בהבטחת עתידו של הסרט "רצח כתוב היטב", והציבה אותו במערך התוכן המקורי שלה. סרט ההמשך מתוכנן להגיע מתישהו בשנת 2022, והנה כל מה שידוע נכון להיום: "רצח כתוב היטב 2" הוא סרט בלשי מקורי של נטפליקס, שכתב ומביים ריאן ג'ונסון. אמנם לנטפליקס לא היו זכויות בלעדיות על הסרט הראשון, אולם שירות הסטרימינג הוציא מאז 450 מיליון דולר (!) כדי להבטיח שיהיו לו זכויות בלעדיות להמשכונים (כולל חלק 3). הצילומים לסרט החלו למעשה ב-13 במאי 2021, ונערכים ממש בימים אלו ברחבי יוון. ב-28 ביוני, ג'ונסון פרסם בטוויטר כי "הצילומים החלו תוך מחשבה על כל תושבי יוון, ועל כך שנתנו לנו לעשות את כל הרצח הזה על החופים השלווים שלהם".

רוצים לדעת מי יופיע בסרט? הנה הרשימה: דניאל קרייג ישוב ויופיע בתפקידו כבנואה בלאן. דייב בטיסטה - כוכב "שומרי הגלקסיה" ו-"צבא המתים" של זאק סניידר היה הליהוק החדש הראשון לסרט. אדוארד נורטון - כוכב "מועדון קרב" ו-"אמריקה X" לוהק ב-11 במאי. יום למחרת הצטרפה ג'נל מונה לצוות השחקנים ההולך וגדל. ג'נל ידועה בשורה של סרטים זוכי פרסים, כולל "מאחורי המספרים" ו-"אור ירח". עוד הצטרפו במהלך מאי ויוני: קתרין האן ("וונדה ויז'ן"), לסלי אודום ג'וניור ("המילטון"), קייט הדסון (כמעט מפורסמים" ו-"איך להיפטר מבחור ב-10 ימים"), מדלין קליין, שמככבת בימים אלה ב-"חופים של סודות" של נטפליקס וג'סיקה הנוויק, שכיכבה בסדרה "איירון פיסט" של נטפליקס.
מעט ידוע על עלילת הסרט ומה חוקר הפעם הבלש בנואה בלאן. ג'ונסון הצהיר כי מלבד חזרתו של דניאל קרייג, זה יהיה הקשר היחיד לסרט הראשון. פירוש הדבר כי משפחת ת'רומבי לא תופיע בשום צורה שהיא. בראיון טלוויזיה אמר ג'ונסון: "במוחי, אני אפילו לא חושב על זה במונחים של סרט המשך. מאז שהתחלנו לעבוד על זה אמרתי, 'אנחנו יכולים להמשיך בזה באותה צורה שאגאתה כריסטי כתבה אסופת רומנים על הרקול פוארו. זאת אומרת, נעשה את זה עם בלאן ונמשיך לעשות עוד תעלומות, אבל עם צוות שחקנים חדש לגמרי, מיקום חדש לגמרי, תעלומה חדשה לגמרי".

[*]

טריילר מונפש לחודש הגאווה: כוח Q: גאוות יחידה

לעולם אל תסתירו את מי שאתם. אלא אם כן אתם סמויים... כוח Q הוא חטיבת הריגול הקווירית הראשונה, סוכן חשאי נאה יוצא להרפתקאות מסעירות עם צוות של מרגלי-על מהקהילה הלהטב"קית. שר וכן שון הייז הם שניים מהכוכבים שמדבבים את הדמויות. 2 בספטמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.



לדייט כזה חייתי עוד לא יצאתם...: חיות דייטים | Sexy Beasts

סדרת ריאליטי בריטית על נישואין ורומנטיקה. בתקווה להיפרד מדייטים שטחיים, רווקות ורווקים אמיתיים מתאפרים ומרכיבים פרוטזה חייתית משוכללת כדי להעמיד במבחן - האם מדובר בכימיה אמיתית? 21 ביולי, 2021, בנטפליקס ישראל.



נטפליקס מפיקה עונות חדשות של הסדרה המונפשת "ג'וני טסט"

סדרת האנימציה הפופולרית "ג'וני טסט" חוזרת עם עונות חדשות לגמרי לנטפליקס. הסדרה רצה במשך שש עונות בין השנים 2005 ל-2015, ושנים רבות הועלו השערות על חזרתה. מוקדם יותר השנה פורסם, כי נטפליקס החזירה את התוכנית לשתי עונות נוספות וכן ספיישל אינטראקטיבי. בעוד שמבחינה טכנית, מה שישודר בקרוב נחשב לעונה 7, נטפליקס ממתגים אותה כעונה 1. בישראל, שלוש העונות הראשונות שודרו באנגלית (2007-2009), ואילו העונה הרביעית דובבה לעברית ב'ניקלודיאון' והעונה החמישית דובבה בערוץ הילדים. 16 ביולי, 2021, בנטפליקס ישראל (עם תרגום / דיבוב לעברית).

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ רצח כתוב היטב (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט