יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של mako, הודיע על שורה של מינויים חדשים ושינויים ארגוניים בזרוע הניו מדיה של "קשת" -
שלומית אברהם תמונה לעורכת האתר, זיו רוזן ימונה למשנה למנכ"ל בתחום העסקי, במקביל לרוית אלמוג, האחראית על תחומי ההפקה וכח האדם, נועם ברגלסון, שניהל את הפיתוח העסקי של mako מיום הקמתו, יקודם לתפקיד מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת.
"מדובר בהתאמה של המבנה הניהולי להיקף פעילויות הקיימות והעתידיות של mako, היקף ומגוון שלא העזנו לדמיין כשיצאנו להרפתקה המרתקת הזאת לפני שלוש שנים וחצי."
[*]
שלומית אברהם, עורכת mako חדשות, תמונה לעורכת אתר mako, לאחר שאסף מצנע הודיע על סיום תפקידו בשבוע שעבר.
בנוסף הודיע נתן על צירופו של זיו רוזן, עד לאחרונה המשנה למנכ״ל לוגיה, לתפקיד משנה למנכ״ל "mako", במקביל לרוית אלמוג המשמשת כמשנה למנכ"ל בשנה האחרונה.
בשנה האחרונה רשם mako גידול של כ-20% בהיקף הגלישה, ונכנס לשורה של מיזמים עסקיים (StyleRiver, buy2, screenz) במקביל לפעילות ענפה בתחומי האפליקציות לסמארטפונים וטאבלטים.
לאחרונה רכש mako את אתר המוסיקה שירונט, שמצטרף לקבוצת אתרי הלווין הכוללים את אתר האופנה FASHION FORWARD, אתר החיילים פז"ם, אתר האוכל "אוכל טוב", אתר הקומדיה "ביפ", אתר ההריון והלידה "9 חודשים", אתר הילדים "מקולנד", אתר חדשות הביזאר HIX ואתר עיצוב הבית LIVING.
בנוסף השיק mako לפני שלושה חודשים את - "m" מגזין סוף השבוע שלו, שמצליח למשוך קהל של מאות אלפי קוראים מדי שבוע.