שומר הראש והמתנקש ביקורת סרט

The Hitman's Bodyguard Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "שומר הראש והמתנקש":
"מזכיר את סרטי "נשק קטלני" ודומיהם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Hitman's Bodyguard
משחק ריאן ריינולדס, סמואל אל. ג'קסון, גארי אולדמן במאי/ת ג'ף וודלו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לשומר הראש והמתנקש מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"יומית משעשעת"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע61.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
צמד השחקנים ראיין ריינולדס וסמואל ל. ג'קסון כבר הוכיחו שמעבר להיותם שחקני קולנוע ורסטילים, הם מסוגלים לגלם גם דמויות דרמטיות. הם בעיקר מוכרים בזכות כישוריהם הקומיים בשלל סרטי פעולה משעשעים שלא ממש לוקחים את עצמם ברצינות. השילוב של שניהם יחד מספק לקהל הצופים 118 דקות של ניקוי ראש עם שלל סצנות שמצליחות לעלות חיוך על השפתיים ולפעמים אפילו להצחיק. הבמאי האוסטרלי פטריק יוז מתמחה בסרטי פעולה והסרט הזה מכיל מספר סצנות מרדף ופעולה כיפיות כאשר הוירטואוזית מביניהן מתרחשת על רקע רחובותיה הציוריים של אמסטרדם.הציפייה היחידה שלי מהסרט "שומר הראש והמתנקש" הייתה לשכוח לכמה רגעים את המתחולל בעולם והתוצאה בהחלט מספקת את הסחורה. לפעמים לא צריך יותר מזה. גם יומית אחת סבירה בקיץ יבשושי כמו זה היא סוג של נחמה. העלילה הטיפשית להחריד גורמת לכך שמי שבעבר היה שומר הראש המבוקש בעולם מקבל על עצמו משימה חדשה שאולי תציל את הקריירה הדועכת שלו. המשימה היא לאבטח מתנקש המשמש עד נגד דיקטטור רצחני בבית המשפט של האג. אותו בית משפט שראש ממשלת ישראל, רודן בהתהוות, כל כך חושש ממנו. המשימה של שומר הראש (גילומו של ריינולדס) היא להביא את המתנקש (בגילומו של ג'קסון) לבית המשפט בלי שעשרות מתנקשים מטעם אותו דיקטטור יתנקשו במתנקש.
את "Red Hill", סרטו הראשון של הבמאי פטריק יוז, מאוד אהבתי ובין היתר הוא ביים גם את "הבלתי נשכחים 3" הנשכח. בסרטו השלישי הוא לקח על עצמו את המשימה להביא למסך את קומדיית הפעולה הזאת, הנשענת בעיקר על הכימיה של ריינולדס וג'קסון שהגיעו לבצע את העבודה ולבדר את קהל הצופים. גונבת את ההצגה היא דווקא סלמה הייק המגלמת את בת זוגו של ג'קסון. גרי אולדמן הגיע לקבל צ'ק ולגלם את הרע במבטא מזרח אירופאי. פנים מוכרות נוספות בסרט המורכב מצוות בינלאומי הם: אלודי יאנג (אלקטרה מהסדרות "The Defenders" ו"דרדוויל"), ריצ'רד אי גרנט הבריטי ("לוגאן"), חואקים דה אלמדה הפורטוגזי ואורי פפר הישראלי, יחד עם עשרות שחקני משנה ופעלולנים הנראים מזרח אירופאים או מדברים במבטא מזרח אירופאי ומנסים לחסל את גיבורי הסרט.הסרט מזכיר במקצת את הכימיה שהיתה בין מל גיבסון ודני גלובר בסרטי "נשק קטלני", אבל בסרט זה היוצרות מתהפכות. אם גיבסון היה הפרוע וגלובר היה המבוגר האחראי, בסרט הזה ריינולדס הצעיר והלבן הוא המבוגר האחראי ואילו ג'קסון האפרו-אמריקאי והמבוגר בצמד הוא הפרוע נטול הרסן. ההומור הבסיסי, העלילה הפשוטה וסצנות הפעולה האלימות אך המבדרות מצליחות להפוך את הולנד השלווה לזירת אקשן רועשת ומבדרת.
שומר הראש והמתנקש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nadavגיל: 1502/01/2021 22:44:05
8/10אייקון ציון
סרט מצחיק ומשעשע מעביר את הזמן המשחק של ריאן וסמואל מדהים ומצחיק בין הסרטים המצחיקים שראיתי
שם: Jason Stathamגיל: 2703/09/2018 08:14:51
8/10אייקון ציון
הסרט הזה הוא ההגדרה המדויקת של יומית ראויה.
שם: אבו עמיתגיל: 5105/08/2018 10:34:11
8/10אייקון ציון
אם מתעלמים מהעלילה המופרכת - סרט אקשן משעשע. משחק לא רע, שחקנים טובים, אפקטים טובים, בהחלט חביב. העלילה מופרכת בעליל, חוסר הגיון בולט, אבל יאללה- פיצוצים, יריות, אחלה שחקנים, צחוקים... מה רע ?
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט