בשנת 1971 יצא הסרט "תפוס את קרטר" לאקרנים, ובו כיכב מייקל קיין בתפקיד הגנגסטר החוזר לעיירת הולדתו לאחר מותו הפתאומי של אחיו בנסיבות לא מובנות. הסרט היה פרובוקטור לא קטן בזמנו, וכעת הוחלט לעשות לו עיבוד מחודש. עד כאן הכל טוב ויפה. מכאן ואילך העסק לובש צורה מאד רעה.סילבסטר סטלון משחק את קרטר, גובה של המאפייה, אשר התנתק מאחיו ומשפחתו במשך כ- 5 שנים, וכעת חוזר לעיר בה גדל, לאחר שאחיו מצא את מותו בנסיבות מסתוריות. הוא מתעמת מחדש עם דמויות פשע בעברו, וכן עם אלמנתו של אחיו ועם בתה המלנכולית (רייצ'ל לי קוק). בניסיונו לתור אחר נסיבות מותו של אחיו, הוא נסחף למעגל של דמויות שמשטות בו שוב ושוב, והוא מתחיל לחוג במעגלים סביב עצמו, תוך שבבית העניינים במאפייה מתחממים.
פרסומת
אשר יגורתי בא לי. כבר כשלקחתי את הסרט, והתבוננתי בקאסט, וכאשר חיברתי את זה עם העובדה התמוהה שהסרט לא יצא כלל לאקרנים למרות הקאסט, היה ברור לי שטוב לא יצא מזה. אבל מאחר וצריך להשאיר את הראש פתוח, נתתי צ'אנס, וכמובן שהתאכזבתי. משחק גרוע במיוחד של סילבסטר סטלון, בצירוף תסריט גרוע וחיוור, ובימוי חסר מעוף וטכני, יוצרים סרט שפשוט אי אפשר להתקשר אליו. הבמאי התחבט יותר מדי בטכניקות מצלמה, כך נראה, ושכח את השחקנים והסיפור. גם סילבסטר סטלון נראה מאולץ ומיכני משהו בתפקיד, אשר הנו תפקיד אופי במהותו, ונראה כי הפורטרט של מטיף צדקן וכומר רחמן לא הלמו אותו.נקודת אור יחידה בסרט היא דווקא רייצ'ל לי קוק - שחקנית צעירה ובעלת יופי מיוחד, שהפגינה משחק ראוי (אם כי לא מדהים) , בתפקיד בתו של האח המת, אשר סוחבת עמה סוד אפל, המעיב על חייה.
לסיכום: רע, משחק גרוע, תסריט שטחי, רק למעריצי סטלון.4 בסולם יגאל.