ג'ינג'י: ביקורת פרק הפתיחה

Jinji Series Review

תמונת כתבליטן לשינר על "ג'ינג'י: ביקורת פרק הפתיחה":
"עיבוד ראוי לסדרת הספרים"
פוסטר Jinji
משחק נעמה שטרית  דור צויגנבום  אסף פריינטא  ריקי בליך  עירית קפלן  שירה קצנלנבוגן  
ילדים
ביקורת סדרה לג'ינג'י: ביקורת פרק הפתיחה מאת ליטן לשינר | כתבת קולנוע, טלוויזיה ורכילות
ציון המבקר
"מהנה לילדים"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
מדד פופולריות
4.9/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סדרת הילדים האהובה, שכבשה את הילדים בשנה שעברה, מבוססת על סדרת הספרי הילדים שכתבה גלילה רון פדר. ג'ינג'י, כפי שקוראים לו בסביבתו, הוא ילד סקרן שאוהב לפתור תעלומות יחד עם חבריו מושיק ושגית. אליהם מצטרפת איזבלה - רובוטית בצורת ילדה, אשר ברחה מהפרופסור שהמציא אותה ומסתתרת אצל ג'ינג'י. עלילת העונה השנייה ממשיכה מהנקודה בה עצרנו בעונה הקודמת. שבתאי הנבל הוקפא לאחר שניסה להשמיד את איזבלה, החבורה שפתחה חברת חקירות (ועדיין מתווכחת על השם) מחכה בציפייה ללקוחות שיבואו, מקס מחפש עבודה בתור מהנדס רובוטים, שוקו ומוקה עושים צרות וכמובן איך אפשר לשכוח את דניאלה, שממשיכה להתעסק בעניינים של אחרים.
העניינים מתחילים להסתבך כאשר איזבלה מתחילה לחלום. בחלום היא מוצאת את בחור חלומותיה שמגולם על ידי החיזוק החדש לקאסט, אסף הרץ הכובש. נשאלת השאלה האם הרובוטית תתגבר על הבלתי אפשרי והאהבה תנצח בסוף? בנוסף החבורה מגלה כי שבתאי ברח מהמקפיא וכעת הם צריכים לתפוס אותו, שוב. כל הסיפור מתרחש בזמן שדמות מסתורית שמושכת בחוטים מנסה להשתלט על עולמו של ג'ינג'י. החבורה מרגישה שמשהו לא כשורה ומנסה לפתור את התעלומה. הסדרה מהווה עיבוד ראוי לסדרת הספרים אף על פי שאינה דבקה בעלילתם, אלא מבססת את הסדרה על הדמויות המקוריות. דבר הבולט יותר בסדרה מאשר בספרים הוא ההומור הציני. היא מלאה בשחקנים מצוינים, חלקם ותיקים בעולם המשחק והילדים וחלקם נותנים את הופעת הבכורה שלהם. עירית קפלן, שהצחיקה אותנו מוקדם יותר השנה ב"מתים לרגע", ממשיכה לגלגל אותנו מצחוק גם כשהיא מגלמת שכנה חטטנית. נעמה שטרית שמגלמת את איזבלה הרובוטית מצליחה לשלב מצד אחד בין אטימות רובוטית ואילו מהצד השני מראה את הרגש והאנושיות שמתפתחים כאשר היא מבלה עם בני האדם.
הבעיה היחידה הייתה בניסיון ליצור זווית צילום "בלשית" בצורה שלא נראתה הכי מוצלחת ומקצועית. כשיוצרים סדרה או סרט הכל צריך להיות מאוד מדויק. כל טעות הכי קטנה נראית ובולטת לעיניו של הצופה ולכן כאשר בוחרים לצלם בצורה מסוימת, יש לוודא כי עושים זאת בצורה נכונה אחרת המשמעות מתפספסת. בסופו של דבר, נהניתי מאוד. הסדרה אף על פי שהיא לילדים הצליחה להציף אצלי זיכרונות מפעם. "ג'ינג'י", למרות שלא נאמנה במיוחד לעלילות המקור, הצליחה לעורר גם אצלי את יצר הסקרנות ואת אותה התחושה שהרגשתי כאשר קראתי את הספרים הללו לראשונה.
ג'ינג'י - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ ג'ינג'י (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות ילדים
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט