שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט שמבייש את הצופה וברמה נמוכה ביותר,משחק גרוע,תסריט משעמם שידוע מראש ובמינימום תקציב כדי לשאוב מהצופה את מיטב כספו וזמנו...מומלץ למי שעייף עם עודף כסף ושמעוניין לישון באולמות קולנוע.
סרט טיפשי ברמה ששואפת לאפס,לא מציאותי שמזלזל באינטליגנציה של הצופים...בהחלט לא מומלץ
***אחד הסרטים הגרועים שראיתי השנה... מלל ירוד,תסריט ידוע מראש,משחק גרוע...לא מתח ולא איכות,אפילו ברוס וויליס על תקן בובה לשם פרסום בלבד. ציון 1...כי אין אפס מומלץ למי שרוצה לישון.