7.2/10
יש הרבה צבעים בים בסרט המקסים עם סיפור אגדה עוצר נשימה עם משחק מעולה,האלי ביילי בתפקיד חייה זה היה מקסים ויפה
סרט מקסים ויפה ,ציבעוני ,מרגש ,מצחיק ,אני חושבת שאני יותר נהנתי מהילדים חחח ,אפקטים מדהימים ,קול שירה מדהים ,מומלץ
הסרט חביב מאוד, טיפה משעמם ציפיתי קצת ליותר ובאיחוד חברה גדולה כמו דיסני אחרית לזה, את הסיפור כולנו מכירים וקראנו אותו היטב.. אבל היה מסטיק מידי בלי רצון להמשיך ליראות.. מרגישה ששילמתי סתם 45 שקלים לכרטיס מלא!
הסיפור המוכר באריזה נהדרת. ילדים קטנים מדי עלולים לפחד מהמכשפה, אבל בגיל המתאים כולם יהנו. גם ההורים.
סרט חמוד ממליצה מתאים לכל המשפחה וכל מי שאוהב סרטים של דסיני
אפקטים, מוסיקה ועריכה מצוינים
וואו וואו וואו! צפינו בסרט כל המשפחה (בנות 8 וחצי ו-6) והסרט פשוט סחף את כולנו! הסרט ערוך בצורה מדהימה, אפקטים נראים אמיתיים, בת הים מדהימה והשירים נוסטלגיים ויפים. אהבתי מאוד כמדובב לעברית ואצפה גם בשפה האנגלית. מומלץ לכל המשפחה!
בינוני, סרט קיטשי.
סרט חמוד שווה ליראות אותו, ממש אהבתי שנתנו במה לכל הדמויות ושהוסיפו מלא דברים שקשורים לחיי היום יום. הסרט מאוד דינאמי בסצנות שלו וביגלל שהסצנות מתחלפות מהר אז זה יכול להראות מבלבל. אני ממליצה בחום לכו ליראות!