חדשות קולנוע וסרטים

יאללה, יורדים לאילת לפסטיבל הסרטים?

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מחר ייפתח בפעם הרביעית באילת "פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ישרוטל-אילת". במסגרת הפסטיבל יוקרנו כ- 50 סרטים על פני ארבעה ימים (הפסטיבל מסתיים בשבת בלילה). אז אם אתם באילת (ולאורחי ישרוטל שרכשו את החבילה הכניסה לסרטי הפסטיבל היא בחינם) או אם אתם מתכננים לרדת, קחו יומן ורשמו את הסרטים שכדאי לשים להם לב.

הקרנות הסרטים תהיינה בתיאטראות אילת ובאולמות האירועים של רשת בתי המלון ישרוטל.

יום רביעי ה- 24 במאי

בשעה 19.00 יוקרן הסרט הישראלי "אבודים לרגע" (מלון ישרוטל ריביירה קלאב, אולם סינמה רשת) ומכיוון שאין לנו ממש תוצרת מדהימה השנה כדאי לראות כל סרט ישראלי שיוצא. כאן לפחות מדובר בדרמה של 50 שכתבו וביימו עמית רוס, יאיר קויפמן. להודו הגיעו שני חברים: האחד עמית, קצין לשעבר ביחידה קרבית, שבא לעשות טרקים ולטייל. השני מני, חברו הטוב מהמושב, שבא לנוח ולעשן. על הרקע הזה מתחיל מסעם המשותף. דווקא "עמית", הקצין השכול, מתפתה לקחת טריפ בעקבות בחורה שהכירו יחד. מאותו רגע מתהפכות היוצרות: עמית יוצא לטרק לבד בעקבות ריב עם מני, ממנו הוא לא שב. מני הדואג לחברו יוצא לחפשו, עד שהוא מוצא אותו ספק שפוי, ספק הזוי לגמרי. הוא מחליט מיד שעליו להשיבו הביתה והם יוצאים לכיוון דלהי. הסיוט של מני שלוקח אחריות על חברו הלא שפוי מתעצם מרגע לרגע והופך למסע פסיכוטי מטורף, עד סופו, על גג בית דירות בדלהי. בסרט משחקים שני שחקנים סימפטיים ביותר, תומר בן דוד, ואיתי תורג'מן.

ב- 21.30 ב- תיאטראות אילת יוקרן הסרט, "בעקבות האהבה", שייצא להקרנת מסחריות ברחבי הארץ בעוד מספר שבועות. הסרט, על פי רב המכר של קורין הופמן. קרולה נופשת בקניה ופוגשת את למליאן לוחם מסאי יפה תואר. היא מתאהבת בו ויוצאת למסע בעקבותיו ברחבי אפריקה תוך כדי שהיא נאלצת להתמודד עם המכשולים וההרפתקאות על מנת לממש את אהבתה. במהלך מסעה היא פוגשת את אליזבת ושתי אלו הופכות לחברות קרובות, בעוד שקרולה משאירה את עברה מאחור. סרט על אומץ, סיכון ואהבה שחוצה גבולות.

ברביעי בחצות, יוקרן הסרט המעניין "דרכה של מולי" (מלון ישרוטל רויאל גארדן, תיאטרון ישרוטל) - מולי מגיעה מאירלנד לעיירה קטנה בפולין כדי למצוא את מרסין, שהשאיר אותה עם זיכרונות מלילה בלתי נשכח וגלויה שנתקבלה ממנו עם כתובת העיירה אליה הגיעה. כל שהיא יודעת הוא את שמו הפרטי ושהוא עובד בתעשיית הפחם. גישתה החיובית והילד שבבטנה נושאים אותה קדימה. מולי החלה לעבוד כמנקה במלון עלוב בו היא מתגוררת. היא נהייתה נחוצה במלון גם כעובדת וגם כאדם. בעיקר היא נקשרת לשלוש פרוצות המתגוררת שם ומהוות מקור פרנסה עיקרי למלון. דרך חוויות משמחות ועצובות, מולי ממשיכה לקוות כי תמצא את מרסין, ובדיוק כשהיא מאבדת את תקוותה אז היא מוצאת אותה שוב - בדרך בלתי צפויה.

יום חמישי ה- 25 במאי

במסגרת מחווה לבמאי שבי גביזון יוקרנו במהלך היום שניים מסרטיו. "חולה אהבה בשיכון ג'" (ב- 20.00 בערב ב- מלון ישרוטל אגמים) ו"האסונות של נינה" (ב- 22.30 גם ב- מלון ישרוטל אגמים) מי שלא ראה, כדאי לראות את הסרטים על מסך גדול.

בשעה 21.00 יוקרן במלון ישרוטל, ריביירה קלאב הסרט "הפורץ", דרמת מתח טובה על אבא שבתו נעלמה והוא יוצא לחפש אותה תוך שהסביבה מאמינה כי הוא איבד את שפיות דעתו.

באותה שעה, 21.00 במלון ישרוטל ספורט קלאב, יוקרן הסרט "אמריקאן דרימז" עם יו גראנט, דניס קוויד ומנדי מור. הסרט יורד על כל תופעת "כוכב נולד" שתופסת את העולם.

יום שישי ה- 26 במאי

את שישי צריך לחלק לשני חלקים, סרט מסקרן בבוקר וסרטים מסקרנים בחצות. ב- 11 בבוקר יוקרן הסרט "אבי הרוצח" (מלון ישרוטל ריביירה קלאב). מפגש בדיוני בין מנגלה ובנו, חושף את הפצעים העמוקים שמאחורי היחסים הבלתי אפשריים בניהם. השנה היא 1977, הרמן מחליט לחפש אחר אביו שמעולם לא פגש ושהסתתר בדרום אמריקה כ- 35 שנה. אך האם בנו של אותו אדם נתעב, בשל הניסויים האכזריים אותם ביצע בילדים באושוויץ, יוכל לקבל את עברו הנוראי? פול מינסקי נשכר על-ידי הקהילה היהודית בניו-יורק לנהל מו"מ לפיצויים עבור תאומים שבאורח נס הצליחו להינצל מניסוייו של מנגלה. הוא מספר להרמן כי רבים מאמינים כי הוא עזר בביום מותו של אביו כדי לסייע לו הימלט מהעמדתו לדין. הרמן יוצא לדרום אמריקה להתעמת עם אביו ולנסות לפטור עצמו משנאה ורגשות אשם.

בחצות יוקרן הסרט הישראלי העצמאי (שלא קל לצפייה) "ילדים טובים" שכתב וביים יאיר הוכנר (מבקר הקולנוע של אתר סרט) הסרט יוקרן במלון ריביירה קלאב.

במהלך שישי אפשר יהיה להנות מהקומדיה "הנזירות בלוז" שצילם הצלם הישראלי אדם גרינברג שמקבל פרס מפעל חיים בפסטיבל.

בשבת ה- 27 במאי

במהלך היום יוקרנו סרטים על פי בקשת הקהל אבל אפשר לסיים באווירה סינית יפה ונינוחה עם הסרט "נערה רומנטית". ידוע בכל העולם כי נערה יפה חולמת על עושר והיא תנקוט בכל אמצעי כדי להתחתן עם גבר עשיר. קסיוקסיו צ'ן היא בחורה כזו, היא מאוד יפה, רומנטית ובעלת דמיון רב. מנגד, לקין קסיאנג, אחותה של צ'ן, דעה הפוכה משל אחותה. עבור קין, אהבה היא דבר טהור המבוסס על רגשות אמיתיים. הסרט משקף את הקונפליקט שבין שתי הדעות המנוגדות. זה גורל כאשר נערה היא יפה, אך זה יכול להיות גם אסון עם נערה משתמשת ביופייה באופן שגוי. שיוקרן ב- 21.30 במלון ריביירה קלאב.

זהו, אז שתהיה חופשה נעימה, צפייה מהנה ונתראה אחרי הפסטיבל.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט