חדשות קולנוע וסרטים

חודש מזרח רחוק בשידורי הכבלים

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לאור ההצלחה של ספיישל המזרח הרחוק בשנתיים הקודמות, חוזר ערוץ Hot Prime ומקדיש את חודש מאי, לסרטי המזרח הרחוק. ספיישל סרטי המזרח הרחוק, יכלול השנה מעל 20 סרטים חדשים, בהם הלהיטים הגדולים ביותר של תעשיית הקולנוע מהמזרח הרחוק, בז'אנר הקומדיה, הדרמה, האקשן, המדע הבדיוני וסרטי איכות, זוכי פסטיבלים, כשגולת הכותרת היא הקולנוע הדרום קוריאני. לא סוד הוא שבשנים האחרונות, סרטי המזרח הרחוק נחשבים למקוריים ולטובים בסרטים ורבים מהם הצליחו לפרוץ את גבולות ארצותיהם וזכו להצלחה במערב כמו גם להפקת רימייקים הוליוודיים כדוגמת "הצלצול", "הטינה" ו"מים אפלים".

בלתי אפשרי כמעט לתאר בכתבה אחת את כל הסרטים שישודרו במסגרת הספיישל ולכן נמליץ על הסרטים ששווה לראותם.

סוף השבוע הקרוב, מוקדש לטרילוגיית הנקמה של הבמאי הדרום-קוריאני, פארק צ'אן-ווק - בחמישי ה-4.5, בשעה 22:00 ישודר הסרט "שלום לנוקם", ביום שישי ה-5.5, בשעה 22:00, ישודר החלק השני "שבעה צעדים" שהוא החלק השלישי בטרילוגיה שהוקרן בארץ בהקרנות מסחריות וביום שבת, ה-6.5, בשעה 22:00 ישודר בבכורה טלוויזיונית, הסרט החותם את הטרילוגיה, "שלום לנוקמת".

[*]

שלושת הסרטים של פארק צ'אן ווק שונים מאוד האחד מן השני ועומדים בפני עצמם. מצד שני, פארק צ'אן ווק, שילב כמה הפתעות שמקשרות בין הסרטים ולכן שווה בהחלט לראות את הטרילוגיה כולה.

בלי קשר להצלחתו, הסרט "שבעה צעדים", הוא הסוכריה המרירה והאלימה ביותר בטרילוגיה, הוא, בעיני, אחד מסרטי הנקמה הטובים ביותר שנעשו ואני ממליץ לכל אוהבי סרטי הפעולה, לא לפספסו, בתנאי שיש להם לב חזק.

[*]

במרכזו של הסרט עומד גבר קשה יום וגס, שיום בהיר אחד נחטף ונכלא בכלא פרטי למשך 15 שנה. בלי שום קשר לעולם החיצון מלבד הטלוויזיה בחדרו, הוא מעביר את זמנו באימוני איגרוף ותכנון הנקמה. כשהוא משתחרר, הב עיה העיקרית שלו היא שלמרות רגשי הנקמה הקיצוניים שלו, הוא אפילו לא יודע במי לנקום או אפילו למה הוא נכלא.

הסרט לוקח את הצופים למסע הנקמה האלים והמתוחכם ביותר שאתם רק יכולים לדמיין והוא סרט נקמה מחוספס ואלים מאוד, שיצליח להטריד את נשמותיכם. פארק צ'אן ווק, מלמד בסרט הזה את טרנטינו כמה דברים, על איך עושים סרטי נקמה ולידו "להרוג את ביל" נראה כמו צעצוע ילדים צבעוני. סרט שלראות אותו, נותן הרגשה כאילו אתה בזירה עם טיילר דירדן. סרט, מרתק, מעורר מחשבה וגאוני, שמספק חווית צפייה מענגת ומטרידה גם יחד.

[*]

הסרט החותם את הטרילוגיה, "שלום לנוקמת", ישודר בבכורה בלעדית בשבת ה-6.5 ב-22:00. בגיל 19, נשלחת גיבורת הסרט, לי גמג'ה ל- 13 שנים בבית הסוהר בגין קשירת קשר לחטוף ולרצוח ילד. בכלא היא מגלה ששותפה בגד בה. בעת שהותה היא מתחבבת ומתחברת עם האסירות האחרות ועם שחרורה היא יוצאת בעזרתן, לנקום את נקמתה. הסרט שונה בתכליתו מהסרט "שבעה צעדים" והוא עוסק יותר בדרמה הנפשית שעוברת גיבורת הסרט, בדרכה לנקמה. זהו סרט דרמטי ולא סרט פעולה אינטנסיבי כמו קודמו בטרילוגיה.

סרטים מסקרנים שישודרו במסגרת הספיישל:

הוליווד הונג-קונג Hollywood Hong Kong

בשכונת הצריפים האחרונה בהונג קונג מתגוררים אב ושני בניו השמנמנים ומנהלים מסעדת ברביקיו. את שלוותם מפרה הנג הנג, זונה ממוצא סיני, העוברת להתגורר במלון "הוליווד" ומעוררת בהם ובגברים נוספים בסביבתם אהבה ותשוקה ובהמשך גם שנאה ופחד. במאי: פרוט צ'אן ('דאמפלינגס'). הונג-קונג, 2001.

הסרט ישודר, ביום חמישי ה-11.5, בשעה 22:00.

[*]

חלומות שנחאי Shanghai Dream

זוכה פרס השופטים בפסטיבל קאן 2005. בשנות ה60 עודדה הממשלה הסינית משפחות רבות להגיע לאזורים הדלים במדינה על מנת לפתח את התעשייה המקומית. הוריה של גיבורת הסרט בת ה19, התיישבו על פי ההנחיות בפרובינצית גואיזוהו. שם היא גדלה, שם גרים חבריה ושם נמצא מושא אהבתה. הקשיים מתחילים כשאביה מכריז שעתידם מצוי דווקא בשנחאי. במאי: ואנג קסיאושואי. סין, 2005.

הסרט ישודר, ביום שישי ה-12.5, בשעה 22:00.

סיפור מריר מתוק A Bittersweet Life

רוצח שכיר נשלח לעקוב אחרי בת זוגו של הבוס, מאפיונר בכיר. במעקב הוא מגלה לא רק מה מעלליה אלא גם את רגשותיו כלפיה. אהבתו מונעת ממנו לדווח למעסיקו ועקב טעותו הוא נפלט מארגון הפשע ומתחיל לתכנן את נקמתו. במאי: ג'י וון קים. דרום קוריאה, 2005.

הסרט ישודר, ביום שישי ה-19.5, בשעה 22:00.


SPL

האותיות SPL הן ראשי התיבות של סא פו ולאנג, מערכות כוכבים המסמלות תאוות בצע, משבר וחורבן. סרט פעולה המתאר את המלחמה האלימה בין ואנג פו, ראש כנופיית עולם תחתון ובין צ'אן, ראש הצוות ללוחמה בפשע המאורגן, שבתו המאומצת איבדה את שני הוריה במלחמות דומות. במאי: ווילסון ייפ. הונג-קונג, 2003.

הסרט ישודר, ביום שבת ה-20.5, בשעה 22:00.

מחול הפגיונות

סרט בבימוי של ז'אנג יימו ("גיבור") ובכיכובה של ז'יי ז'אנג ("נמר דרקון", "גיבור"). הסיפור מתרחש בסין בסוף ימיה של שושלת טאנג. שוטרי המשטר נלחמים בתנועת התנגדות בשם "בית הפגיונות המעופפים". גיבורי הסרט הם שני קציני משטרה שמנסים להגיע אל המחתרת באמצעות סוכנת רדומה שהיא רקדנית עיוורת. הם יוצאים למסע עמוס הרפתקאות וסכנות שבמהלכו נוצר ביניהם משולש אהבה דרמטי. הסרט כולל המון קרבות וריקודים וירטואוזיים, עלילה דרמטית בעלת קצב איטי ובעיקר המון הדר ויזואלי מוקפד. הסרט הזה מצליח להיראות כמו תמונה משולמת לרוב אורכו והוא בהחלט צריך לשבת במילון הקולנועי, תחת המושג "מדהים ביופיו". מדובר בחגיגה ויזואלית ובאירוע וירטואוזי של ממש, שאסור לפספס. מהסרטים הטובים שהגיעו לאקרנים בשנים האחרונות, סרט ששוב מראה לנו מהיכן מגיע הקולנוע האיכותי, או במילים אחרות, מראה להוליווד מאיפה משתין הדג.

הסרט ישודר, ביום שישי ה-26.5, בשעה 22:00.

זטואיצ'י

סרט בבימויו של הבמאי היפני טקאשי קיטאנו. זאטואיצ'י הוא אומן עיסוי עיוור אשר אוהב להמר ומשתמש בחושיו האחרים לשם כך. מתחת למעטה המוגבל והתמים מסתתר אומן חרבות ראשון בלתי-מנוצח. סרט זה, הוא סרט סמוראים נפלא מלא באווירה קסומה, מראות ויזואליים עוצרי נשימה, צבעוניות, הרמוניה ותנועה שהם כמו שירה צרופה. קרבות החרבות הרבים והדם הניתז, הם וירטואוזיות לשמה. הסרט נע בין הגינונים השקטים והמכובדים של היפנים, לקרבות העזים בין הכנופיות. לסרט יש הרמוניה מוזיקלית מיוחדת בה כלים פשוטים משמשים לעשיית מוזיקה ובונים את המתח. כמו רבים מהסרטים היפניים מעבר למתח יש גם הרבה הומור מיוחד במינו. במאי: טקאשי קיטאנו. יפן, 2003.

מצב רוח לאהבה

הונג-קונג, 1963. מר צ'או, עורך של עיתון מקומי, עובר לדירה חדשה. באותו היום הוא פוגש את לי-צ'ון, אישה צעירה שעוברת לדירה הסמוכה. מקריות נוספת – שניהם עוברים דירה ללא עזרתם של בני זוגם העסוקים תמידית. מכיוון שבני הזוג, אשתו של צ'או ובעלה של לי-צ'ון, נמצאים תמיד בעבודה, השניים מתחילים לבלות את הערבים ביחד ומתפתחת ידידות. עד שיום אחד הם קולטים כי בני הזוג שלהם בוגדים בהם האחד עם השנייה. האם גם הידידות שלהם תהפוך לרומן? במאי: וונג קאר וואי. הונג קונג, 2000.

בנוסף, ישודרו הסרטים המפורסמים "נמר דרקון" ו"גיבור" ועוד סרטים רבים כמו "נערה שומרונית", "שנגרי לה", "אחים לקרב", "בית קברות לכבוד", "לוחם הסערה", "חרב בירח" ועוד.

ספיישל המזרח הרחוק, יאפשר לכם לראות בבת אחת, סרטים מקוריים יותר וב
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט