בנדיטס ביקורת סרט

Bandits Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "בנדיטס"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bandits
משחק ברוס ויליס, בילי בוב ת'ורנטון, קיית בלאנשט, טרוי גאריטי במאי/ת ברי לבינסון  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבנדיטס מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע28.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די57.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אח, כמה טוב לשבת ולכתוב שראיתי קומדיה טובה, כמו שכבר נדיר למצוא במחוזותינו. ואכן, בנדיטס הוא סרט טוב של בארי לבינסון. הסרט מגולל את סיפורם של ג'ו השרמנטי (ברוס ויליס) וטרי ההיפוכונדר הכפייתי (בילי בוב תורנטון) - שני אסירים נמלטים, הפוצחים במסע שוד ברחבי ארה"ב, ומתפרסמים בזכות שיטת השוד המקורית שלהם - לפיה בלילה שלפני השוד הם מופיעים אצל מנהל הבנק הנשדד, לנים אצלו, ובבוקר מכריחים אותו לקחתם לסניף הבנק ולאפשר להם לרוקן את תכולתו. באופן בלתי צפוי מצטרפת אליהם קיית (קייט בלאנשט), עקרת בית משועממת, המואסת בחייה השגרתיים, ומשנה את מערכת היחסים ביניהם, שעה שהיא גורמת לשניהם להתאהב בה מעל הראש.בנדיטס הנו סרט טוב לא בזכות עלילה מבריקה במיוחד, וגם לא בזכות בדיחות היסטריות. זהו אינו סרט מבריק או בעל ניצוץ שאין בסרטים אחרים. ובכל זאת הסרט הנו יותר מסתם סרט טוב, ואני סבור שהדבר מיוחס לשחקנים ולכימיה המצוינת ביניהם על המסך. השחקנים, ובפרט קייט בלאנשט היפהפייה ובילי בוב תורנטון המשכנע בתפקיד ההיפוכונדר הכפייתי, מצטיינים בהצגת מערכות יחסים מוזרות, קינקיות קמעא ורומנטיות היכן שצריך, והדיאלוגים השנונים הרצים ביניהם מוסיפים לקסם האישי של כל דמות ודמות. דווקא ברוס ויליס מצטייר באופן פסיבי למדיי בסרט זה, ובצדק - שכן משחקם של השניים האחרים מאפיל על משחקו בכמה דרגות.
הסרט שומר על עניין וקצב בדיוק במידה הנכונה. הסיטואציות אליהן נקלעים הדמויות, על אף מידת האבסורד שבהן, אינן מוגזמות וגסות, אלא משורטטות בחן על ידי הבמאי הותיק והמיומן בארי לבינסון. חלק מקסמן של הדמויות נובע גם מפשטותן - לא עוד דמויות של גיבורים, אלא דמויות כאחד האדם, על כל המשתמע ונובע מכך. כמו שאמרתי, זה לא סרט שהנו אחד "הגדולים של כל הזמנים", אבל הוא בהחלט בולט בים השיממון של סרטי שנת 2001.לסיכום: מצחיק, משחק מצוין של קייט בלאנשט ובוב תורנטון, אחלה בידור. 8 בסולם יגאל.
בנדיטס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מאור טולדנוגיל: 1705/08/2002 04:45:39
7/10אייקון ציון
הרעיון הכללי מבריק,תוהבו את הסוף אך בגדול הסרט מפוספס
שם: גיא רוסטוקרגיל: 2204/07/2002 06:01:02
8/10אייקון ציון
זה מאוד מוצלח וכייף לצפייה . מביין הסרטים החדשים לדי וי די כרגע אני מגדיר אותו בין שלושת הראשונים. העלילה זורמת טוב והפסקול של הסרט גם מנצח. אם נתקעתם במאנצ'יס חזק לסרט טוב שכייף לראות אותו , זה הסרט.
שם: amos springerגיל: 27/05/2002 12:05:30
8/10אייקון ציון
סרט מאוד מאוד נחמד פס קול מצויין,יש שיר שקט בסצנה בה שלושתם משתוללים בזיקוקי דינור אם מישהו יודע של מי השיר השמח מאוד לדעת כיוון שלא נראה לי שהשיר של כריסטופר יאנג[email protected]
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט